ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معرفی 8 بهترین استاد و معلم خصوصی زبان فرانسه خانم آنلاین

معرفی 8 بهترین استاد و معلم خصوصی زبان فرانسه خانم آنلاین

معرفی 8 بهترین استاد و معلم خصوصی زبان فرانسه خانم آنلاین


اگر می خواهید زبان فرانسه را در کمترین زمان یاد بگیرید .... اگر قصد دارید از کلاس های آنلاین زبان فرانسه بهترین مدرسین خانم استفاده نمائید .... در هر صورت، در این مقاله 8 بهترین استاد و معلم خصوصی زبان فرانسه خانم آنلاین حاضر در همین سایت ایران مدرس را معرفی می کنیم.


همانطور که می دانیم زبان فرانسوی یکی از زبان های پرکاربرد و پرطرفدار است که افراد زیادی متقاضی یادگیری آن برای اهدافی نظیر تجارت، مهاجرت و ... هستند. در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان فرانسه خانم که به صورت آنلاین در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان فرانسه فعالیت دارند را معرفی می نمائیم. فرانسوی زبان رسمی در ۲۹ کشور در سراسر قاره‌های مختلف است، که بیشتر آن‌ها اعضای سازمان بین‌المللی فرانکفونی (OIF) هستند؛ جامعه ۸۴ کشوری که از فرانسوی استفاده رسمی یا آموزشی دارند. زبان فرانسوی همچنین یکی از شش زبان رسمی مورد استفاده در سازمان ملل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با زبان فرانسوی به این صفحه مراجعه نمائید.


در ادامه لیست مدرسین برتر زبان فرانسه خانم ارائه شده است. البته مدرسین بسیار خوب دیگری هم در همین سایت ایران مدرس www.IranMOdares.com حضور دارند اما در این مقاله فقط 8 معلم برتر زبان فرانسوی را معرفی نموده ایم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان فرانسه بر روی عبارت معلم خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید.


1- مدرس برتر و مجرب زبان فرانسه خانم مهدیه خورشیدی



تدریس خصوصی زبان و ادبیات فرانسه، مکالمه زبان فرانسه، زبان فرانسه عمومی، مهاجرت به فرانسه، جلسات آنلاین و حضوری، کلیه سطوح از مبتدی تا پیشرفته، با استفاده از متدهای به روز و جذابی مانند ,Edito , L'Atelier , Entre Nous, Expression Orale , Tendance, Alterego, Adosphère, Zigzag, Alex et zoé, Génération، دوره های آموزش زبان فرانسه بزرگسالان نوجوانان و کودکان، دوره های آزمون های بین المللی Delf Dalf Tef Tcf، دوره های مکالمه محور زبان فرانسه به همراه اموزش گرامر (مخصوص مهاجران به کشورهای فرانسه زبان) در مدت زمان کمتر نسبت به متدهای تدریجی، دوره های تقویت لغت گرامر مهارت شنیداری و سایر مهارت های زبانی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم مهدیه خورشیدی


2- یکی از بهترین مدرسین زبان فرانسه خانم ندا ندایی



کلاس آنلاین توسط استاد زبان فرانسه در حد نیتیو - دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان فرانسه از دانشگاه استراسبورگ فرانسه - دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، - دارنده ی مدرک C2 (بالاترین سطح زبان فرانسه)، در حد نیتیو - دارنده ی گواهی آموزش زبان فرانسه به کودکان از سفارت فرانسه - دارنده ی دیپلم تربیت مربی کودکان از استراسبورگ فرانسه، - با 13 سال سابقه ی تدریس حضوری و غیر حضوری به فارسی زبانان و خارجی زبانان، - دارنده ی گواهی آموزش زبان فارسی به فرانسه زبانها از بنیاد سعدی - تدریس زبان با به روزترین متدهای آموزشی - آماده سازی برای آزمونهای DELF/DALF, TCF, TEF. - کار کردن روی چهار مهارت اصلی، آموزش از سطح مبتدی ( صفر ) تا پیشرفته، - آماده سازی جهت مصاحبه ی سفارت، - کلاسها بدون نیاز به جابجایی و بصورت آنلاین برگزار می شوند. حل تمرین و زدن تستهای آزمونهای گوناگون جزء برنامه ی آموزشی است، - تدریس مکالمه ی فرانسه و اصطلاحات پر کاربرد و روزمره ی زبان فرانسه، - هزینه ی کلاس ها با توجه به سطح می باشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم ندا ندایی


مطالعه نمائید: 15 بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج در حد نیتیو آنلاین و حضوری


3- استاد با سواد زبان فرانسوی خانم عاطفه عزیزی



سابقه‌ی تدریس به مهاجران فارسی‌زبان در کشورهای فرانسه و کانادا. تدریس خصوصی برای ایرانیان داخل کشور و ایرانیان اروپا، کانادا و استرالیا. تدریس خصوصی زبان فرانسه به کودکان با روش‌های نوین و آموزش خلاق، از طریق بازی، سرگرمی، شعر، ویدیو و کتابخوانی با کودکان. برگزاری کلاس‌های خصوصی و عمومی ویژه‌ی آموزش به کودکان به صورت حضوری و آنلاین. برگزاری کلاس‌های حضوری مخصوص کودکان پیش دبستان (۴ تا ۶ سال). بیش از ۱۰ سال سابقه‌ی کار موفق با کودکان و بزرگسالان. تدریس در مدارس ابتدایی تهران. دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه شهیدبهشتی و کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه تهران. تدریس خصوصی زبان فرانسه از پایه برای بزرگسالان و کودکان به صورت آنلاین و حضوری.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم عاطفه عزیزی


4- معلم خوب و برتر خانم فرشته سماواتی



تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان فرانسه در کرج، از مبتدی تا پیشرفته با بیش از ۱۵ سال سابقه، آمادگی برای آزمونهای TCF, TEF , DELF ,DALF تدریس به کودکان با شعر،فیلم و بازی، تقویت مهارت گفتاری به همراه تقویت شنیداری، تدریس فرانسه به مادر و کودک به صورت همزمان، تقویت مهارت گفتاری به همراه تصاویر، ارائه جزوه کامل و تایپ شده به صورت پی دی اف به دانشجو، ارائه جزوات و تدریس دوباره در تلگرام به دانشجو، پیگیری مدرس بعد از تدریس در واتس اپ


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم فرشته سماواتی


پیشنهاد می شود بخوانید: 10 بهترین معلم خصوصی و استاد زبان فرانسه خانم در حد native آنلاین و حضوری


5- یکی از برترین اساتید زبان فرانسه تهران خانم درسا آذری



 جلسه آزمایشی رایگان. سابقه تدریس به مهاجران فارسی زبان فرانسه و کانادا. آمادگی برای آزمون های TCFو DELF تا سطح B2 لهجه native فرانسوی. کار با متود های مختلف آموزشی تسلط به کتاب های آموزشی مورد تایید سفارت فرانسه از جمله Atelier.Mobile دوره های مختص مکالمه. آموزش به کودکان و بزرگسال. تلفظ درست و خواندن آسان بعد از 10 جلسه.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم درسا آذری


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان فرانسه


6- استاد با تجربه و متعهد خانم پرناز وثوقی



دارای مدارک : TTC از جهاد دانشگاهی - مدارک مرتبط از فنی حرفه ای - مدرک آموزش آنلاین از دانشگاه آمریکا- و مدرک آماده سازی برای IELTS - تدریس آنلاین زبان انگلیسی و فرانسه در سنین مختلف. آموزش فونیکس با شیوه ای کاملا جدید در ایران . آموزش به کودکان به صورت غیر مستقیم و از طریق بازی و دستورزی. برگزار کننده ی دوره های TTC ( پرداخت شهریه به صورت قسطی ) ( در صورت رضایت معرفی به آموزشگاه زبان معتبر جهت همکاری )


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم پرناز وثوقی


مطالعه بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج، لیست 20 معلم خصوصی خوب زبان فرانسه هم مفید است.


7- معلم برتر و با سابقه خانم رکسان معاف


اگر در زبان انگلیسی روان هستید، یادگیری زبان فرانسه برای شما بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود. در این روش زبان فرانسه را بر اساس دانش انگلیسی خود آموزش می بینید که باعث می شود 5 برابر سرعت یک زبان آموز عادی و به سادگی به زبان فرانسه و آزمونهای زبان فرانسه مسلط شوید. این روش به ویژه برای کسانی که داوطلب امتحانهای TCF, Tef و DELFT, DALF برای مهاجرت به کانادا، پذیرش از دانشگاههای فرانسه-زبان و یا مصاحبه ی سفارت به زبان فرانسه هستند، بسیار بسیار مفید و مؤثر است. من دانش آموخته ی دوره ی روش تحقیق در مطالعات ترجمه از دانشگاه ژنو و به انگلیسی و فرانسه مسلط هستم. -زبان فرانسه ی حقوقی- زبان فرانسه ی دیپلماسی و زبان فرانسه ی تجاری و بازگانی را نیز به صورت تخصصی آموزش میدهم. - لطفاً در صورت پاسخگو نبودن به تماس تلفنی شما، برایم ایمیل بزنید. حتماً در اولین فرصت پاسخ خواهم داد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم رکسان معاف


8- استاد با اخلاق زبان فرانسه خانم سارا حکمتی


تدریس زبان انگلیسی و فرانسه برای تمام سنین و سطوح از پایه تا پیشرفته با برنامه ریزی عالی و جدید ترین متد، تدریس زبان انگلیسی از elementry تا سطح پیشرفته به صورت تخصصی و کیفیت بی نظیر، برگزاری کلاس های IELTS. TOEFL ، دولینگو، برگزاری کلاس هایkids به صورت کاملا تخصصی و native و حضوری، آنلاین و حضوری، برای کتب مدرسه از پایه تا مدارکEPT دکترا و آزمون های دانشگاهی، کلاس های مکالمه به صورت native کاملا تخصصی


مشاهده پروفایل و شماره تماس مستقیم سارا حکمتی


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


عبارت های کلیدی: قیمت تدریس خصوصی زبان فرانسه در تهران، کرج و کل ایران به صورت آنلاین و مجازی توسط اساتید مجرب خانم، معلم زبان فرانسه native با سابقه بالا آنلاین، مدرس زبان فرانسه کودکان، مدرس زبان فرانسه آنلاین و استخدام مدرس زبان فرانسه خانم، معلم فرانسه کودکان با سابقه کاری بالا و فارغ التحصیل از دانشگاه خوب با قیمت و هزینه مناسب برای برگزاری کلاس مجازی و آنلاین در تهران و کل ایران، اموزش زبان فرانسه خصوصی در منزل یا مجازی و اینترنتی تضمینی و با بهترین کیفیت، تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط native


کلیک کنید: مشاهده فیلم های تدریس خصوصی و آموزش زبان فرانسه


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 253 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image