ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل تهران

شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل تهران

شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل تهران


اگر می خواهید با برترین مدرسین زبان کلاس اسپیکینگ و مکالمه داشته باشید و در جستجوی شماره بهترین معلم های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل در تهران هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 19 استاد برتر زبان انگلیسی


بهترین اساتید مکالمه زبان در تهران


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوب و برجسته ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل در تهران و کل ایران فعالیت دارند. برای مشاهده مشخصات کامل و شماره تماس مستقیم اساتید برجسته زبان انگلیسی بر روی لینک زیر کلیک کنید:


کلیک کنید: معلم خصوصی زبان انگلیسی


اساتید برتری که در این سایت در زمینه تدریس خصوصی مکالمه و اسپیکینگ speaking زبان انگلیسی فعالیت دارند دارای ویژگی های زیر می باشند.


۱. فارغ‌التحصیل از دانشگاه خوب و معتبر


مدرسین بی نظیر مکالمه زبان انگلیسی خودشان در مرحله اول موفق بوده اند و در دانشگاه عالی درس خوانده اند به همین دلیل می توانند شاگردهای خودشان را هم به موفقیت برسانند. این اساتید با سواد نه تنها عالی تدریس می کنند بلکه چون خودشان در درس و تحصیل موفق بوده اند بنابراین الگوی خوبی برای شاگردهای خودشان هستند. برای انتخاب معلم خصوصی خوب مکالمه زبان انگلیسی حتما به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد توجه داشته باشید.


۲. دارای مدرک ارشد یا دکتری


استادی که به درس و تحصیل، زبان انگلیسی، آموزش و تدریس و ... علاقه دارد معمولا تا مقطع ارشد و دکتری درس را ادامه می دهد. البته مدرسین برجسته ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که مدرک لیسانس دارند اما عالی هم تدریس می کنند. ولی به عنوان یک قاعده کلی استادی که در رشته زبان انگلیسی یا رشته های مرتبط مدرک ارشد یا دکتری دارد را در اولویت اول قرار دهید. مدرس زبانی که مدرک دکتری دارد خودش درک بهتر و عمیق تری از مطالب دارد و دقیق تر هم می باشد.


۳. دارای مدرک آیلتس یا تافل


از مدارک مهم و معتبر زبان انگلیسی می توان به آیلتس و تافل اشاره نمود. مدرسین خوب و معتبری که خودشان در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان، اسپیکینگ آیلتس و تافل و یا تدریس خصوصی آیلتس و تافل به صورت کلی فعالیت دارند می دانند که ابتدا باید خودشان مدرک ielts یا TOEFL را گرفته باشند. در این وب سایت اساتید بسیار خوبی حضور دارند که مدرک آیلتس با نمره بالای ۷ یا ۸ دارند.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


معرفی و شماره تماس مستقیم 10 بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل


بهترین معلم خصوصی آیلتس، لیست 17 استاد برتر آیلتس


بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم و لیست 15 استاد برتر زبان خانم



۴. دارای زبان آموزان موفق قبلی


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای اکثر مدرسین زبان و سایر دروس تهران و کل کشور نظرات شاگردهای قبلی و زبان آموزهای قبلی ثبت شده است. استادی که در کلاس های قبلی خودش موفق بوده است و زبان آموزان قبلی ایشان در یادگیری مکالمه موفق بوده و اظهار رضایت کرده اند را انتخاب کنید. به این ترتیب به احتمال زیاد شما هم از کلاس های مکالمه ایشان راضی خواهید بود.


۵. تعهد به کار و اخلاق عالی


مدرسینی که عالی نتیجه می گیرند و شاگردهای ایشان هم موفق هستند فقط در زمینه کاری و حرفه ای خوب عمل نمی کنند بلکه در زمینه اخلاقی و تعهد به کار هم سرآمد هستند. اساتید خوب زبان حاضر در همین سایت ایران مدرس هدفی جز به نتیجه رساندن شاگردهای خودشان ندارند و ۱۰۰ درصد به کار خودشان متعهد هستند.


۶. دارای مدرک TTC، تسول و سلتا


مدرک TTC از مدارک مهم است و در واقع استادی که این مدرک را دارد در دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی شرکت کرده است. مدرک های تسول، سلتا و ... هم سطح بالاتر می باشند. اساتیدی که در کنار سایر موارد گفته شده قبلی این مدرک ها را هم دارند را برای انتخاب به عنوان معلم خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در اولویت اول قرار دهید. برای تمامی مدرسین زبان در همین سایت ایران مدرس اطلاعات کاملی ارائه شده است.


مقالات مرتبط، حتما بخوانید:


40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


بهترین معلم خصوصی زبان تهران و لیست 22 استاد فوق العاده زبان انگلیسی در تهران


بهترین مدرسین مکالمه زبان انگلیسی، 11 استاد برتر مکالمه زبان در تهران و کل ایران



۷. قیمت مناسب کلاس خصوصی زبان


برای تمامی مدرسین زبان تهران و کل کشور در همین سایت ایران مدرس در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان می توانید قیمت و نرخ درخواستی هر استاد را مشاهده کنید. به این ترتیب انتخاب درست تر و بهتری خواهید داشت. بهترین مدرسین زبان در کنار داشتن رزومه قوی و عالی قیمت مناسبی برای کلاس های خصوصی خودشان در نظر می گیرند.


سخن آخر


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید بسیار خوبی در زمینه تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی در منزل در تهران و کل ایران فعالیت دارند. شماره تماس مستقیم و قیمت کلاس های تمامی مدرسین هم در همین سایت ارائه شده است. با در نظر گرفتن نکات بالا می توانید یک معلم زبان عالی برای خودتان انتخاب کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 98 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image