ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
مشخصات مدرس

آزمون تومر، تركى استانبولى، مكالمه تركى استانبولى

🟩 ١١ سال سابقه تدريس زبان تركى استانبولى با هدف مكالمه يا براى افرادى كه قصد ادامه تحصيل داشته و امتحان تومر خواهند داشت. تمركز من بيشتر بر روى تومر بوده كه زبان آموز حتما نتيجه خوبى در نهايت كسب خواهد كرد.
🟩 در متد تدريسى كه دارم خودم براى هر درس به طور مجزا گرامر نوشته ام كه مفيد و كاملا به دور از نكات خسته كننده و غير ضرورى است. كه در ابتداى هر درس به صورت فايل پى دى اف فرستاده شده و سر كلاس با مثالهايش تدريس ميشود و بلافاصله به متن درس و مكالمه برميگرديم. اعتقاد من اين است كه زبان آموز از همان جلسه اول بايد صحبت كردن را ياد بگيرد و اصلا اعتقادى به ساد دادن جملات حفظى (جز اصطلاحات تركى استانبولى) ندارم و كاملا اتلاف وقت زيان آموز ميدانم. بايد در نظر بگيريد براى شما شرايط مختلفى پيش خواهد آمد و بايستى قادر يه صحبت در هر شرايطى باشيد كه قطعا با جملات حفظى نميشود. به جز كتابى كه با هم كار ميشود و گرامرهاى خودم واقعا نياز به كتاب اضافه بخصوص براى لغت نيست. چون خودتان از جلسه اول مشاهده خواهيد كرد كه خودم تمام لغات تركى استانبولى و حتى لغات و فعل هاى مترداف و متضاد را به مرور خواهم گفت. عميقا اعتقاد دارم كه حفظ لغت بدون يادگيرى در جمله و شرايط مكالمه كاملا اتلاف وقت است به اين دليل كتاب ديگرى جز كتاب اصلى معرفى نشده و ميتوانيد اطمينان داشته باشيد كوچكترين موردى در اين زبان نگفته نخواهد ماند.
🟩 مترجم شفاهى و حضورى همزمان در جلسات تجارى، بازرگانى، عقد قرارداد، خريد و فروش و….. به صورت كاملا حرفه اى. قطعا بر اين موضوع واقف هستيد كه ترجمه حضورى و شفاهى همزمان چه به صورت آنلاين و چه حضور در محل تنها از عهده مترجمانى بر مى آيد كه كاملا بر آن زبان از جنبه هاى لهجه كاملا نيتيو، محاوره كاملا نيتيو و نيز خواندن و نوشتن كاملا تسلط و اشراف داشته باشد و بتواند به خوبى معنى و مفهوم كاملا درست را بلافاصله به زبان ديگر ارائه كند. به دليل تسلط كامل بر نوشتار و خواندن انواع متون حتى امكان ترجمه متون هم در جلسات حضورى و آنلاين به طور همزمان در صورت نياز امكان پذير مى باشد.
🟩 سابقه تدريس به مديران ارشد ٢ شركت ( به دليل حفظ حريم شخصى نام شركت برده نميشود) و ترجمه از تركى به استانبولى مدارك شركت هاى تركيه اى برا آنها.
🟩 كتاب هاى هيتيت براى آزمون تومر به طور كاملا تخصصى علاوه بر بالا بردن سطح زبان و يادگيرى مكالمه، از جهات ديگر نيز به طور موازى كار خواهند شد. از جمله آماده سازى براى نحوه درس خواندن در دانشگاه با تقويت ريدينگ به شكل حرفه اى براى افرادى كه قصد ادامه تحصيل دارند. براي افرادى كه صرفا هدف مكالمه دارند كتاب هاى استانبول يا هيتيت بر اساس نياز انتخاب خواهد شد.
🟩 ٢ ساعت برخلاف روال ١.٥ ساعت تدريس با لهجه و سبك كاملا نيتيو. دليل ٢ ساعت و يا در صورت نياز تايم بيشتر هر جلسه اين مى باشد كه به اعتقاد من در ١ يا ١.٥ ساعت واقعا امكان انتقال اطلاعات كافى در يك جلسه در تايم كم به زبان آموز وجود ندارد و واقعا به زمان زيادى در هر جلسه نياز مي باشد.
🟩 نحوه تدريس براى آزمون تومر به صورت كاملا تخصصى مى باشد.
⚡مهمترين ويژگى خودم رو چه در زمينه تدريس و چه مترجمى ارزش دادن به وقت و اعتمادى است كه به من از جانب شما شده و به جرئت ميتونم بگم در ضميمه تدريس سبكى كه كتاب هيتيت رو تدريس ميكنم كاملا منحصر به فرده و در جلسه اول كاملا متوجه تفاوت تدريس و كيفيت استفاده از زمان خواهيد شد.
و همينطور در زمينه ترجمه قطعا درك حساسيت موضوع ترجمه شفاهى رو درك ميكنم كه در صورت عدم تسلط كافى ميتواند به ضرر فرد مقابل تمام شود و حتما بايستى با فرد مطمئنى در اين ضمينه همكارى بفرماييد.
⚡به سوالات شما خارج از ساعات کلاس پاسخ داده ميشود.
⚡ کلاس بنا به نوع نیاز شما برگزار خواهد شد. كلاس هاى حضورى من با كلاس هاى آنلاين اصلا از نظر كيفيت با توجه به روشى كه در پيش ميگيرم نداشته و زبان آموز كاملا حس خواهد كرد كه در كنار هم و حضورى در حال برگزارى كلاس ميباشيم.
⚡ به دليل محدوديت تعداد زبان آموزى كه ميتوانم قبول كنم (به دلايلى كه به نفع زبان آموز هست) لطفا اگر قصد جدى براى ادامه و موفقيت در تومر داريد تماس گرفته و البته ميتوانيد بعد از جلسه اول تصميم قطعى خود را بيان كنيد.
موفقيت و رضايت زبان آموز و فردى كه نياز به مترجم دارد الويت اصلى من ميباشد.

بهناز آذرى
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
شهر:
هزینه تدریس: ٤٠٠ هزار تومان حضورى ٣٥٠ هزار تومان آنلاين
سابقه کار: ١١سال
برای مشاهده شماره تماس مدرس کلیک کنید
بازدید: 149
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی