ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی پرنیان صادقلو
مشخصات مدرس
تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان

تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان نوجوانان و بزرگسالان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان



تیم ما با کادری مجرب و متخصص و با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خدمات آموزش تخصصی و آنلاین زبان انگلیسی آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشد.



شرح آموزش ما:

دورہ ھای متوسطه اول و دوم
گرامر مبتدی تا پیشرفته
مکالمه مبتدی تا pre advance


هدف اصلی ما جلب رضایت زبان آموزان عزیز می باشد.



◼️آموزش زبان آنلاین به سراسر کشور

ویژگی های مکالمه انگلیسی:

️تلاش بسیار و نگرش مثبت، برخی از ویژگی­ های مشترک یادگیری به شمار می­ آیند که به شما کمک می­کند تا بتوانید هر موضوعی را بهتر بیاموزید.

️برای یادگیری زبان نیز نکات خاصی وجود دارد که به شما در مسیر رسیدن به اهدافتان یاری می­کند.

️روند یادگیری را در گروه­ های کوچک‌تر طبقه ­بندی کنید و از نو بخوانید

برای اینکه بتوانید بهتر انگلیسی صحبت کنید لازم است چند کار را هم زمان انجام دهید: کلمات مناسبی را یاد بگیرید و انتخاب کنید که از قواعد دستوری و الگوی جمله سازی درست استفاده کنید. آواها، الگوهای تکیه در کلمات، ریتم و لحن­ مناسبی ایجاد کنید. هریک از این بخش­ ها را به طور جداگانه بیاموزید و سپس با قرار دادن آن­ها در کنار هم تمرین کرده تا دقیق­ تر و روان­ تر صحبت کنید.

️تعامل را یاد بگیرید

مکالمه، تعاملی بین دو طرف است که علاوه بر حرف زدن، شامل گوش کردن نیز می شود. اطمینان حاصل کنید شخص مقابل شما صحبت هایتان را متوجه می ­شود. برای این کار می­توانید از استراتژی­ های مکالمه استفاده کنید؛ مثلا بر کلمات کلیدی تاکید کنید، گفته ­های خود را توضیح دهید، یا عبارت­هایی مانند ?You know what I mean (می­دونی منظورم چیه؟/ متوجه منظورم هستین؟) یا ?Don’t you agree (شما اینطور فکر نمی­ کنین؟) به کار ببرید.

️از زبان بدن خود استفاده کنید

ارتباط غیرکلامی برای اینکه گفتارمان تاثیرگذارتر باشد، بسیار مهم است. از حرکات و زبان بدن و حالت­ های صورت برای توضیح یا تاکید سخنان خود استفاده کنید و سعی کنید تا آن‌ها را به هنگام سخن گفتن در دیگران نیز تشخیص دهید. به حالات خود فکر کنید؛ اینکه چطور می‌نشینید یا می‌ایستید، یا اینکه نسبت به سخنان هم صحبت خود، بی حوصله یا مشتاق هستید، همگی اهمیت دارند.

️آواز بخوانید

موسیقی روشی خوبی برای تمرین ریتم یک زبان و یادگیری اصطلاحات کاربردی آن است. متن ترانه های محبوب خود را در اینترنت جستجو کنید. سعی کنید آن‌ها را بلند بلند بخوانید. اگر خجالت می‌کشید، زمانی که در خانه تنها هستید این کار را بکنید. اگر فردی اجتماعی هستید، در جمع دوستانتان karaoke (نوعی بازی که موسیقی ترانه بدون صدای خواننده پخش می شود و شما به جای آن می‌خوانید) تمرین کنید.

️شجاع باشید

شما به بینش درستی برای تقویت انگلیسی خود نیاز دارید. از هر شرایطی برای یادگیری انگلیسی استفاده کنید؛ مثلا با افراد مختلف در مهمانی ها صحبت کنید، با فرد خارجی ای که دنبال مسیر است حرف بزنید، یا زمانی که معلمتان سوالی می‌پرسد دستتان را برای جواب دادن بالا ببرید. به یاد داشته باشید که هر اشتباه، فرصتی برای یادگیری است، پس از خطاهای زبانی گاه و بیگاه خود نترسید.

️طرز فکرتان را انگلیسی کنید

این بهترین راه برای تقویت مهارت گفتاری در انگلیسی است و می‌توانید این تکنیک را در هر لحظه و در هر کجا به کار بگیرید. در خانه به هنگام انجام کارهای روزمره‌ مثل غذا پختن، می‌توانید با خودتان حرف بزنید. وقتی در قطار یا اتوبوس هستید می‌توانید افراد را توصیف کنید (البته این کار را در ذهن خود انجام دهید نه با صدای بلند!) و زمانی که می‌خواهید بخوابید، اتفاقات هر روز را به انگلیسی در ذهن خود مرور کنید.

ھر ترم شامل دہ جلسہ میباشد

پرنیان صادقلو
هزینه تدریس: ھر جلسہ ۲۵۰۰۰۰ تومان
سابقه کار: سہ سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۱۰/۸
بازدید: 27
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی