ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی محمد حمید مقدس خراسانی
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی تضمینی دروس عربی، دین و زندگی ، فلسفه، منطق، جلسه اول رایگان

اینجانب از نخبگان المپیادی مدرسه عالی شهید مطهری کارشناسی ارشد الهیات مدرس مهندسی انواع تفکر خلاق، مثبت، سیستمی و... می باشم نیز مدرس سیره شناسی و غرب شناسی فلسفی سیاسی و تاریخی دانشگاه فردوسی هستم. در حال حاضر تدریس خصوصی عربی، دین و زندگی ، فلسفه، منطق و.. را پیش می برم چند نکته: ۱-تدریس جلسه اول رایگان می باشد ۲- تدریس به هر دو صورت حضوری و هم آنلاین است ۳-هزینه رفت و برگشت برعهده حقیر است و از جهت حضور هیچ مشکلی نیست ۴-رزومه کاری موجود است۵- ساعات تدریس بعدازظهر و شب می باشد ۶- هزینه هر درس اعلام شده است .
حقیر علی رغم تحصیل در رشد الهیات و معارف آنهم ده سال! علاقه وافر به آموزش هدفمند دارم. منظور نوعی از تدریس است که چه دانش آموز و چه دانشجو بداند چرا باید درس بخواند چگونه بخواند و کسب مهارت های خلاقانه با درآمد بالا داشته باشد همراه با خوشبختی و آینده ای روشن ان شاءالله. دوره های تخصصی مهندسی تفکر و خودآگاهی که چند سال زیر نظر تند خوان ترین فرد کشور آموزش دیده ام به همین منظور در زندگی خودم بود که اکنون بدنبال انتقال آن هستم.

محمد حمید مقدس خراسانی
رشته تحصیلی: الهیات و معارف اسلامی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه فردوسی
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: مشهد
هزینه تدریس: برای هر درس جداگانه اعلام شده است
سابقه کار: ۲سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۱/۸/۲۹
بازدید: 556
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
0
0
زهره حسینی ۱۴۰۲/۵/۲۵

سلام تدریس استاد مقدس واقعا نمونه و پایه ای هست برای من خیلی وقت گذاشتند بی نهایت سپاسگزارم از ایشون.

0
0
محمد جواد زاده ۱۴۰۲/۲/۲۲

سلام بر استاد خوش بیان ! استاد مقدس در تمامی دروس گروه علوم انسانی نه تنها اشراف بلکه بیان گویا و روان برای تدریس تمامی این دروس دارند. من از حضور در کلاس و دوره های آموزش ایشان لذت و استفاده کامل بردم به تمامی شاگردانی هم که میشناسم ایشون رو بعنوان مدرس نمونه معرفی کردم چون خوش بیان روان در تدریس و البته بسیار صبور و دلسوز هستند.به همه عزیزان حتی علاقه مندان حل نمونه سوالات ایشون رو پیشنهاد می کنم.امیدوارم همیشه موفق باشند.

1
0
امیر متین حمیدزاده ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

سلام دروسی که خدمت استاد مقدس بودم زبان عربی و منطق بود تا حدودی هم بعضی از فصل های دین و زندگی دوازدهم رو خدمت ایشون گذروندم واقعا سبک تدریشون به خلاف بسیاری از اساتید علوم انسانی کاملا فرمولی و به صورت نکته ای هست تا خوب در ذهن دانش آموز نقش ببنده ضمن اینکه ایشون خیلی پرحوصله و صبور در پاسخگویی به سوالات دارند و با حفظ وقت حقوق دانش آموز رو کاملا رعایت می کنند دقت ملاحظه صبوری و دغدغه مندی ایشون نسبت به شاگرداشون خیلی برام جالب بود کمتر مدرسی رو مثل ایشون دیدم فن بیان جذابی هم برای انتقال مفاهیم به دانش آموزان دارند . پیشنهاد آموزش دوره ای به جای جلسه ای برای شاگردانشون رو دارم .موفق باشید.

0
0
احسان مینایی ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

استاد مقدس هم از نظر فن بیان در تدریس دروس مختلف که تدریس می فرمایند خصوصا منطق عالی و هم هوش علمی سرشاری دارند . دغدغه مندی ایشون نسبت به شاگردان و کیفیت فراگیری دانش آموز واقعا قابل تقدیر و تحسین هست . چند نفر دیگر از دوستانم را نیز پس از موفقیت در آزمون ها ایشون رو بهشون معرفی کردم سوالات رو هم با صبر و توجه خاص پاسخگویی می کنند کمال تشکر رو از ایشون دارم .

1
0
زهره صادق ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

من با وجود داشتن اساتیدی که اکثرشان توانمند و مسلط بودند در دروسی که خدمت استاد مقدس بودم خدمت خودشون هم گفته بودم واقعا مثل یک استاد مسلط دانشگاه تدریس می کنند چه فن بیان و هنر تدریس چه تسلط علمی خصوصا زبان عربی منطق و دین و زندگی و چه پاسخگویی به سوالات با دقت نظر و سعه صدر کامل تدریس می کنند. من حقیقتا ازشون راضی و از تحصیل خدمت ایشون لذت بردم و بهره مند شدم . ان شاءالله همیشه همین قدر موفق و سرافراز باشند.

0
0
رضا جلالی طلب ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

سلام بر استاد مقدس ؛ حقیقتش من تدریس عربی شون رو ندیدم اما دین و زندگی و مباحث منطقی رو بشدت استادهستند یعنی هم بیان هم اشراف به مباحث و تسلط کلامی شون فوق العاده بود چند جلسه ای خدمتشون بود خیلی خوش برخورد صبور مودب و مسلط تدریس می کرند انصافا ازشون راضی و از تدریس شون لذت بردم .انعطاف خیلی خوبی هم درعین جدیتشون شاهد بودم نمونه سوالات رو هم حتی برای رفع اشکال با سعه صدر پاسخ میدادند. آینده سرشار از موفقیت باشاگردان خوب رو براشون آرزو می کنم .

1
0
مهتاب محمدی ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

وای ! خییلییی عااالی بود! فکر نمی کردم تواین شرایط همچین مدرسی اینقدر با حوصله وقت بذارن واسه تک تک شاگرداشون! آقای مقدس به جرات میگم در زبان عربی و منطق از تسلط خارق العاده ای بهره مندهستن حتی برام واقعا جالب بود که قواعد ساختار زبان فارسی رو هم دقیق میدونن! من که شخصا خیلی راضی بودم و از صمیم قلب ازشون تشکر می کنم! و آرزوی موفقیت همیشگی واسه شون دارم . ممنون استاد.

1
0
جلال زارع ۱۴۰۱/۱۰/۹

سلام ؛ واقعا استاد مسلطی هستند من هم یک دوره عربی هفتم و هشتم و نهم رو با ایشون مرور کردم معلوم شدبرام که خیلی تسلط دارند و هم درس منطق و فلسفه ضمنا در هزینه ها هم خیلی منصفانه برخورد دارند حوصله و وقت زیادی هم برای دانش آموز میذارند هم ازشون کاملا راضی هستم وهم پشینهاد می کنم دوستانی که ضعف دارند ایشون باقدرت خاصی که در فن بیان شون دارند می تونند آموزش بدند

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی