ارتباط مستقیم با 30458 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و با سابقه در ایران مدرس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و با سابقه در ایران مدرس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و با سابقه در ایران مدرس


در ایران مدرس خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط لیستی از اساتید برتر زبان برای تمامی سنین از مبتدی تا پیشرفته و تمام مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و دروس دانشگاهی رشته زبان انگلیسی انجام می گیرد.


کلیک کنید: مشاهده لیست معلم های خصوصی زبان انگلیسی


همچنین خدمات زیر توسط اساتید ارائه می شود: - تدریس دروه های زبان شامل آیلتس، تافل)، GRE ، FCE ... - استفاده از به روز ترین و بهترین منابع موجود برای تدریس TOEFL و GRE و IELTS و حل آزمون و نمونه سوال - پوشش لیست لغات طلایی و پر تکرار جهت آمادگی برای شرکت در آزمون های فوق لیسانس، دکتری، تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS) و GRE به صورتی که با روشی سرگرم کننده و با پایین آوردن میزان فراموشی به واسطه تکرار، دامنه لغات تخصصی شما افزایش یابد. - انجام کلیه امور مکاتباتی با دانشگاه ها - راهنمایی و مشاوره قدم به قدم جهت ادامه تحصیل در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در خارج از کشور - برگردان انگلیسی مقالات فارسی - مکالمه بازرگانی Business English


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس فعالیت می کنند. این اساتید فوق العاده از دانشگاههای خوب ایران یا جهان مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و .... در مقطع ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده اند و در دانشگاه خوب درس خوانده اند و به همین دلیل سطح سواد و توانایی بالایی دارند.


نکته دیگر اینکه، بسیاری از این اساتید مجرب فیلم نمونه تدریس زبان انگلیسی خودشان را هم ارائه کرده اند تا با نحوه تدریس آنلاین زبان انگلیسی این اساتید بیشتر آشنا شوید. معلم زبان انگلیسی در منزل برای پیشرفت سریع در یادگیری مکالمه و گرامر زبان بسیار مفید است اما در شرایط کنونی کلاس های مجازی ترجیح داده می شود. این کلاس ها برای کودکان و بزرگسالان می تواند مورد استفاده قرار گیرد.


اینکه استاد زبان در کدام دانشگاه تحصیل کرده است و چه مدرکی دارد هم مهم است. به عنوان مثال، استادی که مدرک ارشد یا دکتری در رشته زبان انگلیسی دارد و از دانشگاه تهران و یا سایر دانشگاههای معتبر ایران فارغ التحصیل شده است مسلما باید در اولویت اول قرار داده شود. برای آموزش زبان کنکور بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که در این زمینه تجربه داشته باشد. بهتر است استاد زبان کنکور خودشان در کنکور درصد بالایی زده باشند و اگر شاگردهایی را به شما معرفی کنند که قبلا با ایشان کلاس داشته اند و موفق شده اند که بسیار بهتر هم می باشد.


مطالعه نمائید: ویژگی های بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی و لیست 10 استاد خوب تدریس خصوصی زبان



بهترین اساتید زبان انگلیسی در تهران به صورت کامل بر درس مسلط هستند و هر سوالی از ایشان پرسیده شود در کمترین زمان پاسخ می دهند. بعد از چک کردن تمام موارد گفته شده در بالا با پرسیدن سوال در جلسه اول تدریس می توانید مطمئن شوید که با یک استاد خوب کلاس دارید و از تسلط و توانایی ایشان مطمئن شوید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 512 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image