ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی طلیعه حمزه نیا
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط استاد مجرب با 16 سال سابقه تدریس دارای مدارک FCE, CEC, TTC از آموزشگاه زبان انگلیسی میلاد

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط استاد مجرب با 16 سال سابقه تدریس دارای مدارک FCE, CEC, TTC از آموزشگاه زبان انگلیسی میلاد

به نام خدا🌺
با سلام . طلیعه حمزه نیا هستم ، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بیوتکنولوژی و مدارک FCE, CEC, TTC از آموزشگاه زبان انگلیسی میلاد که به صورت تخصصی به مدت 14 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی در مدارس صالحین، صراط، بهارمدرسی، ایران زمین و موسسات زبان انگلیسی میلاد، سیمین، آریاییان و خوارزمی و مهد کودک های مدادرنگی ، قصه من و کلیدمهر ( تمامی رده های سنی ) را دارم .
- تخصص در تدریس زبان انگلیسی عمومی از کودک تا بزرگسال، گرامر و مکالمه .همچنین دارای مدرک تخصصی آموزش زبان انگلیسیTTC ( کودک،نوجوان و بزرگسال)و تقدیرنامه از مدارس منطقه یک و سه هستم .

- آموزش زبان انگلیسی کودک و نوجوان🌺 : آموزش جذاب و استاندارد با کتاب های ( First fiends- Family and Friends - Oxford Phonics - Jolly Phonics) که شامل آموزش الفبای انگلیسی،لغات و مکالمه با استفاده از روش های بازی، نمایش کارتن، شعر و آهنگ،استفاده از عروسک های پاپت ، نقاشی و رنگ آمیزی و کتاب داستان های جذاب از رده سنی 3 سال (مبتدی) تا پیشرفته میباشد که استفاده از این روش های بسیار کاربردی درروش کارمن میباشد.

جذب کودکان به یادگیری زبان انگلیسی بسیار بااهمیت و چالش برانگیز است پس چه بهتر این روند برای آن ها درکنار چیزهایی باشد که دوستشان دارند و نیاز به روش های خاص است تا اشتیاق را در آن ها ایجاد کند .
کودکان پس از گذراندن کتاب First Friends 1 قادر به ساختن جمله های کوتاه میشوند .

- آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان🌺 : همگام با متدها و منابع روزدنیا شامل کتاب های ( Touchstone - American English File) که به صورت هم زمان هر چهار مهارت یادگیری زبان انگلیسی شامل (reading-speaking-listening-writing) از مبتدی تا پیشرفته به زبان آموزان تدریس میشود.
به همراه برگزاری کلاس های مکالمه ی آزاد ( Free discussion ) ، تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی ، یادگیری اصطلاحات کاربردی و روزمره ی زبان انگلیسی و آموزش کتاب های : Key sentences of English - International ExpressWays - Basic and Advanced Vocabulary & Idioms که از منابع بسیار جامع و کاربردی زبان انگلیسی برای پیشرفت مکالمه ، اصطلاحات و لغات زبان انگلیسی میباشد .

با آرزوی موفقیت💎

طلیعه حمزه نیا
هزینه تدریس: 100000
سابقه کار: 16 سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۱/۲/۱۷
بازدید: 168
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی