ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تاثیر گوش دادن در آموزش سریع زبان انگلیسی

تاثیر گوش دادن در آموزش سریع زبان انگلیسی

تاثیر گوش دادن در آموزش سریع زبان انگلیسی

همانطور که در مطالب قبلی گفته شد، تاثیر گوش دادن در آموزش سریع زبان انگلیسی بسیار زیاد است. یک کودک زبان مادری را بدون خواندن قواعد و رفتن کلاس و فقط با گوش دادن یاد می گیرد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


برای یادگیری زبان انگلیسی زیاد گوش دهید


شما نیز اگر می خواهید زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری را به خوبی یاد بگیرید، باید مهارت گوش دادن خود را تقویت نمائید.


حین گوش دادن اگر لغت جدیدی را در یک جمله بشنوید، معنی آن را حدس خواهید زد و به این ترتیب کم کم دایره ی لغاتتان افزایش خواهد یافت. در ضمن، حین گوش دادن ذهن انسان کم کم با ساختار جملات آشنا خواهد شد و به صورت اتوماتیک قواعد زبان انگلیسی را هم یاد خواهید گرفت.


چرا گوش دادن برای یادگیری زبان بسیار موثر است؟


فرزند انسان از ابتدای تولد تا 2 یا 3 سالگی فقط با گوش دادن به پدرو مادر و اطرافیان خودش بدون نگاه کردن به فرهنگ لغت و بدون آموزش دیدن در رابطه با گرامر و قواعد زبان انگلیسی به راحتی بر زبان مادری خودش که ممکن است انگلیسی و یا هر زبان دیگری باشد مسلط می شود.


این نشان می دهد که در بین سایر تمرینات مورد نیاز برای یادگیری زبان انگلیسی، گوش دادن نقش مهمتر و حیاتی تری را بازی می کند.



مزیت گوش دادن برای یادگیری زبان به نسبت سایر روش ها


در ضمن این روش مزیتی که دارد در هر زمانی قابل اجرا است و حین رانندگی یا شستن ظرف و یا هر کار دیگری می توانید همزمان به اخبار، موسیقی و یا داستان هایی به زبان انگلیسی گوش دهید و در کمترین زمان بر مکالمه و گرامر زبان مسلط شوید.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: دانلود رایگان جزوه بسیار مفید و خوب آموزش زبان با عنوان صفات در زبان انگلیسی


البته خواندن لغات جدید و یا قواعد و گرامر زبان انگلیسی به صورت مجزا می تواند مفید باشد ولی اصل مطلب این است که برای یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهمترین مهارتها که برای سایر جنبه های آموزش زبان نیز مفید است، گوش دادن می باشد.


توصیه هایی برای آموزش بهتر زبان با روش گوش دادن


در طول روز زمان هایی را برای تمرین لیسنینگ یا گوش دادن در نظر بگیرید. هدف شما موفقیت در زبان کنکور، یادگیری مکالمه، موفقیت در آزمون آیلتس و یا هر آزمون دیگری که هست مطمئن باشید با زیاد گوش دادن زبان انگلیسی می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.


وقتی زیاد به مطالب انگلیسی گوش می دهید نه تنها در مراحل بعدی وقتی فیلم یا اخبار زبان اصلی می بینید مقدار بیشتری از آن را متوجه خواهید شد، بلکه مکالمه و رایتینگ شما هم به صورت خود به خود تقویت می گردد. اساتید خوب زبان انگلیسی هم می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا


کلاس های تدریس خصوصی زبان امکان عالی برای یادگیری بهتر


در صورتیکه برای آموزش زبان انگلیسی به مدرس خصوصی احتیاج دارید، بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک نمائید. در ضمن، تعدادی از مدرسین زبان انگلیسی در سمت چپ همین مطلب نشان داده شده اند که برای آموزش و یادگیری زبان در منزل و آموزشگاه می توانید با آنها هماهنگ کنید.


آمار بازدید: 3932 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image