ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
ایران مدرس تدریس خصوصی مهندس مهران ایمانی (رتبه 40 کنکور سراسری)
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی و گروهی ریاضی و فیزیک (پایه و کنکوری) توسط رتبه 40 کنکور، عضو بنیاد ملی نخبگان و دانش آموخته سمپاد

تدریس خصوصی و گروهی ریاضی و فیزیک (پایه و کنکوری) توسط رتبه 40 کنکور، عضو بنیاد ملی نخبگان و دانش آموخته سمپاد

تدریس خصوصی فیزیک و ریاضی با هدف درک مطالب و یادگیری 0 تا 100 آن برای موفقت در کنکور سراسری و امتحانات مدرسه

# تدریس فیزیک و ریاضی (دهم، یازدهم و دوازدهم) ویژه دانش آموزان کنکوری جهت کسب درصد مطلوب برای ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر کشور به صورت آنلاین 👨‍💻
# تدریس فیزیک و ریاضی (دهم، یازدهم و دوازدهم) ویژه دانش‌آموزان مشتاق به کسب نمره 20 در امتحانات مدرسه به صورت آنلاین 👨‍💻
# تدریس ریاضی (هفتم و هشتم و نهم) ویژه دانش آموزان تیزهوش و متقاضی ورود به مدارس خاص
# تدریس ریاضی ویژه دانش پذیران خارج از کشور





😎 افتخارات تحصیلی بنده :

🟢 تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان (تیزهوشان) در دوره متوسطه اول و دوم
👨‍🎓 رتبه 40 کنکور سراسری و دانش‌آموخته مقطع لیسانس از دانشگاه صنعتی شریف
👨‍🎓 رتبه 39 کنکور ارشد و دانش‌آموخته مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تهران
🔴 برای آشنایی بیشتر با بنده «مهران ایمانی شاهاندشتی» را در گوگل سرچ کنید.

🎬ساختار کلاس‌ها ----------------------------
✍ تدریس پایه‌ای بصورت ثابت ویژه کلیه دانش‌آموزان جهت یادگیری عمیق و مفهومی
✍ تدریس پیشرفته بصورت ثابت ویژه دانش‌آموزان قوی جهت ارتقاء دانش ریاضی
✍ رفع اشکال بصورت جلسه‌ای ویژه کلیه دانش‌آموزان جهت آمادگی در امتحانات و آزمون‌‎ها



تدریس به صورت آنلاین و مجازی در تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز،کرج، اهواز، زنجان، یزد، قم، کرمان، قزوین، همدان، اراک، ساری، سمنان، گرگان، بندرعباس، رشت،ارومیه، اردبیل،بوشهر، بجنورد،شاهرود،کرمانشاه،شهریار، زاهدان، فردیس، نیشابور، سبزوار، ساوه غرب تهران، شمال تهران

#ریاضی_هشتم #ریاضی_نهم #ریاضی_دهم_تجربی #ریاضی_یازدهم_تجربی #ریاضی_دوازدهم_تجربی
#فیزیک_دهم_تجربی #فیزیک_یازدهم_تجربی #فیزیک_دوازدهم_تجربی #ریاضی_کنکور #فیزیک_کنکور

مهندس مهران ایمانی (رتبه 40 کنکور سراسری)
رشته تحصیلی: مهندسی دانشگاه صنعتی شریف
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: صنعتی شریف و دانشگاه تهران
شهر: سرتاسر ایران
هزینه تدریس: توافقی
سابقه کار: 6
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۱/۱۱/۹
بازدید: 7414
نظرات کاربران
1
5
saba izadyar ۱۴۰۱/۶/۲۰

با کمک ایشون فهمیدم ریاضی و فیزیک به اون سختی که فکر میکردم نیست و تونستم پیشرفت خوبی داشته باشم و با این دو درس ارتباط برقرار کنم. قبل از ایشون از کلاس‌های آنلاین موسسات دیگه هم استفاده میکردم و همیشه فکر میکردم دلیل نتیجه نگرفتنم آموزش آنلاین هست ولی بعد از این که با ایشون کلاس‌های آنلاین مون رو برگزار کردیم فهمیدم سبک تدریس و ارتباط گرفتن با معلم چقدر میتونه توی روند درس خوندن موثر باشه. خدا رو شکر که کرونا باعث شد با شما آشنا بشم.

1
0
شقایق موسوی ۱۴۰۱/۶/۲۰

از خوش اخلاق ترین و دلسوزترین معلمانی هستند که باهاشون کلاس داشتم و واقعا ریاضی و فیزیک رو با کمک ایشون فهمیدم. جزوه‌شون بی نظیر هست و با سوالاتی که باهام کار کردن باعث شدن همه مدل سوالات امتحانات مدرسه و آزمون قلمچی برام تکراری باشه

0
0
ساینا ارجمندی ۱۴۰۱/۶/۱۹

استاد من ریاضی رو مدیون تدریس خوب شما هستم. از این که برام این همه وقت گذاشتین و خارج از تایم کلاس هم باهام رفع اشکال کردین واقعا ازتون ممنونم.

0
0
بهشاد بارانی ۱۴۰۱/۶/۱۵

استاد بسیار مسلط و با حوصله هستند و خیلی خوب تدریس می کند

1
0
نرگس پناهی ۱۴۰۱/۶/۱۴

ایشون معلم بسیار خوبی هستن و درس فیزیک رو خیلی مفهومی درس میدن و باعث شدن به فیزیک علاقمند بشم. همین طور تکنیک‌های جالبی برای حل سوالات بهم یاد دادن

1
0
بهروز همتی ۱۴۰۱/۶/۱۴

با این که آموزش مجازی و کرونا باعث شده بود پایه درسیم خیلی ضعیف بشه اما با کمک ایشون از پایه شروع کردم و تونستم توی مدت کوتاهی ضعف های محاسباتی خودم رو برطرف کنم.

0
0
مبینا ۱۴۰۱/۶/۷

من قبل از این که با ایشون کلاس آنلاین داشته باشم توی کلاس‌های آنلاین مدرسه و موسسات کنکور شرکت کرده بودم و اصلا از کلاس‌ها رضایت نداشتم و نتونسته بودم به درصد بالایی برسم اما خدا رو شکر توی کلاس‌های آنلاینی که با ایشون داشتم به خاطر تعامل بالای سر کلاس و حل مسائل فراوون تونستم به تسلط خوبی توی این دروس برسم. بی صبرانه منتظر شروع سال تحصیلی هستم تا دوباره بتونیم با هم کلاس داشته باشیم.

0
0
نازنین شمس ۱۴۰۱/۶/۷

من توی کلاس نیمه خصوصی شما شرکت کردم و توی 50 جلسه ای که ریاضی کنکور رو برام درس دادید حاضر بودم. بهترین کلاس دوران کنکورم بود و با وجود آنلاین بودن بیشترین بازدهی رو داشت. قبل از این که با شما کلاس بردارم اصلا فکرشم نمیکردم بتونم توی کنکور درصد بالایی کسب کنم ولی خدا رو شکر با آموزش‌های شما سوالات کنکور خیلی برام آسون بودن.

0
0
نوشین نظری ۱۴۰۱/۶/۷

استاد ایمانی واقعا فوق العاده اند. هم از نظر درس دادن وهم از نظر شخصیتی، یکی از ویژگی های خوبی که دارن اینه که خیلی صبورند و براشون مهمه تا شما اون مطلب رو خوب بگیرید. تکنیک هایی که توی حل سوالات فیزیک به کار می‌برند رو من تا به حال توی آموزش‌ های مدرسه ندیده بودم و بیخود نیست که تونستن رتبه دورقمی کسب کنند. انشالله با تدریس خوب شون منم بتونم رشته پزشکی قبول بشم و به آرزوم برسم.

0
0
پارسا فدوی ۱۴۰۱/۶/۷

از اوایل مهر سال گذشته با ایشون کلاس ریاضی و فیزیک گرفتم. بسیار عالی بودند و همه مدل تست ها رو با بنده کار کردن. اوایل درصدم پایین بود اما با زحمات ایشون درصد آزمونام خیلی عالی شده و همیشه توی آزمونای مدرسه و قلمچی بالای 70 میزدم. از زحماتشون سپاسگزارم.

1
0
ترنم رضایی ۱۴۰۱/۶/۷

من سال گذشته درس ریاضی رو با استاد ایمانی برداشتم و کلاس مون به صورت آنلاین برگزار شد. خداروشکر از انتخابم راضی بودم و توی آزمونای قلمچی همیشه درصدم بالای 50 بود. انشالله تا پایان کنکور باهاشون ادامه میدهم.

0
0
ستایش محسنی ۱۴۰۱/۶/۷

هیچ وقت فکرش رو هم نمیکردم که کلاس آنلاین بتونه این همه با کیفیت و پربازده باشه. از فیلم ضبط شده کلاس‌ها هم برای مرور و نکته برداری استفاده میکردم و در کل همه چی عالی بود.

0
0
نیکا گودرزی ۱۴۰۱/۶/۷

به نظرم جزواتشون واقعا آپدیت و عالیه و با خوندن جزوه های آقای مهندس و تست‌های جزوات شون درصد ریاضی و فیزیکم در کنکور آزمایشی قلم چی همونی شد که میخواستم. کلاس ایشون رو در نتیجه گیری خودم بسیار مؤثر میدونم. به نظر من ایشون چون خودشون رتبه برتر بودن نسبت به تست‌های ریاضی و فیزیک و مفاهیم و تکنیک‌هاشون کاملا مسلط هستن و به خوبی میتونن به دانش‌آموز این مفاهیم و تکنیک‌ها رو منتقل کنند. آقای مهندس خیلی به موقع سر کلاس حاضر میشن. ایشون در زمان برگزاری کلاس از تمام تایم کلاس حداکثر استفاده رو میکنن و بی وقفه تدریس میکنن.

0
0
آرش رحمتی ۱۴۰۱/۶/۷

واقعا خیلی خیلی درجه یک و بی نظیر هستند. خیلی خدا رو شکر می کنم که ایشون رو در مسیرم قرار داد و با ایشون آشنا شدم.حتما تا موقع کنکور کلاس‌هام رو با استاد ادامه خواهم داد تا همیشه ریاضی و فیزیک رو بیست بگیرم.

1
2
محمدرضا کمالی ۱۴۰۱/۶/۷

آقای مهندس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شما، دخترم با تدریس بسیار عالی شما به پیشرفت زیادی در درس ریاضی و فیزیک رسید. قبلاً برایش تست زدن خیلی دشوار بود اما مدتی است که نحوه تدریس شما باعث شده تا به ریاضی و فیزیک علاقمند شود و به راحتی بتواند تست بزند.

0
0
عظیمی ۱۴۰۱/۶/۷

سلام آقای مهندس. از نظر پسرم شیوه تدریس جنابعالی به خاطر جزوات کامل و حل انواع حالت های مختلف تست های مشابه کنکور بسیار رضایت بخش است. در جلسات تدریس حضرتعالی بسیاری از نکات مورد نیاز برای کسب یک رتبه خوب در کنکور سراسری و آزمایشی، بطور دقیق موشکافی می شود. در مجموع بسیار راضی هستیم.

0
0
پرهام رجبی ۱۴۰۱/۶/۵

استاد ایمانی واقعا از بهترین اساتیدی هستند که باهاشون کار کردم.ایشون خیلی خوب تدریس می‌کنند و برای کنکور بسیار مناسب هستند. توی درس ریاضی و فیزیک باهاشون کلاس داشتم و به لطف ایشون توی هر درس تونستم درصد بالای 50 داشته باشم.

1
0
رضا قنبری ۱۴۰۱/۶/۵

آقای ایمانی بسیار مسلط در انتقال مفاهیم و مسایل درس فیزیک هستن و توی ارتباط برقرار کردن با دانش اموز،پیگیری، وقت شناسی و علاقمند کردن دانش آموز به درس عالی هستند.

0
0
محمد سلمانی ۱۴۰۱/۶/۵

آقای ایمانی یکی از بهترین اساتید ریاضی هستن من از ایشون بابت زحماتی که برای پیشرفت فرزندم کشیدن خیلی متشکرم.

0
0
سهیل اصلانی ۱۴۰۱/۶/۵

آقای ایمانی عالی هستن. ایشون خیلی عالی درس میدن و فن بیان و انتقال مطلب بی نظیری دارن و خیلی دلسوز هستند و با صبر و حوصله تدریس میکنن واقعا ممنونم

0
0
آریا ۱۴۰۱/۶/۵

من با ایشون کلاس کنکور فیزیک داشتم و به لطف تدریس خوب و جزوه عالی شون تونستم توی کنکور فیزیک رو 72 درصد بزنم

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی