ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 20 ویژگی مهم بهترین معلم خصوصی ریاضی

20 ویژگی مهم بهترین معلم خصوصی ریاضی

20 ویژگی مهم بهترین معلم خصوصی ریاضی

در این مقاله به صورت خلاصه 20 ویژگی مهم بهترین معلم خصوصی ریاضی توضیح داده می شود و گفته خواهد شد که برترین و بهترین اساتید ریاضی چه خصوصیاتی دارند تا بتوانید یک استاد خوب و عالی برای خودتان انتخاب کنید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


مطالعه بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران هم مفید است.


1- فارغ التحصیل از دانشگاه خوب: اگر می خواهید با یک استاد خوب ریاضی کلاس داشته باشید و از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن شوید، با مدرسی کلاس خصوصی را هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، شریف، علم و صنعت، امیرکبیر و یا سایر دانشگاههای دولتی خوب فارغ التحصیل شده باشد. بهترین اساتید ریاضی تهران و کل ایران که در زمینه آموزش خصوصی فعالیت دارند خودشان در ایام تحصیل موفق بوده اند و از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند.


حتما بخوانید: بهترین توصیه ها برای انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی


2- تحصیل در رشته ریاضی یا رشته های مرتبط: برای یادگیری ریاضی در مقطع دانشگاهی، ریاضی عمومی 1 و 2 دانشگاه، ریاضی مهندسی و .... بهتر است با اساتیدی کلاس داشته باشید که در رشته ریاضی یا رشته های فنی مهندسی درس خوانده اند. برای دروس تخصصی رشته ریاضی در مقطع دانشگاه بهتر است با مدرسینی کلاس خصوصی هماهنگ کنید که خود ایشان در رشته ریاضی تحصیل کرده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند.


3- تعهد به کار: یکی از مهمترین ویژگی های اساتید عالی ریاضی این است که به کار خودشان متعهد هستند. درست است که هدف از انجام کار برای هر شخصی کسب درآمد است ولی اساتید خوب و متعهد نتیجه گرفتن شاگرد خودشان را مهمترین هدف در نظر می گیرند و می دانند که اگر شاگردهای موفقی داشته باشند در نهایت خودشان هم موفقیت های بزرگ و درآمد بالا کسب خواهند کرد.


کلیک کنید: مشاهده لیست بهترین معلم های خصوصی ریاضی تهران



4- حمایت و پشتیبانی از شاگرد: دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاس خصوصی استفاده می کنند معمولا در نحوه مطالعه درس، چگونگی حل تمرین برای درس ریاضی، برنامه ریزی درست و ... هم اشکال دارند. اساتید مجرب با علم به این موضوع از شاگردهای خودشان حمایت و پشتیبانی می کنند و حین تدریس و یا خارج از وقت کلاس به ایشان مشورت می دهند و شاگردهای خودشان را راهنمایی می کنند.


5- دارای سابقه کاری بالا: استاد ریاضی که دارای سابقه کاری بالا است شاگردهای مختلفی داشته است و می داند که نحوه برخورد با هر شاگرد و چگونگی ارائه درس برای هر دانش آموز یا دانشجو باید متفاوت باشد. بنابراین اساتید بی نظیر ریاضی معمولا افرادی هستند که بسیار تجربه دارند و سابقه کاری بالایی هم دارند.


6- نظرات مثبت شاگردهای قبلی: در همین سایت ایران مدرس برای بسیاری از اساتید نظرات شاگردهای قبلی ایشان ثبت شده است. بهترین معلم های خصوصی ریاضی معمولا شاگردهای موفق و راضی دارند و وقتی نظرات شاگردهای قبلی ایشان را مطالعه می کنید متوجه خواهید شد که شاگردهای قبلی ایشان بسیار راضی هستند.


مطالعه بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 15 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران هم پیشنهاد می شود.


7- مثبت بودن و خوشرویی: برای موفقیت در هر کاری توجه به نکات مثبت و حفظ روحیه بالا بسیار مهم است. اساتید برتر درس ریاضی معمولا خودشان چنین ویژگی ای دارند و این روحیه خوب و مثبت را به شاگردهای خودشان منتقل می کنند. در کنار دید مثبت و داشتن روحیه عالی کار خودشان را هم درست انجام می دهند و همین باعث می شود شاگردهای ایشان هم بهتر نتیجه بگیرند.


8- منظم بودن: یکی دیگر از خصوصیات اساتید بی نظیر ریاضی تهران و کل ایران که تدریس خصوصی آنلاین و یا حضوری انجام می دهند این است که منظم هستند و سر وقت در کلاس ها حاضر می شوند. این اساتید به وقت شاگردهای خودشان احترام می گذارند.


9- انجام کار اضافه: بهترین اساتید ریاضی نه تنها کار خودشان را عالی انجام می دهند بلکه از انجام کار اضافه هم ابایی ندارند. مثلا اگر قرار است 90 دقیقه تدریس را انجام دهند معمولا 100 دقیقه ریاضی را درس می دهند.


حتما بخوانید: چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را انتخاب کنیم؟



حتما بخوانید: ویژگی های بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم و قیمت کلاس تقویتی ریاضی 6


10- در دسترس بودن: بسیاری از دانش اموزآن و دانشجویان در فاصله زمانی بین کلاس ها به مشورت نیاز دارند. اساتید خوب ریاضی تا جایی که بتوانند در بازه زمانی بین کلاس ها هم در دسترس هستند و به شاگردهای خودشان مشاوره می دهند.


11- تسلط بالا بر درس ریاضی: مدرسین عالی درس ریاضی بر این درس به صورت کامل مسلط هستند و هر روز تسلط خودشان را افزایش می دهند. این اساتید تمرینات جدیدی را حل می کنند و روش های بهینه تری برای حل سوالات یاد می گیرند و به شاگردهای خودشان آموزش می دهند.


12- دارای جزوات عالی: اساتیدی که به صورت تخصصی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارند معمولا جزوات خوبی هم برای خودشان تهیه کرده اند و در اختیار شاگردهای خودشان قرار می دهند. در همین سایت ایران مدرس می توانید شماره معلم ریاضی و مشخصات برترین اساتید ریاضی را مشاهده کنید. بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا شماره تماس مستقیم و بدون واسطه اساتید ریاضی را ببینید.


پیشنهاد می کنیم بخوانید: 15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب


13- نتایج عالی گذشته: بهترین معلم خصوصی ریاضی استادی است که شاگردهای قبلی ایشان نتیجه عالی گرفته اند. این اساتید معمولا 90 درصد شاگردهای قبلی خودشان و یا حتی بیشتر از آن را هم به نتیجه خوبی رسانده اند. مدرسین موفق ریاضی برای هر شاگردی که دارند برنامه مختص خودش و نحوه تدریس متناسب با آن را در نظر می گیرند به گونه ای که بهترین نتیجه حاصل شود.


14- دارای فیلم نمونه تدریس: در همین سایت ایران مدرس برای بسیاری از اساتید ریاضی فیلم نمونه تدریس هم ثبت شده است. بر روی عبارت فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید تا این ویدئوهای آموزشی ثبت شده توسط اساتید را ببینید. فیلم نمونه تدریس به شاگرد کمک می کند قبل از برگزاری کلاس با نحوه تدریس ایشان آشنا شده و از انتخاب خودش مطمئن گردد.


15- در حال یادگیری به صورت مداوم: همانطور که می دانید در دنیای امروز همه چیز در حال تغییر است و علم و روش های آموزشی هم به صورت مداوم به روز می شود. اساتید خوب و بهترین معلم ریاضی اصفهان، تهران، تبریز، شیراز، یزد، اهواز و ... این نکته را می دانند و به همین دلیل دائما در حال مطالعه می باشند و اطلاعات خودشان را به روز می کنند.


مطالعه 5 نکته برای تشخیص بهترین معلم و دبیر خصوصی ریاضی هم مفید است.



16- پشتیبانی تا شب امتحان: فرض کنید برای قبولی در امتحان ریاضی پایه 9 با بهترین معلم ریاضی نهم کلاس دارید. این استاد تا شب امتحان از شما پشتیبانی می کند و هر سوالی را که داشته باشید پاسخ خواهد داد. اساتید بسیار عالی ریاضی نتیجه گرفتن شاگرد برایشان بسیار مهم است و به همین دلیل از هیچ تلاشی برای حصول بهترین نتیجه فروگذار نمی کنند.


17- تدریس ریاضی در حداقل زمان: یکی از دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان خصوصا در ایام امتحانات و ایام فرجه ها وقت و زمان است. اساتید خوب سعی می کنند در کمترین زمان ممکن و در حداقل جلسات درس را به پایان برسانند. البته این اساتید کیفیت را فدای تعداد جلسات کم نمی کنند و هر تعداد جلسه که منجر به نتیجه بهتر گردد را برگزار می کنند. اما در هر صورت، وقت تلف نمی کنند و حواسشان به زمان هم هست.


18- قیمت مناسب و منطقی برای کلاس ها: یک استاد خوب حتی اگر به عنوان مثال بهترین معلم ریاضی تیزهوشان هم باشد سعی می کند نرخ مناسبی برای کلاس های خودش در نظر بگیرد. در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای) را بخوانید. البته واضح است که اساتید فوق العاده خیلی هم ارزان تدریس نمی کنند و باید حاضر باشید متناسب با کیفیتی که دریافت می کنید هزینه پرداخت نمائید.


مطالعه کنید: شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا


19- ظاهر خوب و مرتب: در کار تدریس خصوصی که به صورت حضوری در منازل برگزار می شود معمولا استاد به منزل شاگرد خواهد رفت. در چنین شرایطی داشتن ظاهر خوب و مرتب بسیار مهم است. اخیرا تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین بیشتر مورد استقبال قرا گرفته است. در هر صورت، اساتید خوب به ظاهر خودشان هم اهمیت می دهند و مرتب و شیک هستند.


20- پیگیری نتیجه بعد از امتحان: ویژگی دیگری که اساتید خوب دارند این است که حتی بعد از امتحان هم پیگیر نتیجه گرفتن شاگرد خودشان هستند و قبولی شاگرد و گرفتن نمره خوب توسط ایشان برایشان مهم است. البته در نظر داشته باشید که حتی اگر با بهترین معلم ریاضی جهان برای یادگیری ریاضی هفتم، هشتم، نهم و یا ریاضی در هر مقطع دیگری کلاس داشته باشید باید خودتان خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توانید یک استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید اما در هر صورت باید خودتان هم خوب درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 819 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image