ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا

شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا

شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی پایه هفتم خانم و آقا را در همین سایت ایران مدرس مشاهده نموده و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید توضیح داده شده است.


حتما بخوانید: بهترین معلم ریاضی هفتم و لیست 7 استاد و مدرس خصوصی برتر ریاضی هفتم


برای مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی هفتم خانم و آقا در تهران و کرج و کل ایران بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی هفتم کلیک کنید.


سرفصل ها و مباحث مهم ریاضی هفتم


علاوه بر ارائه لیست کامل مدرسین و رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان، در همین سایت ایران مدرس نمونه سوالات امتحانی، جزوه های آموزشی فصل به فصل و مطالب بسیار مفیدی برای یادگیری ریاضی هفتم ارائه شده است. بر روی عبارت دانلود جزوه و سوال امتحانی ریاضی هفتم کلیک کنید تا مطالب بسیار مفیدی را در این زمینه مشاهده نمائید. علاوه بر این موارد، در همین سایت ایران مدرس مقالات خوبی هم ارائه شده است که می توانید با مطالعه آنها در زمینه تدریس خصوصی ریاضی هفتم یا نحوه یادگیری ریاضی هفتم اطلاعات خوبی را بدست بیاورید. به عنوان مثال مقاله چگونه ریاضی هفتم را یاد بگیریم را مطالعه کنید. در ریاضی هفتم مباحث مهم و پایه ای ارائه می شود. برای یادگیری بهتر و دقیق تر ریاضی هفتم بهتر است در طول ترم با برنامه ریزی صحیح و درست مطالعه کنید و برای هر مبحث تمرینات متعددی را حل نمائید. استفاده از خدمات تدریس خصوصی هم می تواند به یادگیری بهتر ریاضی کمک نماید.


فصل ۱: راهبردهای حل مسئله - روشهای نمادین - در این فصل از ریاضی هفتم در رابطه با شیوه حل مسائل توضیح داده شده است. در واقع دانش آموزان بسیار خوب است که در زمینه نحوه حل مسائل مطالبی را آموزش ببینند و به این ترتیب در تمامی فصل های دیگر هم کارشان راحت تر خواهد شد.


رایگان دانلود کنید: دانلود جزوه فصل اول ریاضی پایه هفتم : راهبردهای حل مسئله


فصل 2: عددهای صحیح: اعداد صحیح در ریاضی 7 اهمیت ویژه ای دارند و به همین دلیل یک فصل به آن اختصاص داده شده است. اگر دانش آموزان در یادگیری این فصل و یا فصل های دیگر ریاضی هفتم اشکالی دارند می توانند از طریق شماره تلفن ارائه شده برای مدرسین ریاضی هفتم در همین سایت ایران مدرس با ایشان تماس بگیرند. بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک نمائید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی هفتم (ریاضی 7) هم مفید است.


فصل 3: هندسه و استدلال (رابطه بین پاره خط ها، رابطه بین زاویه ها، رسم مثلث، تساوی دو مثلث، مثلث قائم الزاویه) بلد بودن هندسه هم برای دانش آموزان ضروری است خصوصا برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک که درسهایی مانند هندسه 1 و هندسه 2 و هندسه تحلیلی را دارند خوب است از همین درس ریاضی هفتم شروع کنند و هندسه خودشان را تقویت نمایند. دانش آموزانی که به ادامه تحصیل در رشته های فنی مهندسی علاقه دارند هندسه را خیلی لازم خواهند داشت.


فصل 4: جبر و معادله (الگوهای عددی، عبارت جبری، مقدار یک عبارت جبری، معادله) عبارت های جبری و معادله ها مبحث دیگری است که بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا در کلاس های خصوصی و دبیرهای رسمی در کلاس های مدرسه به آن می پردازند. برای تسلط بر درس ریاضی بلد بودن معادله ها بسیار لازم است. هر پدیده فیزیکی در نهایت با یک معادله یا معادله دیفرانسیل شبیه سازی می شود و بنابراین بسیار خوب است که دانش آموزان از همین پایه هفتم حل معادلات را یاد بگیرند و در این راستا از مدرسین خصوصی هم کمک بگیرند.


خلاصه جزوه و حل کامل تمرینات و مسائل کتاب درسی فصل هفتم ریاضی 7 پایه هفتم


فصل 5: مساحت و حجم (یادآوری، معرفی حجم های هندسی، حجم شکلهای هندسی، مساحت جانبی، سطح و حجم) برای بسیاری از کاربردها اینکه دانش آموز بتواند مساحت و حجم را محاسبه کند لازم است. به عنوان مثال برای محاسبه مقدار آبی که در یک مخزن استوانه ای جا می گیرد باید بتوان حجم آن را محاسبه نمود. یا اگر بخواهیم مخزن را رنگ کنیم باید بتوانیم مساحت جانبی آن را بدست بیاوریم تا بدانیم چند کیلو رنگ لازم است. این مبحث از ریاضی هفتم هم مبحث بسیار مهمی است.


مطالعه کنید: دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی هفتم خرداد 97


فصل 6: اعداد طبیعی و اعداد اول: اعداد طبیعی از یک شروع می شوند و بخش اعشار هم ندارند. عدد اول عددی است که فقط بر خودش و یک بخش پذیر است. اگر در مباحث این فصل یا فصل های دیگر ریاضی هفتم اشکال دارید بر روی عبارت مدرسین خصوصی ریاضی هفتم کلیک کنید تا هم لیست کامل و هم شماره تماس بهترین معلم های ریاضی 7 را ببینید.



فصل 7: بردار (پاره خط جهت دار، تعریف بردار، کاربرد بردار در نیرو و حرکت، مختصات، بردار و حرکت نقطه در صفحه، جمع دو بردار) بسیاری از کمیت ها مانند نیرو و سرعت کمیت های برداری هستند. کمیت برداری کمیتی است که برای تعریف شدن حداقل به دو پارامتر (طول و جهت) نیاز دارد. مبحث بردارها در ریاضی هفتم مبحث بسیار مهمی است و خوب است که دانش آموزان به آن توجه نمایند. برای درس فیزیک هم مبحث بردارها بسیار مهم است.


فصل 8: توان (معرفی توان، محاسبه عبارت توان دار، ساده کردن عبارت های توان دار، مفهوم جذر و ریشه) کار کردن با توان ها هم در درس ریاضی بسیار مهم است. اگر عددی یک بار در خودش ضرب شود انگار به توان 2 رسیده است و اگر مثلا 10 بار در خودش ضرب شود یعنی به توان 10 رسیده است.


فصل 9: احتمال (دسته بندی داده ها، مفهوم نمونه و جامعه، میانگین داده ها در حالت دسته بندی، مفهموم احتمال و پیشامد، تعداد حالت های ممکن، احتمال ریاضی) دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک در درس جبر و احتمال یا آمار و احتمال و درس ریاضیات گسسته با این مبحث خیلی خوب آشنا خواهند شد. بسیاری از پدیده ها حالت تصادفی دارند و برای پیش بینی آنها استفاده از مباحث احتمالات لازم است. بهترین معلم های ریاضی هفتم با توجه به اینکه می دانند مبحث احتمال مبحث مهمی است به خوبی آن را در کلاس های خودشان توضیح می دهند.


مطالعه کنید: دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل 9 نهم ریاضی پایه 7 هفتم - آمار و احتمال


فصل 10: اعداد گویا (معرفی اعداد گویا، جمع و تفریق، ضرب و تقسیم، عددهای گویا و گنگ مقایسه اعداد گویا و گنگ) به عنوان مثال، اعدادی مانند 2 و 4 اعداد گویا هستند و اعدادی مانند عدد پی (3/14) عدد گنگ می باشد. همانطور که قبلا گفته شد، مزیت همین سایت ایران مدرس این است که ارتباط شما را با مدرسین تدریس خصوصی ریاضی هفتم به صورت مستقیم برقرار کرده است. بنابراین از طریق لینکهایی که در بالا ارائه شده است، لیست مدرسین و شما تماس ایشان را مشاهده کنید و از ایشان مشورت بگیرد و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: تست با حل جبر و معادله ریاضی هفتم


فصل 11: تبدیل های هندسی (خطوط موازی و مورب، تقارن و تجانس، عمود منصف و نیمساز،مفهوم تشابه) (منبع : تیزهوشان) همانطور که گفته شد، اگر دانش آموزی علاقه دارد در رشته های مهندسی ادامه تحصیل دهد باید این مباحث و تبدیل های هندسی را خیلی خوب بلد باشد.


نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های ریاضی هفتم


در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه می توانید شماره تماس بهترین معلم های خصوصی ریاضی هفتم خانم و آقا را در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، مشهد و یا هر جای دیگر ایران مشاهده کنید و در رابطه با مباحثی که در درس ریاضی هفتم و ریاضی پایه 7 ارائه می شود توضیحاتی داده شد. همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس علاوه بر شماره تلفن و موبایل مدرسین ریاضی پایه 7 و سایر مقاطع مطالب آموزشی بسیار خوبی هم برای یادگیری بهتر این درس ارائه شده است. تعدادی از مطالب آموزشی موجود در این وب سایت در بالا معرفی شد. مدرسین ریاضی 7 در این وب سایت ثبت نام کرده اند و مشخصات خودشان را درج نموده اند.


برای تمامی مدرسین، تمامی اطلاعاتی که ثبت نموده اند نمایش داده شده است. از جمله اطلاعات نمایش داده شده برای اساتید می توان به رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان اشاره نمود. همچنین مدرسین ثبت نموده اند که از کدام دانشگاه و در چه رشته تحصیلی ای فارغ التحصیل شده اند. موردی که شاید برای تمامی متقاضیان تدریس خصوصی هم باشد قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هفتم است. مدرسین در صفحه توضیحات خودشان ذکر نموده اند که برای هر ساعت و یا هر جلسه کلاس چه قیمتی را در نظر دارند. بنابراین با آگاهی کامل می توانید معلم خودتان را از این وب سایت انتخاب نمائید و از طریق شماره تلفن ذکر شده برای هر استاد مستقیما و بدون واسطه کلاس را با خود ایشان هماهنگ کنید.


مطالعه مقاله تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران – قیمت تدریس ریاضی هفتم هم مفید است.


دانلود سوالات امتحانی درس ریاضی هفتم


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 5800 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image