ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی انگلیش نیترو
مشخصات مدرس

انگلیش نیترو (آکادمی زبان های خارجه)

آکادمی انگلیش نیترو توسط گروهی از اساتید برجسته و باتجربه با هدف ایجاد سبک نوین
آموزشی در زمینه ی آموزش زبان تاسیس شده است.

مدیران و کارشناسانِ مجموعه انگلیش نیترو تلاش دارند تا با به کارگیری اساتید و کارشناسانِ باتجربه، دوره هایی با بالاترین کیفیت و راندمان یادگیری را برگزار کنند.

در آکادمی انگلیش نیترو، تلاش داشته ایم تا هر آنچه که یک شخص برای یادگیری زبان نیاز دارد را فراهم کرده و در طیِ یک فرایند آموزشی دقیق، از پایه تا پیشرفته در اختیار زبان آموز قرار دهیم.
و همچنین سعی داشته ایم که زبان را درست و اصولی و بر پایه ی روشهای درست و علمی و به دور از هرگونه تبلیغ و وعده های پوچ آموزشی آموزش دهیم.

دوره هایِ آکادمی انگلیش نیترو، همگی بر اساس یک برنامه و چارت آموزشی که از قبل طراحی شده اند برگزار می شوند و منابع این دوره ها نیز از قبل تدوین و آماده شده اند.

در آکادمی انگلیش نیترو، برای هر سلیقه و علاقه ای و هر سنی دوره ی آموزشی آماده شده که شما بر اساس هدف، سلیقه، و شرایط خود می توانید دوره ی مناسب خود را انتخاب کرده و یادگیری زبان را به بهترین شکل ممکن شروع کنید.

همه ی دوره های آکادمی انگلیش نیترو دارای پشتیبانی هستند. یعنی تمامی زبان آموزان ما تحت پشتیبانیِ اساتید و کارشناسان آموزشی انگلیش نیترو قرار گرفته و روند پیشرفت و یادگیری آنها تحت نظارت این کارشناسان خواهد بود. ضمن اینکه بطور مرتب، جلسات و وبینارهای مشاوره ای توسط کارشناسان و طراحان دوره ها برگزار می شود که در این جلسات، روش های درست و اصولی یادگیری و تمرین زبان به زبان آموزان آموزش داده می شود و همچنین زبان آموزان سوالات و مسائل خود را مطرح کرده و مشاوره می گیرند.

دوره هایی که در آکادمی انگلیش نیترو (بصورت حضوری و آنلاین) برگزار می شوند:
1_ دوره مکالمه ی 8 ماهه (دوره ی نیتروجت)
2_ دوره مکالمه پیشرفته (دوره ی نیترومگا)
3_ دوره های آفلاینِ (ویدئویی) مکالمه
4_ دوره ی مکالمه ی مخصوص مهاجرت
5_ دوره ی مخصوص تجارت و کسب و کار
6_ دوره ی آمادگی آزمون های آیلتس و تافل
7_ دوره ی تقویت مهارت صحبت کردن (speaking)
8_ دوره ی آموزش گرامر زبان انگلیس
9_ دوره ی آمادگی کنکور زبان
10_ دوره های تربیت مدرس (TTC)
11_ دوره ی مخصوص خردسالان

آدرس دفتر مرکزی: تهران، بلوار میرداماد، برج آرین

عبارت های کلیدی: کلاس خصوصی تهران و کل ایران، معلم آیلتس خوب، تجریش، نیاوران، قلهک، دروس، زرگنده، جماران، فرشته، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، حسین‌آباد، مبارک‌آباد، اقدسیه، پاسداران، زعفرانیه، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، داودیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه، ونک، شهرک غرب، سعادت آباد، مهرشهر کرج، قزوین، عظیمیه، جهانشهر کرج ، شمال تهران، غرب تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، تدریس اسپیکینگ speaking به صورت مجازی و آنلاین برای تهران، کرج، اصفهان، مشهد و سایر شهرهای ایران با بهترین کیفیت و تضمینی، زبان انگلیسی کنکور با بهترین کیفیت، مجازی و به صورت آنلاین، شرق تهران - معلم مجرب زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان با قیمت مناسب در تهران و کرج و کل کشور به صورت حضوری و آنلاین و مجازی با بهترین نرخ، استاد آیلتس تضمینی، زبان با native نیتیو، بهترین مدرس زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی کنکور، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ، آیلتس و تافل در کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان انلاین، معلم زبان خصوصی در منزل، تدریس زبان

انگلیش نیترو
رشته تحصیلی: زبان های خارجه
مدرک تحصیلی: دکتری
شهر: تهران
سابقه کار: 18 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۵/۱۶
بازدید: 516
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی