ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی فرشاد ارباب (7 سال سابقه)
مشخصات مدرس

تدریس خصوصی Revit مبتدی تا پیشرفته

تدریس خصوصی نرم افزار ,Revitمدلسازی BIM

فرشاد ارباب، معمار و متخصص مدلسازی BIM، خوشحالم که شما را به تدریس خصوصی تخصصی در حوزه رویت و مدلسازی BIM دعوت کنم.

تدریس خصوصی رویت:
اگر به دنبال یادگیری نرم افزار رویت هستید و هیچگونه پیش نیازی از جمله دانش ترسیم در اتوکد و یا دانش معماری ندارید، همچنین اگر دانش و اطلاعات مبتدی در حوزه ی معماری و شبیه سازی BIM و کار با نرم افزار Revit دارید و در پی بهبود مهارت‌های خود در نرم‌افزار رویت هستید، من تدریس خصوصی رویت با تمرکز بر مهندسی معماری را به شما پیشنهاد می دهم.
در دوره های مبتدی تا حرفه ای Revit Architecture شما اصول مقدماتی ترسیمات دو بعدی، مدلسایز سه بعدی، تهیه نقشه های اجرایی و تکنیک‌های بسیار پیشرفته را خواهید آموخت. شما می‌توانید با کمک بنده، مسیر موفقیت در دنیای پیچیده ی رویت را به صورت اصولی طی کرده و گوی سبقت را از رقیبان خود بربایید.

BIM چیست؟
BIM یا Building Information Modeling تفکری تقریبا نو پا و در عین حال بسیار جامع و کاربردی است. این تفکر بر آن است تا تمامی اطلاعات یک بنا را همانگونه که ساخته میشود در یک جا و در قالب یک فایل سه بعدی سازی کند. این تفکر آن قدر در حوزه ی ساختمان تاثیر گذار بوده که سبب شده بیش از 70 درصد شرکت های دنیا از نرم افزار هایی که بر پایه این تفکر طراحی شده اند
(مانند رویت) استفاده کنند. اگر به دنبال مهاجرت هستید و می خواهید بهترین نرم افزار معماری برای کار در کشور های اروپایی، کانادا و آمریکا را پیدا کنید، بدون شک نرم افزار Revit گزینه ی بسیار مناسبی برای شما است. با توجه به تجربیات من از دانشجویانی که در کشورهای اروپایی و دانشجویان مقیم کانادا داشته ام به شما اطمینان می دهم که یادگیری رویت در کشورهایی مانند آلمان، کانادا، استرالیا، هلند، بلژیک، فرانسه، اسپانیا یک الزام هست و تمامی اطلاعات ابنیه در حال تبدیل شده به فایل های revit با توجه به تفکر BIM هستند. این امر، تمامی مهندسین و حتی دانشجویانی که برای تحصیل یا کار به کشورهای ذکر شده مهاجرت می کنند را ملزم به یادگیری این نرم افزار بسیار کاربردی می کند.

چرا من؟
بدون تعارف و رو در بایستی، بنده در حوزه ی بی آی ام دارای تجربه هستم. و خلاف سایر اساتید که نرم افزارهای متعدد تدریس می کنند و رویت هم یکی از آنها اسا، من تنها در حوزه رویت در بخش معماری تخصص کامل دارم. تلاش های سالیان سال کار کردن، بودن در محیط های اجرایی، استفاده از رویت برای کارهای اجرایی و همچنین آشنایی با سایر نرم افزارها سبب می شود بهترین خدمات را به هنرجویان ارائه نمایم و همین طور دستمزد بسیار بالاتری نسبت به همکاران خود برای تدریس داشته باشم. پس اگر شما به دنبال استادی هستید که در حوزه BIM تجربه ای ندارد، پروژه های اجرایی مختص شما در کلاستان تدریس نمی کند، به شما اجازه ی ضبط جلسات و مرور آن برا یادگیری بهتر را نمی دهد و با اینکه تجربه ی بالایی در حوزه اتوکد و سایر نرم افزار ها دارد، تجربه ی اندکی در حوزه ی رویت دارد، بنده گزینه ی مناسبی برای شما نیستم چون قرار هست در کلاس هایی که با هم داریم پروژه هایی مختص شما رو مدلسازی کنیم، اطلاعات قوی در مورد معماری و اجرا یادبگیریم، کلاس ها رو به صورت فایل ویدیویی برای خود مانند یک پکیج اختصاصی ضبط شده جمع آوری کنید و پروژه های اجرایی را بر اساس تفکر BIM به صورت گام به گام جلو ببریم.

ویژگی های کلاس های خصصی رویت بنده:
آموزش‌های عملی با تمرکز بر پروژه‌های واقعی
بررسی چالش های موجود در پروژه و اشاره به سناریوهای مختلف و محتمل حین مدلسازی
یادگیری تخصصی ابزارها در حین انجام پروژه ها
استفاده از نقشه های کاملا اجرا برای مدلسازی اطلاعات بنا
یادگیری گام به گام طبق سرفصل دقیق تدوین شده بر اساس تجربیات دوره دانشگاه و دوره های آنلاین revit architecture
تمرین های مناسب، متنوع و چالشی به هنرجو بر اساس اطلاعات یادگرفته شده
یادگیری تکنیک های پیشرفته برای افزایش سرعت انجام پروژه ها
پشتیبانی رایگان آنلاین در واتساپ برای مشاوره و پشتیبانی مداوم در حین دوره و پاسخ به تمامی سوالات هنرجو


برای یادگیری بیشتر و هماهنگی جلسات خصوصی، با من تماس بگیرید. همراه من باشید تا مسیر شیرین توسعه مهارت های حرفه‌ای شما را شروع کنیم.

جلسات آموزش یک ساعت و ربع
جلسات آموزش ها به صورت آنلاین
ارسال لینک جلسات در واتساپ یا تلگرام
برای اطلاع از هزینه ی جلسات لطفا تماس بگیرید.
برای مشاوره یا ثبت نام خصوصی یا گروهی در دوره ها به واتساپ بنده با شماره تماس گذاشته شده پیام بدهید.


تدریس خصوصی رویت, ,REVITرویت آنلاین, رویت معماری, آموزش رویت فاز دو, revit, تدریس خصوصی revit, آموزش revit architecture, رویت معماری تهران, تدریس خصوصی رویت معماری غرب تهران, تدریس خصوصی رویت سازه تهران, خصوصی رویت, آموزش رویت معماری, آموزش مقدماتی revit تهران, تدریس خصوصی معماری تهران, فاز دو معماری, کلاس خصوصی پیشرفته رویت, نرم افزار معماری, آرشیکد, archiacad, آموزش revit architecture, طراحی داخلی, طراحی سالن زیبایی, طراحی نما, فاز دو, صفر تا صد رویت آرشیتکچر, تدریس خصوصی BIM, تدریس خصوصی مدلسازی بیم, کلاس خصوصی معماری , کلاس آموزش معماری تهران, اتودسک رویت خصوصی, دوره تخصصی بی آی ام, ,BIM Modelongتدریس enscape, لومیون, آموزش lumion, تدریس خصوصی رندرینگ,

فرشاد ارباب (7 سال سابقه)
رشته تحصیلی: مهندسی معماری
مدرک تحصیلی: لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه سراسری
وضعیت تاهل: مجرد
شهر: تهران
هزینه تدریس: هر جلسه یک ساعت و ربع ۵۵۰ هزار تومان
سابقه کار: ۷ سال سابقه فعالیت
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
بازدید: 4044
وبلاگ مدرس
BiM چیست؟۱۴۰۲/۱/۱۱
ثبت نظر برای مدرس
Security Image
کاربر گرامی، در حال حاضر امکان ثبت نظر فقط برای مدرسین ویژه فعال می باشد!
نظرات کاربران
0
0
ریحانه ۱۴۰۲/۹/۲۵

به عنوان دانشجوی مبتدی، توضیحات ایشون برای ادامه مسیرم مفید بود و شیوه تدریسشون با جزئیات و اصولی بود.

0
0
elham naghdi ۱۴۰۲/۹/۲۴

صبوری ایشان و دقتی که در توضیح ریز به ریز مطالب دارن برای من نکته قابل توجهی بود، همچنین اینکه در سریعترین وقت اشکالات رو در قالب ویدیو برای هنرجو می فرستند نشان از مسئولیت پذیری و تعهد به کارشون است.

0
0
نیلوفر محمدآبادی ۱۴۰۲/۹/۲۴

بسیار با حوصله و صبور هستن و دانش بسیاری در مورد رویت دارن که خیلی برای من مفید بود.

0
0
Mohamad mahdi falah ۱۴۰۲/۹/۲۴

تدریس فوق العادهه.

1
0
علی حاجی محمد مهدی ۱۴۰۲/۹/۲۴

تدریس استاد فرشاد ارباب یک تجربه فوق‌العاده برای من بود. ایشان با شیوه‌ی منحصر به فرد و متفاوت خود، مطالب پیچیده را به یک شکل بسیار قابل درک و جذاب توضیح می دهند. با ارائه‌ی مطالب تخصصی معماری، تدریس ایشان به من کمک کرد تا نه تنها مفاهیم را به خوبی درک کنم بلکه به دلیل شیوه‌ی فعال تدریسش، علاقه‌مند به یادگیری بیشتر شوم. استفاده از مثال‌های عملی و پروژه‌های کاربردی توسط ایشان، مفاهیم نظری را به واقعیت تبدیل کرد و به من این امکان را داد تا توانمندی‌های عملی خود را بهبود بخشم. از نظر من، ایشان یک استاد پرتلاش و متعهد هستند و همیشه به تسلط بالایی در حوزه خود دست یافته‌اند.

3
0
Nazi ۱۴۰۲/۴/۳۱

بسیار حرفه ای، دقیق،کامل ،صبور و دلسوزانه آموزش می دهند. ازتون متشکرم.

5
0
مهندس امیرحسین وفاپور ۱۴۰۱/۳/۸

تدریس ایشان بسیار عالیست

2
0
مرتضی ابریشمی ۱۴۰۰/۴/۳۰

سلام. ببخشید هزینه ی آموزش شما چقدر هست؟

درود بر شما. آموزش ها به صورت جلسه ای در قالب جلسات یک ساعت و ربع و از مبتدی تا پیشرفته بسته به درخواست شما به شکل آنلاین در قالب گوگل میت برگزار میشود. هزینه ی جلسات در پروفایل نوشته شده است.

فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی