ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم نمونه تدریس فصل دوم شیمی یازدهم - چگونه ارزش سوختی را به آنتالپی سوختن تبدیل کنیم؟

فیلم نمونه تدریس فصل دوم شیمی یازدهم - چگونه ارزش سوختی را به آنتالپی سوختن تبدیل کنیم؟

در این بخش فیلم نمونه تدریس فصل دوم شیمی یازدهم - چگونه ارزش سوختی را به آنتالپی سوختن تبدیل کنیم؟ ارائه شده است. توضیحات بیشتر در ادامه قابل مشاهده می باشد. در این ویدئو فرمول تبدیل ارزش سوختی به آنتالپی سوختن و همچنین تبدیل آنتالپی سوختن به ارزش سوختی توضیح داده شده که مربوط به فصل دوم شیمی یازدهم مبحث ترموشیمی یا گرماشیمی میباشد. در صورتیکه نیاز به توضیحات بیشتر داشتید می توانید با شماره همراه مدرس که در زیر این مطلب در پروفایل ایشان ثبت شده تماس یگیرید یا به پیج آموزشی ایشان مراجعه کرده و آموزش های بیشتری ببینید، هر هفته مطالب و ویدئوهای آموزشی بیشتری در کانال شیمینوفن بروزرسانی می شود که شامل تدریس صفر تاصد کتاب شیمی دهم، شیمی یازدهم و شیمی دوازدهم و حل نمونه سوالات امتحان نهایی و تست های کنکوری می باشد و چنانچه کانال ایشان را دنبال کنید بطور کامل برای امتحانات نهایی و کنکور آماده میشوید. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی شیمی یازدهم ارائه شده است.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: سولماز خراشادی زاده (کارشناس ارشد شیمی از دانشگاه خوارزمی تهران) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس تخصصی شیمی دبیرستان بمدت 10 سال - کارشناس ارشد شیمی از دانشگاه خوارزمی تهران
آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image