ارتباط مستقیم با 30694 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ یادگیری هدفمند و منظم زبان انگلیسی

یادگیری هدفمند و منظم زبان انگلیسی

نظم درونی و یادگیری زبان
در یادگیری زبان حتی اگر بهترین روش یادگیری در دنیا را هم در اختیار داشته باشیم، ولی نتوانیم اقدامات و فعالیتهای روزمره خودمان را مطابق با این روش، منظم کنیم، به هدف خود نمی‌رسیم. از طرفی حتی اگر یک روش متوسط داشته باشیم اما با نظم رفتاری بالایی آن را پیش ببریم، نتایج خوبی خواهیم گرفت. لازمه این نظم این است که متعهد شویم به مدت طولانی، کارهای لازم برای یادگیری زبان را انجام دهیم. یعنی به دلیل از دست دادن انگیزه یا لذت کوتاه مدت یا هر عامل دیگری آن را کنار نگذاریم. به عبارتی، زبان خواندن باید بخشی از عادت روزمره ما شود.

این نظم درونی را نمی‌توان یک روزه ایجاد کرد. باید کم کم طبق اصول درست مربوط به علوم رفتاری و انگیزش و به طور کلی روانشناسی آن را در خودمان ایجاد کنیم. اما چالش اصلی استفاده از ابزار و روشی است که انتظار ما را برآورده کند و نتیجه بهتری داشته‌باشد.

مدیریت فعالیت‌های روزانه زبان
آیا برای مدیریت کارهای روزانه تان از تقویم، سالنامه یا پلنر استفاده می کنید؟ شاید هم لیست کارهایتان را در یک اپلیکیشن موبایل وارد می کنید. به چنین ابزاری، تو دو لیست (To Do list) گفته می شود. یعنی لیستی که شامل کارهایی است که امروز باید انجام دهم. پیشنهاد جدی ما این است که چنین ابزاری را به صورت کاغذی یا روی موبایل خود داشته باشید و هر روز کارهایی که باید برای تقویت زبان انجام دهید را داخل آن بنویسید.

آمار بازدید: 73 بار
ثبت شده توسط حمیده سلطانی مدرس بین المللی و کوچ زبان انگلیسی آموزش تضمینی زبان انگلیسی به همراه کوچینگ یادگیری زبان