ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳

قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳

قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳


اگر می خواهید در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا حضوری استفاده کنید و در رابطه با قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان در سال ۱۴۰۳ سوال دارید ادامه این مطلب را بخوانید.


قیمت تدریس خصوصی زبان ۱۴۰۳


هزینه و قیمت کلاس خصوصی زبان ساعتی در سال ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی زبان در سطح پیشرفته و آیلتس در مقایسه با هزینه کلاس خصوصی زبان متوسطه و یا در حد مقدماتی بالاتر است.


این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 20 استاد برتر زبان انگلیسی


1- بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاس خصوصی زبان


برای اینکه از جدیدترین و به روز ترین قیمت کلاس خصوصی زبان در سال ۱۴۰۳ یا هر زمان دیگری اطلاع داشته باشید بهترین راهکار این است که لیست مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی کنید. برای تمامی مدرسین زبان خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، تدریس آنلاین زبان، آموزش خصوصی مکالمه، آیلتس، تافل، زبان برای مهاجرت و ... فعالیت دارند می توانید شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ درخواستی هر استاد برای هر ساعت تدریس خصوصی زبان انگلیسی را مشاهده کنید.


به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین زبان و قیمت درخواستی ایشان در همین سایت www.IranModares.com بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان در سال ۱۴۰۳ از ۱۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان و بیشتر متغیر است و مقدار میانگین آن را می توان 300 تا 400 هزار تومان در نظر گرفت. در این وب سایت می توانید قیمت درخواستی هر استاد را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید و خودتان متوجه خواهید شد که نرخ درخواستی ایشان منصفانه است یا خیر. در ضمن، شماره تماس تمامی اساتید ارائه شده است و می توانید با خود اساتید حرف بزنید و درخواست تخفیف نمائید.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



2- عوامل موثر بر نرخ تدریس خصوصی زبان سال ۱۴۰۳


پارامترهای مختلفی بر نرخ کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی ساعتی و جلسه ای در سال ۱۴۰۳ اثر می گذارد. تعداد جلسات بالا می تواند باعث شود استاد زبان به شما تخفیف بدهد. همانطور که گفته شد سطح کلاس زبان هم روی قیمت کلاس ها اثر می گذارد. نرخ ساعتی کلاس های تدریس خصوصی آیلتس و تافل از هزینه کلاس خصوصی زبان در حد مقدماتی بالاتر است. نکته بعدی اینکه هزینه کلاس خصوصی آنلاین از نرخ تدریس خصوصی زبان در منزل حتی تا ۵۰ درصد می تواند کمتر باشد. بنابراین اگر قصد دارید قیمت کلاس ها منصفانه تر، مناسب تر و کمتر باشد کلاس مجازی شرکت کنید. در همین سایت ایران مدرس مقالات متعددی در زمینه نرخ ساعتی و جلسه ای کلاس خصوصی زبان ارائه شده است. مقالات زیر در این زمینه مفید است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1403


هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی


3- نحوه هماهنگ کردن کلاس زبان با نرخ مناسب


برای اینکه کلاس های خصوصی زبان در منزل یا آنلاین را با نرخ مناسب تری هماهنگ کنید همانطور که گفته شد یک راهکار این است که به جای کلاس حضوری از کلاس زبان مجازی و اینترنتی استفاده کنید. راهکار دیگری این است که لیست مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس را با دقت بررسی کنید تا بتوانید یک استاد خوب با نرخ مناسب انتخاب کنید (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی). اساتید بسیار خوبی در این سایت حضور دارند که با قیمت مناسب تدریس را انجام می دهند و کافی است لیست اساتید را با دقت بررسی کنید. در ضمن، با مطالعه مرور و منظم در فاصله بین جلسات تدریس باعث می شوید در تعداد جلسات کمتر نتیجه مورد نظر شما بدست آید و در نتیجه کمتر هزینه خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر هزینه هر ساعت تدریس زبان یک استاد برجسته ۶۰۰ هزار تومان باشد، چنانچه شما با مطالعه منظم باعث شوید به جای ۱۲ جلسه در ۱۰ جلسه درس تمام شود، در نهایت ۱ میلیون و دویست هزار تومان به نفع شما خواهد بود.


4- مقایسه هزینه ساعتی کلاس آنلاین و حضوری زبان


همانطور که گفته شد هزینه کلاس خصوصی مجازی و آنلاین از کلاس خصوصی زبان در منزل کمتر است. به عنوان مثال استادی که قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان در منزل را ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده است برای کلاس آنلاین احتمالا با هزینه ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان موافقت خواهد کرد. کلاس آنلاین مزیت دیگری که دارد این است که محدودیت مکانی و زمانی ندارد و می توان با هر استادی از هر جای جهان در هر ساعت از شبانه روز کلاس آنلاین زبان را برگزار نمود.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


5- قیمت کلاس خصوصی آیلتس و تافل ۱۴۰۳


همانطور که گفته شد هزینه کلاس خصوصی آیلتس و تافل در سال ۱۴۰۳ و هر زمان دیگری به نسبت کلاس های تدریس خصوصی مکالمه و گرامر زبان در حد مقدماتی و یا نرخ کلاس خصوصی زبان مدرسه و دانشگاه بالاتر است. هزینه هر ساعت تدریس خصوصی آیلتس و تافل از ساعتی ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان متغیر بوده و به صورت متوسط می توان مبلغ ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان را برای این کلاس ها در نظر گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه کلاس خصوصی آیلتس مقاله ... را بخوانید. البته نرخ های گفته شده در این مقاله برای هر ساعت تدریس بهترین مدرسین آیلتس و تافل است و شما با یک استاد متوسط یا تازه کار می توانید با نرخ کمتر کلاس داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که آیلتس و تافل آزمون های مهمی هستند و بهتر است با اساتید برجسته کلاس داشته باشید و ریسک نکنید. در مقالات زیر تعدادی از بهترین مدرسین آیلتس و تافل را معرفی نموده ایم.


حتما بخوانید:


بهترین مدرسین آیلتس، لیست 14 استاد برتر آیلتس IELTS در تهران و کل ایران


بهترین معلم خصوصی تافل و لیست 15 استاد خوب تافل در تهران و کل ایران


سخن آخر


در این مقاله توضیحات خوبی در رابطه با قیمت هر ساعت تدریس خصوصی زبان در سال ۱۴۰۳ ارائه شد. برای مشاهده جدیدترین نرخ درخواستی اساتید زبان با استفاده از لینک های معرفی شده در بالا، لیست کامل مدرسین زبان را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image