ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی شاسواری
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی

آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی

آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی

آموزش صحیح لغات جدید در زبان انگلیسی یکی از موارد مهم در یادگیری صحیح زبان انگلیسی است. لغات جدید در زبان انگلیسی را باید به صورت کاربردی یاد بگیرید. برای هر لغت جدید حداقل یک جمله بنویسید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: شماره تلفن ۱۰ بهترین معلم زبان خصوصی در منزل و آنلاین دارای مدرک TTC


آموزش لغات انگلیسی در جمله راهکاری عالی برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی


بسیار توصیه می شود که لغات جدید در زبان انگلیسی را در جمله آموزش ببینیم. وقتی شما لغت یا کلمه جدیدی را در جمله یاد می گیرید، نحوه استفاده از آن را نیز آموزش دیده و در صحبت کردن به زبان انگلیسی نیز می توانید از آن استفاده نمائید.


به عبارت دیگر اگر فقط معنی لغات را حفظ نمائید در ذهن شما به صورت غیر قابل استفاده باقی می ماند و تنها اگر کسی معنی آن را بپرسد لغت را بلد خواهید بود. اما اگر در جمله استفاده نمائید حین مکالمه هم ناخودآگاه از لغت جدید استفاده می نمائید.


کاربرد لغات جدید در فرم های مختلف و در زمان های مختلف را یاد بگیرید


وقتی لغت جدیدی را آموزش می بینید، علاوه بر مورد ذکر شده در بالا، تلاش کنید تا با کاربرد آن در زمانهای مختلف هم آشنا شوید. مثلا اگر لغت جدیدی که یاد می گیرید یک فعل است، شکل مصدر و یا گذشته آن را نیز یاد بگیرید.


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه آموزش بهتر و سریعتر زبان انگلیسی می توانند به شما کمک نمایند. تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی در این مقاله معرفی شده اند: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی





مرورهای منظم، بهترین روش برای یادگیری بهتر لغات جدید


برای آموزش لغات جدید در زبان انگلیسی، مرورهای منظمی برای لغات جدید هم در نظر بگیرید. لغات جدید در داخل یک جمله را در برگه های کوچکی نوشته و همراه خود داشته باشید تا هر جا که وقت شد آن را مرور کنید.


خواندن متون و گوش دادن به مکالماتی که لغات جدید در آن ها استفاده شده است نیز می تواند در آموزش لغات جدید موثر و مفید باشد. به صورت کلی برای تسلط بر زبان انگلیسی مرور مداوم بسیار موثر است و پیشنهاد می شود در برنامه روزانه خودتان مرور را مد نظر داشته باشید.


لغات جدید را در جملات استفاده کنید و با صدای خودتان ضبط نمائید و در زمان هایی مانند وقتی که در حال رانندگی هستید و .... به آن گوش دهید. این هم یک تمرین عالی برای یادگیری بهتر لغات جدید است.


رایگان دانلود کنید: دانلود جزوه شامل 1400 لغت ضروری زبان انگلیسی همراه با معادل فارسی آنها


استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریع تر


در صورتیکه برای آموزش زبان انگلیسی به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید تا لیست مدرسان زبان نمایش داده شود. اساتید برجسته فیلم های نمونه تدریس و آموزش زبان هم در همین سایت ایران مدرس ثبت نموده اند.


حتما ببینید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


آمار بازدید: 927 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image