ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی و یا گروهی فلسفه و منطق از دهم تا دوازدهم و کنکور حضوری در تهران و اصفهان و انلاین

تدریس خصوصی و یا گروهی فلسفه و منطق از دهم تا دوازدهم و کنکور حضوری در تهران و اصفهان و انلاین

۱.روش تدریس:
روش تدریس من با استدلال، مثال و فهم عمیق مطالب است، به نوعی که حتی مفاهیم پیچیده و انتزاعی را برای افراد کاملا باز، روشن و انضمامی میکنم، برخلاف روش رایج که روش حفظی است.
2.تفاوت دید و روش تدریس من با سایرین:
فلسفه و منطق رشته تخصصی من است و نه تنها حوزه تحصیلی ام بلکه فراتر از مدرک و دانشگاه مسئله اصلیم است، از این‌رو تفاوت اصلی من با سایر مدرسان که مشغول تدریس این دو درس هستند، در همین دو نکته است که اکثر ایشان رشته تحصیلی خودشان فلسفه و منطق نبوده است و از طرفی لزوما دید فلسفی ندارند و ارتباطشان با این دو حوزه در حد اموزش تکنیک هایی برای تست زدن و حفظ کردن محتوای کتب درسی است. از انجایی که رشته فلسفه و همین‌طور منطق بسیار مهم و اساسی هستند، به سهم خود، خود را موظف میدانم که این دو درس را فراتر از کتاب های درسی و تست به دانش اموزان درس بدهم به نحوی که نه تنها به طور کامل بر دروس خبره شوند و بر آن ها مسلط شوند، بلکه از آن مهمتر بتوانند مهارت مهم فلسفی و منطقی فکری اشان را تقویت کنند که از کسی پوشیده نیست تا چه اندازه این دو مهارت برای هر فردی مهم و تعیین کننده است و در زندگی چقدر میتواند تاثیر گذار باشد به خصوص در شرایط کنونی.
به علاوه با توجه به تجربه شخصی خودم در امر آموزشی، درس خواندن، پشت سر گذاشتن چالش های مختلفی که با درس خواندن داشتم و بدست اوردن مهارت ها و راه حل هایی برای غلبه بر این مشکلات، بهتر میتوانم دانش اموزان را بفهمم، درکشان کنم و کمکشان کنم که آن ها هم مسایل اموزشی خود را حل کنند و راحت تر با درس خواندن کنار بیایند.
3.بی نیاز شدن از کتاب ها و منابع آموزشی دیگر اعم از کتاب های تست و ...
با نحوه تدریس و منابع آموزشی ای که خودم جمع آوری و تدوین کرده ام و در طول کلاس ها در اختیار شما قرار میدهم، شما را از هزینه های متفرقه و منابع آموزشی گوناگون بی نیاز میکنم. جزوات و منابع اموزشی به صورت دسته بندی شده به همراه سوالات تالیفی و سوالات کنکور هستند.
4.هدف من از درس دادن:
در درجه اول هدف من علاقمند کردن نوجوانان به تفکر نقادانه و افزایش مهارت منطقی فکری آن هاست که به این ترتیب همین امر باعث میشود نوجوانان با اشتیاق و دید بهتری محتوای آموزشی را فرابگیرند و همچنین متوجه اهمیت آن بشوند و صرفا به آن به عنوان یک سرفصل درسی که از روی ناچاری باید آن را یاد بگیرند، نگاه نکنند و در نهایت در این دو درس و حتی دروس دیگر، در کنکور و زندگی تحصیلی موفق بشوند و از پس آن بربیایند.

صدف محمدی
رشته تحصیلی: فلسفه و فلسفه علم
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شریف و دانشگاه اصفهان
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران و اصفهان
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: دارای سابقه تدریس در دانشگاه
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۵/۱۴
بازدید: 673
نظرات کاربران
0
0
Zahragoli ۱۴۰۲/۴/۹

سلام بنده امسال در دوره ایی به اسم کارگاه آشتی با منطق از تدریس ایشان بهره بردم این دوره در دانشگاه اصفهان برگزار می شد و مورد تایید هیئت علمی دانشگاه قرار داشت. در طول دوره جزوه ی طبقه بندی و مبحث بندی شده ی سئوالات کنکور ارشد از سال 86 تا 140 از سمت ایشان در اختیار ما گذاشتند. حقیقتا ایشان بسیار باحوصله بودند و دغدغه ی شان شناخت به معنای واقعی کلمه برای داوطلبان بود برای مثال این امر رو با کاربردی کردن مفاهیم رغم می زدند.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی