ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
مشخصات مدرس
مدرس زبان فرانسه دارای 10 سال سابقه تدریس عمومی و خصوصی

مدرس زبان فرانسه دارای 10 سال سابقه تدریس عمومی و خصوصی

دارای مدرک کارشناسی ارشد با معدل 18.5 از دانشگاه الزهرا- دارای 10 سال سابقه تدریس عمومی و خصوصی از مبتدی (A1) تا پیشرفته (C1) در موسسات معتبر شامل نگار، اسپیکان، سپهر، پردیسان، کیهان نو، سیتاک- دارای مدرک تربیت مدرس(T.T.C) زبان فرانسه- مترجم کتاب و ترجمه سایر متون اعم از ادبی، رسمی، تخصصی و ... .
من فرزانه فری متولد سال 1361 دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه الزهرا و دارای بیش از 10 سال سابقه تدریس فرانسه در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته با گروه های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال هستم. در ابتدا بیشتر به تدریس زبان فرانسه به نوجوانان در مراکز و موسسات آموزش زبان مشغول بودم. به مرور، با توجه به علاقه‌ام به تدریس و ارتباط با افراد، تدریس خصوصی به بزرگسالان را نیز آغاز کردم که تجربه‌ی بسیار خوبی بود. تلاش می‌کنم کلاس‌های آموزشی شاد و پر انرژی برگزار کنم تا فراگیری زبان فرانسه برای زبان آموزان لذت‌بخش باشد. تاکنون تجربه ی تدریس متدهای Taxi, Atelier, Mobile, Edito و Vite et Bien و کتاب های کمک آموزشی Grammaire en dialogue, Vocabulaire en dialogue, Communication, Grammaire progressive du français و ... را داشته ام. من معتقدم که آموزش امریست مستمر و طبیعتا زبان آموزدر خارج از زمان کلاس نیز گاها نیاز به راهنمایی دارد. من معمولا پس از کلاس از طریق فضای مجازی همراه و پاسخگوی شاگردانم هستم. روال همکاری به اینصورت است که جلسه اول به صورت آزمایشی برگزار خواهد شد و در صورت تمایل به ادامه همکاری، شهریه آن دریافت می گردد. همچنین شهریه کلاس ها مجموعا در ابتدای ماه اخذ می شود. طبق تجربه ی چند ساله ی من از تدریس زبان فرانسه، بازدهی کلاس های حضوری (بخصوص در دوره های مقدماتی ) بسیار بالاتر از کلاس های آنلاین است، بنابراین من تنها به صورت حضوری تدریس می کنم.

فرزانه فری
رشته تحصیلی: زبان فرانسه
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: الزهرا
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: تهران
هزینه تدریس: هر یک ساعت و نیم 300 هزار تومان
سابقه کار: 10 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۸/۶
بازدید: 143
نظرات کاربران
0
0
تارا ترکش ۱۴۰۲/۸/۱۴

استاد خیلی خوبی هستند. تسلط کامل دارند و خیلی دقیق و باحوصله تدریس می کنند. تمام مهارت ها را کامل تدریس می کنند و خیلی خوش برخورد هستند.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی