ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی خصوصی تهران

آموزش زبان انگلیسی خصوصی تهران

آموزش زبان انگلیسی خصوصی تهران


اگر قصد دارید از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی خصوصی در تهران استفاده نمایید ... چنانچه در جستجوی بهترین مدرسین زبان برای آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی در تهران هستید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران


در همین سایت ایران مدرس مدرسین برتر و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای تمامی مدرسین می توانید شماره تماس و شماره تلفن مستقیم ایشان را در این وب سایت مشاهده کنید. بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید تا لیست کامل مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمایید. کاملترین لیست مدرسین زبان تهران و کل ایران در این سایت ارائه شده است. در ضمن، در قالب مقالاتی تلاش کرده ایم اساتید برجسته را هم معرفی کنیم. رزومه کاری و سوابق تدریس، نظرات و بعضاً کارنامه شاگردهای قبلی اساتید زبان، فیلم نمونه تدریس مدرسین، قیمت درخواستی هر استاد و ... در این سایت ارائه شده است و می توانید یک معلم خوب زبان انگلیسی را با آگاهی کامل انتخاب کنید. برای مشاهده تعدادی از اساتید برتر و برجسته زبان انگلیسی بر روی لینک های زیر کلیک نموده و مقالات زیر را بخوانید.


مقالات مرتبط، مطالعه کنید:


بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران و ایران و 23 استاد برتر زبان خانم و آقا


بهترین معلم زبان کنکور، لیست 15 استاد برتر زبان انگلیسی کنکور


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل



برای انتخاب یک مدرس خصوصی عالی زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


۱. دانشگاه محل تحصیل استاد زبان


برای اینکه از خدمات آموزش زبان انگلیسی خصوصی با کیفیت بالا و عالی استفاده کنید حتما به دانشگاه محل تحصیل مدرسین دقت کنید. استادی که در دانشگاه خوب مانند دانشگاه تهران، شهید بهشتی و ... درس خوانده است واضح است که در کنکور سراسری یا کنکور منحصرا زبان رتبه خوبی کسب کرده است که توانسته است از دانشگاه عالی پذیرش بگیرد. این بدان معنی است که این استاد هم هوش و توانایی بالایی دارد و هم با سواد می باشد. نکته بعدی اینکه مدرس و معلم زبانی که در دانشگاه دولتی سطح بالا داخل یا خارج ایران درس خوانده است خودش در کلاس درس اساتید برجسته دانشگاه شرکت کرده است و در نتیجه باز هم بیش از پیش سطح سواد و دانسته های ایشان تقویت شده است. بنابراین حین انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی حتما به دانشگاه محل تحصیل مدرسین دقت کنید. اگر برای قبولی در آزمون آیلتس با نمره خوب در جستجوی یک استاد عالی هستید مقاله زیر را حتما بخوانید.


مطالعه کنید: بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس



۲. مدرک تحصیلی


برای اینکه در نهایت از خدماتی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی خصوصی در تهران استفاده می کنید راضی باشید بهتر است علاوه بر دانشگاه محل تحصیل مدرسین به مدرک تحصیلی ایشان هم دقت نمایید. اگر مدرک تحصیلی استاد زبان انتخابی شما زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط با آن باشد و استاد تا مقطع ارشد و دکتری ادامه تحصیل داده باشد حالت خوب و مناسبی است. اگر در جستجوی معلم خصوصی زبان برای مهاجرت یا هر هدف دیگری هستید این نکته را مد نظر داشته باشید. البته اساتید بسیار برجسته دیگری هم در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com حضور دارند که مدرک تحصیلی ایشان زبان انگلیسی نیست اما سابقه کار یا تحصیل در کشورهای انگلیسی زبان را دارند و یا مدرک آیلتس و تافل با نمره بسیار خوب را هم دارا می باشند. داشتن کلاس خصوصی زبان با چنین مدرسینی هم پیشنهاد می شود و می تواند بسیار مفید باشد. از آموزش خصوصی و کلاس های خصوصی زبان انگلیسی می توان برای یادگیری مکالمه و گرامر در کمترین زمان استفاده نمود.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


۳. نظرات زبان آموزان قبلی


در این وب سایت امکان مشاهده نظرات زبان آموزان قبلی مدرسین زبان انگلیسی وجود دارد. البته برخی از مدرسین علاوه بر نظرات شاگردهای قبلی خودشان کارنامه زبان آموزان قبلی که در آزمون های آیلتس و تافل نمره خوبی گرفته اند را هم ارائه نموده اند. بنابراین کار شما برای انتخاب مدرس زبان خوب و مجرب در تهران راحت تر می شود. چرا که وقتی مشاهده می کنید شاگردهای قبلی یک استاد خوب نتیجه گرفته اند و راضی هستند از انتخاب خودتان مطمئن تر می گردید. اگر در جستجوی معلم خصوصی آیلتس عالی هستید هم باز این نکته را مد نظر داشته باشید. برای پیشرفت سریع در یادگیری زبان انگلیسی می توانید معلم زبان انگلیسی آنلاین یا در منزل (حضوری) داشته باشید.


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



۴. ویدئو نمونه تدریس زبان


برای مشاهده فیلم نمونه تدریس اساتید زبان بر روی عبارت فیلم تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. در ویدئوهای نمونه تدریس اساتید یا خودشان را معرفی نموده اند و یا یک بحث گرامری را توضیح داده اند. البته ممکن است در رابطه با نحوه موفقیت در آزمون آیلتس و تافل هم توضیح داده باشند. در هر صورت فیلم های نمونه تدریس می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب استاد زبان باشد چرا که به وضوح می توانید لهجه استاد و تسلط ایشان بر مطالب را مشاهده کنید. اگر می خواهید از کلاس های خصوصی زبان با native استفاده کنید در این سایت اساتید بسیار خوبی حضور دارند که نیتیو هستند و یا به علت زندگی در خارج از کشور مشابه نیتیو حرف می زنند. فیلم های نمونه تدریس را ببینید و در کنار سایر موارد گفته شده برای انتخاب استاد و داشتن یک آموزش خصوصی زبان خوب از آنها استفاده کنید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


۵. سابقه کاری و تجربه


استادی که سابقه تدریس در آموزشگاه های مختلف را دارد و در مدارس و دانشگاه های متعدد هم کار آموزش زبان و مکالمه را انجام داده است مسلما به نسبت یک مدرس تازه کار و بدون سابقه بهتر می تواند شما را به موفقیت در آموزش زبان برساند. اساتید مجرب با دانش آموزان، دانشجویان و زبان آموزان متعدد و متفاوتی سر و کار داشته اند و بهتر می دانند برای هر زبان آموز جدید چه روش تدریس و منابعی را انتخاب نمایند تا نتیجه بهتر حاصل گردد. به عبارت دیگر این اساتید پخته تر هستند و کلاس های ایشان به احتمال زیاد کیفیت بالاتری خواهد داشت. در کنار سایر معیارهای ذکر شده برای انتخاب استاد زبان خودتان تجربه و سابقه کاری مدرس را هم در نظر بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین زبان و سایر دروس می توانید رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان را مشاهده کنید.


مطالعه کنید: اسامی و شماره تماس 11 بهترین معلم و دبیر زبان نهایی آنلاین و حضوری



۶. قیمت درخواستی استاد


یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی که می خواهند از کلاس و آموزش خصوصی زبان در تهران استفاده کنند قیمت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی آنلاین و حضوری است. واضح است که نرخ کلاس خصوصی زبان به نسبت کلاس گروهی آموزشگاهها بالاتر است اما اگر با یکی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی تهران کلاس داشته باشید بازدهی کلاس خصوصی قابل مقایسه با کلاس های گروهی نیست و با شرکت در کلاس های خصوصی نتیجه بسیار بهتر در زمان کمتری حاصل می شود. در این وب سایت، برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی تهران و کل ایران هزینه درخواستی ایشان توسط خود استاد در صفحه هر مدرس ثبت شده است. البته بعضی از معلم ها در بخش نرخ تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده اند و برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس های خصوصی باید با ایشان تماس بگیرید. شماره تماس و شماره تلفن تمامی مدرسین زبان در این سایت ارائه شده است و می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به نسبت کلاس خصوصی در منزل از ۲۰ تا ۵۰ درصد می تواند کمتر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرخ کلاس خصوصی زبان آنلاین و حضوری اینجا کلیک کنید.


حتما بخوانید: 20 بهترین معلم زبان انگلیسی جهان


۷. جلسه اول تدریس زبان


بعد از بررسی لیست کامل مدرسین و در نظر گرفتن موارد و معیارهای ذکر شده بهتر است استاد خودتان را انتخاب نمایید و آموزش خصوصی زبان را شروع کنید. اولین جلسه می تواند به عنوان بررسی پایانی برای شما آشکار کند که از انتخاب خودتان راضی هستید یا خیر. بسیاری از مدرسین جلسه اول کلاس یا تعیین سطح را رایگان برگزار می نمایند. برخی دیگر هم اگر از کیفیت کلاس در همان جلسه اول آموزش راضی نباشید هزینه ای دریافت نمی کنند. حتی اگر هزینه هم پرداخت کنید باز ارزشش را دارد که یک جلسه کلاس برگزار نمایید تا از انتخاب مدرس خودتان مطمئن تر گردید. جلسه اول می تواند کوتاه و آنلاین برگزار شود. چنانچه موارد گفته شده قبلی را مد نظر قرار دهید به احتمال زیاد از انتخاب خودتان راضی خواهید بود.


مطالعه نمایید: 11 بهترین مدرس زبان انگلیسی در اینستاگرام


سخن آخر


در این مقاله در رابطه با آموزش زبان انگلیسی خصوصی در تهران توضیحاتی ارائه گردید. تلاش کردیم معیارهایی را توضیح دهیم که با در نظر گرفتن آنها و با استفاده از آنها بتوانید یک معلم خصوصی زبان خوب و برجسته برای خودتان انتخاب کنید. به سابقه کاری، نظرات شاگردهای قبلی، سوابق تحصیلی و فیلم نمونه تدریس اساتید دقت کنید تا در نهایت از انتخاب خودتان و نتیجه ای که می گیرید راضی باشید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 68 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image