ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی مجتبی حیدری/ مدرس زبان انگلیسی آنلاین
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی زبان انگلیسی (آنلاین) / تدریس زبان انگلیسی عمومی(آنلاین)/ مکالمه زبان انگلیسی (آنلاین)/تدریس به تمام مقاطع سنی

سلام بنده مجتبی حیدری هستم و 7 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه های مختلف از جمله ایرانمهر دارم. رشته دانشگاهیم آموزش زبان انگلیسی (TEFL) هست و مدرک TTC از آموزشگاه های ایران کمبریج و ایرانمهر دارم.
معتقد هستم که اسپیکینگ (مهارت گفتاری) مهمترین بخش زبانه. پس کلاسمون هر عنوانی که داشته باشه اسپیکینگ محوره. و یکی از اهداف ما بر این اساسه که شما حداقل به سطحی برسید که راجب هر چیزی بتونید به انگلیسی اظهار نظر کنید.

(کلاس های بنده فقط به صورت آنلاین برگزار می شود.)
(کلاس ها هفته ای حداقل 2 تا 6 جلسه متناسب با نیاز زبان آموز می باشد)
(مدت زمان هر جلسه یک ساعت یا 60 دقیقه می باشد.)
(هزینه مشاوره تلفنی هر نیم ساعت 150 هزارتومان می باشد)

برای ارتباط با بنده می توانید تماس تلفنی برقرار کنید. اگر هم پاسخی دریافت نکردید می توانید داخل پیام رسان تلگرام و یا ایتا پیغام دهید.
همچنین می توانید به صورت مستقیم پیام(SMS) دهید.

(لطفا فقط جهت رزرو کلاس تماس بگیرید. از انجام آزمون و تکلیف برای زبان آموز معذور هستم.)


کلید واژه ها:
مکالمه انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی،معلم خصوصی،معلم خصوصی زبان،معلم خصوصی زبان انگلیسی،مدرس زبان،مدرس خصوصی زبان انگلیسی،معلم آنلاین زبان، زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم و کودکان، زبان انگلیسی نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، زبان انگلیسی ، writing رایتینگ، اسپیکینگ speaking و مکالمه، ریدینگ reading و لیسینینگ Listening،کمترین زمان و با بهترین نرخ، استاد زبان برتر، معلم زبان آنلاین، معلم زبان خصوصی ، (فقط به صورت آنلاین)

مجتبی حیدری/ مدرس زبان انگلیسی آنلاین
رشته تحصیلی: آموزش زبان انگلیسی
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: یک ساعت (60 دقیقه)
سابقه کار: 7 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۳/۶
بازدید: 8926

جزوه های ثبت شده توسط مجتبی حیدری/ مدرس زبان انگلیسی آنلاین

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
1
0
یوسف مزعل مزرعی ۱۴۰۲/۲/۲۹

استاد خوبیه ایشالله که زود مطالب را بفهمم

0
0
منیره وکیلی ۱۴۰۲/۲/۷

سلام و عرض ادب از جناب آقای حیدری بسیار ممنونم. به خاطر این که پرحوصله و صبورانه، تلاششون دارند، که زبان آموز، آموزش مورد نظر (خصوصاspeaking) رو بتونه به خوبی دریافت کنه. کلاسهای آنلاین تا حالا شرکت کردم. این اولین کلاس آنلاین بود، که راضی بودم.

0
0
maedeh kharami ۱۴۰۲/۲/۷

سلام عرض ادب و احترام خدمت استاد گرامی.. خیلی ممنونم از شما بابت نحوه تدریس عالی که دارید و به یاد گیری زبان اموز اهمیت بالایی میدید و به ساده ترین روش تدریس میکنید تو خیلی از کلاس های زبان شرکت کردم ...ولی شما اولین نفری بودید که انقدر عالی و پر حوصله و صبورانه تدریس میکنید . فقط یک مربی توانا مانند شما می‌تواند به ما کمک کند تا درد تلخ شکست را به طعم شیرین پیروزی تبدیل کنیم سپاسگزار شما در زندگی خود هستم که اندیشیدن رابه من آموختید نه اندیشه‌ها را🌹

0
0
مهتاب احمدی ۱۴۰۲/۲/۷

سلام امروز جلسه سوم کلاس من با آقای حیدری بودش. ایشون استاد وقت شناس و منظمی هستند. گرامر رو خیلی خوب تدریس میکنند. منابعی که معرفی کردند خوب و بسیار کمک کننده س. ایشون فرصت کافی در اختیار زبان اموز برای تقویت مهارت اسپیکینگ میذارن و به نظر میرسه روش تدریسشون در بلند مدت برای من جواب میده.امیدوارم که همینطور باشه. از ایشون ممنونم و براشون آرزوی موفقیت دارم.

0
0
اوستا مکوندی ۱۴۰۱/۱۰/۸

سلام وقت بخیر، استاد حیدری خیلی خوب و با آرامش تدریس میکنن و دست زبان آموز رو باز میذارن در نحوه ی یا شیوه ی درس ها و تمرین ها ایشون انسانی با صبر و حوصله ی بالا هستند و اینکه با شما با چهار عنصر اصلی زبان speaking, writing, grammar, listening, به خوبی پیش میرن، پیشنهاد میکنم تجربه ی خوبی رو با استاد حیدری رقم بزنید. در ضمن به نظر بنده آموختن زبان شاید بخش بزرگی به اراده ی شما باشه اما زبان آموز وقتی با خوش رویی و حوصله به همراه آرامش شما رو تدریس کنن بهتر و بی استرس کاذب درس رو یاد میگیرد.

0
0
پریسا ضیای فرد ۱۴۰۱/۹/۲۱

سلام در جلساتی که با استاد حیدری داشتم ایشون به ارتقا همه مهارت‌ها بخصوص اسپیکینگ ، تلفظ دقیق واژه ها و writing و...توجه ویژه ای دارن ...برای لغات کتاب جداگانه ای رو کار میکنن و کلاسهای استاد پویا و پر از انرژی هستن برای من ...ممنون از ایشون🌼

0
0
امیرعلی فروغ ۱۴۰۱/۹/۲۱

سلام ؛ ایشون استاد بسیار منظم و فعالی هستن، امیرعلی با ایشون پیشرفت زیادی داره؛ در زمان کلاس بخش بندیهای متنوع و منظم رو دارن که همیشه رعایت میکنن و باعث میشه امیرعلی کمتر خسته بشه و بیشتر علاقمند به اموختن زبان بشه

0
0
علیرضا ۱۴۰۱/۹/۱۴

من از جلساتی که با ایشون داشتم بسیار راضی هستم چون ایشون وقت بسیاری برای تماشای فیلم و سریال انگلیسی گذاشته اند و از این طریق به تسلط بالایی در مکالمه انگلیسی رسیدند و گوششان کاملا به زبان انگلیسی آشناست و به همین خاطر در طی کلاس های اسپیکینگی که با هم داشتیم میتوانستند به خوبی اشتباهات گرامری و یا تلفظ لغات رو به من گوش زد کنند و فیدبک های مفیدی به من بدهند تا سطح مکالمه خودم رو بالا ببرم. همچنین ایشون انرژی بالایی دارند و کلاستان با ایشون خسته کننده نخواهد بود.

1
0
سمانه کاظمیی ۱۴۰۱/۹/۱

سلام به نظر من شما خیلی مهربون و صبور هستید، با شما ادم احساس راحتی میکنه و جوری نیست که بخاد استرس داشته باشه. درست درس رو توضیح میدید و همیشه سر وقت در کلاس حضور دارید. خیلی واضح و با آرامش صبحت میکنید. به عنوان یک کسی که انگلیسی زیاد بلد نیست شما رو واقعا به بقیه ای دوستان معرفی میکنم و مطمعنما که با من هم عقیده هستند. 🌻🌞

سلام خانم کاظمی ممنون لطف دارید

0
0
ندا فرجی ۱۴۰۱/۹/۱

به عنوان یک استاد دانشگاه که برای تقویت مهارت گفتاری و مرور زبان در کلاس ایشان شرکت کردم، بسیار از کلاس راضی هستم. کلاسشون بسیار پویاست و استاد بسیار خوشرو، صبور و منظم و با سطح دانش بالایی هستند.

سلام نظر لطفتونه خانم فرجی

0
0
شقایق ۱۴۰۱/۶/۱۲

تا الان ۶ ماهی هست که با استاد کلاس دارم و از سبک تدریسشون خیلی راضیم. مخصوصا قسمت آخر کلاس که کلا اسپیکینگ هست چون اعتماد به نفسم توی حرف زدن بالا رفت و انگیزم هم برای یادگیری زیاد شده.

سلام. خداروشکر که پیشرفت داشتید

2
1
آرش بهمانی ۱۴۰۱/۶/۱۲

سلام من چند سالی هست که با خانواده مهاجرت کردم ولی اینجا ضعف زبانی باعث شد کلاس بردارم با استاد حیدری. خواستم تشکر کنم از ایشون چون الان خیلی راحت تر میتونم صحبت کنم و ارتباط بگیرم.

سلام ممنون لطف دارید. انشالله موفق باشید همیشه.

5
0
آرین عارفی ۱۴۰۱/۶/۲

بسیار خوب و جامع توضیح میدهند. راهنمایی های ایشان سودمند است . در مورد مباحث مختلف اطلاعات بالایی دارند. 👌

ممنون جناب عارفی، لطف دارید

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی