ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی کاملترین اطلاعات در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

کاملترین اطلاعات در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

کاملترین اطلاعات در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری

در این مقاله کاملترین اطلاعات در زمینه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری توسط اساتید مجرب ارائه شده است. واضح است که هزینه کلاس های خصوصی زبان به صورت آنلاین از کلاس های حضوری حتی تا 50 درصد می تواند کمتر باشد.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی آنلاین و حضوری بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


عوامل موثر بر نرخ کلاس های خصوصی زبان آنلاین و حضوری


قیمت و هزینه تدریس خصوصی زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال مدرسینی که سابقه کاری بالاتری دارند با قیمت و هزینه بالاتری هم تدریس می کنند. به هر حال، سابقه کاری مدرسین باعث می شود تسلط بیشتری بر مطلب داشته باشند و به شکل موثرتری تدریس کنند. هماهنگ کردن کلاسهای تدریس خصوصی با مدرسین مجرب و با سابقه می تواند مفید و موثر باشد و در بسیاری از مواقع ارزش آن را دارد که هزینه کمی بالاتر هم پرداخت شود.


معمولا مدرسین تازه کار کلاسهای خصوصی را با قیمت های پایینتری برگزار می کنند. اساتید و مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند و بعضا استاد دانشگاه و یا معلم و دبیر رسمی هستند، برای شرکت در کلاسهای خصوصی زبان هزینه های بالاتری را مطالبه می کنند. هر چند بسیاری از مدرسین تازه کار هم با انرژی بالا و بسیار عالی تدریس می کنند ولی به هر حال داشتن سابقه کار هم مهم است. مدرسینی که سابقه کار بالایی دارند و توانسته اند افراد زیادی را برای موفقیت در امتحان زبان و کنکور زبان انگلیسی و مکالمه زبان راهنمایی کنند، قابل اعتماد تر بوده و به احتمال زیاد با آنها نتیجه بهتری خواهید گرفت. البته این قانون قطعی نبوده و باید تدریس مدرس را هم ببینید.



1- سابقه تدریس مدرس: هر چه سابقه کار مدرس تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی بالاتر باشد برای جلسات تدریس خصوصی مبلغ بیشتری را درخواست می کند.


2- شهر محل تدریس: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در شهرهای بزرگتر مانند تهران، تبریز، اصفهان و مشهد و ... به نسبت شهرهای کوچکتر بالاتر است.


3- مقطع و درس تدریسی: مبلغی که برای تدریس زبان انگلیسی کنکور و دانشگاه باید پرداخت کنید به نسبت قیمت کلاس تدریس خصوصی زبان دبیرستان بالاتر است.



4- سطح سواد مدرس زبان: هر چه مدرس زبان مورد نظر شما تحصیلات بالاتری داشته باشد، قاعدتا مبلغ بیشتری را برای کلاسهای تدریس زبان مطالبه می کند.


5- تعداد جلسات: واضح است وقتی تعداد جلسات بالاتری را لازم دارید استاد زبان به شما تخفیف می دهد و برای هر جلسه هزینه کمتری را درخواست می کند.


6- آنلاین یا حضوری بودن کلاس های زبان: نرخ کلاس های خصوصی زبان آنلاین به نسبت کلاس های حضوری کمتر است.


7- تضمینی یا غیرتضمینی بودن کلاس های خصوصی: بعضی از اساتید کلاس زبان را تضمینی برگزار می کنند ولی در عوض نرخ بالاتری برای هر جلسه درخواست می نمایند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی زبان و اطلاع از قیمت ها


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان، رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، نرخ کلاس ها، شماره تماس مستقیم مدرسین و .... بر روی عبارت تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کلیک کنید. با مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان و در ادامه کلیک بر روی آگهی تدریس زبان هر مدرس، در جزئیات اگهی مدرسین می توانید قیمت درخواستی آنها را برای کلاسهای خصوصی زبان در تهران و کرج و یا هر جای ایران را ببینید. به این ترتیب به صورت حدودی می توانید از قیمت های کلاس خصوصی زبان اطلاع کسب کنید. بعضی از مدرسین برای قیمت کلاسهای خصوصی زبان عبارت "توافقی" را در آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که باید با آنها تماس بگیرید و قیمت را بپرسید. قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان از ساعتی 50 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. باید آگهی مدرسین و رزومه کاری انها را ببینید و در کنار این موارد قیمتی که هر مدرس برای کلاسهای خصوصی خودش مطالبه کرده است را ارزیابی نمائید. در نهایت با مدرس مورد نظر خودتان کلاس را هماهنگ نمائید.


بهترین روش برای کسب اطلاعات جدید و به روز در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسه و سایر زبانهای خارجی پرسیدن قیمت از خود مدرسین زبان است. در همین سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه اموزش و تدریس خصوصی زبان فعالیت دارند. این مدرسین آگهی تدریس خودشان را در همین سایت ثبت نموده اند. با مشاهده جزئیات آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین می توانید برای هر کدام از مدرسین هزینه ای را که ثبت نموده اند مشاهده نمائید و با مشاهده چند آگهی تدریس خصوصی برآورد کلی ای از قیمتهای کلاس خصوصی داشته باشید. برای بسیاری از مدرسین مدرک تحصیلی، رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس زبان، نظرات شاگردهای قبلی و .... ثبت شده است.


مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی



نحوه هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با قیمت کم


اگر می خواهید در کلاسهای تدریس خصوصی زبان شرکت کنید و البته با قیمت پایین هم این کلاسها را برگزار نمائید، این موارد را در نظر بگیرید. معمولا قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی و قیمت جلسات تدریس خصوصی به صورت کلی با افزایش تعداد جلسات کاهش می یابد. اگر جلسات بالاتری را لازم داشته باشید هزینه کمتری برای هر جلسه خواهید پرداخت. اگر خودتان تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان محدودی لازم دارید، می توانید دوستان خودتان را هم به مدرس زبان معرفی کرده و از ایشان بابت معرفی شاگرد جدید برای کلاسهای خودتان تخفیف بگیرید. مطمئن باشید که قبول خواهند کرد. به صورت دیگر، می توانید با یکی از دوستانتان که وضعیت درسی تقریبا مشابهی دارید مشترکا در کلاس خصوصی زبان شرکت کنید و در مجموع هر کدام از شماها هزینه پایینتری برای کلاسها خواهید پرداخت. استفاده از کلاس آنلاین به نسبت کلاس حضوری نرخ کمتری دارد.


- به منظور ارزانتر هماهنگ کردن کلاسهای زبان می توانید با یکی از دوستانتان به صورت نیمه خصوصی در این کلاسها شرکت کنید. اگر مدرس برای کلاس خصوصی زبان مبلغ 200 هزار تومان را درخواست کند کلاس نیمه خصوصی را با 250 هزار تومان برگزار خواهد کرد. بنابراین هر کدام از شما 125 تومان پرداخت خواهید کرد و این یعنی حدود 40 درصد ارزانتر به نسبت کلاس خصوصی.


- راهکار دیگری که برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد این است که حین برگزاری کلاسهای خصوصی زبان خودتان هم فعالیت داشته باشید و درس بخوانید. به این ترتیب هم از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن تر خواهید بود و هم تعداد جلسات کمتری لازم خواهید داشت و در نتیجه در نهایت مبلغ کمتری پرداخت می کنید. مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین و منصفانه ترین قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین چقدر است؟


نرخ توافقی برای کلاس های خصوصی زبان انگلیسی


تعداد زیادی از مدرسین خصوصی زبان قیمت ساعتی کلاسهای تدریس خصوصی را به صورت توافقی ثبت نموده اند. این بدان معنی است که سر قیمت کلاسهای با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نباید نگران باشید. بنابراین اگر رزومه و سوابق کاری یکی از مدرسین را پسندیدید، و در بخش هزینه آگهی عبارت توافقی را ذکر کرده بودند، برای اطلاع دقیق از قیمت کلاس باید با ایشان تماس بگیرید. البته مدرسینی که عبارت توافقی را ذکر نموده اند هم قیمت مشخصی را در نظر دارند ولی به هر حال سر هزینه کلاسهای خصوصی با شما کنار خواهند آمد.


حتما مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image