ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین فیلم های آموزش و تدریس ریاضی کنکور 100 درصد رایگان

بهترین فیلم های آموزش و تدریس ریاضی کنکور 100 درصد رایگان

بهترین فیلم های آموزش و تدریس ریاضی کنکور 100 درصد رایگان


در این بخش به صورت کامل و 100 درصد رایگان می توانید بهترین فیلم های آموزش و تدریس ریاضی کنکور را مشاهده نمائید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بهترین مدرسین ریاضی حضور دارند و برای آموزش ریاضی کنکور فیلم های بسیار خوبی را ثبت نموده اند که به صورت رایگان می توانید استفاده نمائید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی


توضیحات کلی در رابطه با بهترین فیلم های آموزش و تدریس ریاضی کنکور


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و معلم های خصوصی ریاضی فیلم های آموزشی و نمونه تدریس های بسیاری برای ریاضی کنکور ثبت کرده اند. در این فیلم های آموزشی مفید و کاملا رایگان مباحث مختلفی از ریاضی کنکور از جمله دنباله حسابی، تعیین علامت، جایگشت، حل تست کنکور در مورد حد، حل تست مبحث نموداری حد و پیوستگی، مبحث مشتق و کاربرد مشتق، معادله درجه دوم به روش s ,p، مبحث تابع، مبحث حل معادله، معادلات مثلثاتی و ..... تدریس شده است. همانطور که می دانید این مباحث در کنکور اهمیت بالایی دارند و تست های زیاد و سطح بالایی از این مباحث در کنکور مطرح می شود.


مباحث دیگری هم در ویدئوهای تدریس و آموزش ریاضی از جمله مبحث دامنه تابع، مبحث یافتن تلاقی دو منحنی، حل تست کنکور ریاضی 1400 از مبحث تعیین دامنه، تدریس محاسبات سریع در تلویزیون، کسرها و حد، نامعادلات نمایی، حل تست بسیار مهم در مورد جواب‌های معادله درجه دوم، سهمی، مبحث مشتق و نقطه عطف نمودار، نامعادله‌های کسری و ..... ارائه شده است و با مشاهده ویدئوهای زیر می توانید بسیار مطالب خوبی را یاد بگیرید. اگر می خواهید در درس ریاضی درصد بالایی کسب کنید حتما از این فیلم های آموزشی عالی استفاده نمائید هر چند که در همین سایت فیلم های آموزشی بسیار بیشتری هم برای ریاضی کنکور و سایر دروس ارائه شده است. مشاهده نمونه آموزش و تدریس ریاضی کنکور - دنباله حسابی هم مفید است.



حتما بخوانید: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


دانلود رایگان بهترین ویدئوهای آموزش و تدریس ریاضی کنکور 100 درصد رایگان


در ادامه 20 بهترین فیلم آموزش و تدریس ریاضی کنکور به صورت کامل و 100 درصد رایگان ارائه شده است. برای مشاهده فیلم ها بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور - حل تمرین کاربردی در مورد نامعادله‌های کسری


فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور- حل تمرین در مورد مبحث مشتق و نقطه عطف نمودار


فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور - حل تمرین در مورد مبحث سهمی


ویدئوی آموزش ریاضی کنکور - حل تست بسیار مهم در مورد جواب‌های معادله درجه دوم


فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور - حل تست بسیار جامع و پر از نکته درمورد نامعادلات نمایی


فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی استاد ایمانی مهر مبحث کسرها و حد


ویدیو نمونه تدریس آموزش ریاضی کنکور دبیرستان - مبحث تابع


ویدئوی معلم خصوصی ریاضی - تدریس محاسبات سریع در تلویزیون


روش میانبر برای تعیین دامنه یک تابع + حل تست کنکور ریاضی 1400 از مبحث تعیین دامنه


فیلم تدریس ریاضی - بررسی و تحلیل کنکور تجربی 1400- مبحث یافتن تلاقی دو منحنی


فیلم نمونه تدریس انلاین - ریاضی کنکور تجربی مبحث دامنه تابع


فیلم آموزش ریاضی مبحث دامنه تابع


فیلم بررسی و تحلیل ریاضیات کنکور تجربی - مبحث معادلات مثلثاتی


فیلم بررسی و تحلیل ریاضیات کنکور تجربی - مبحث حل معادله


فیلم معلم خصوصی خوب ریاضی - ریاضیات کنکور (مبحث مشتق و کاربرد مشتق) - حمید عسکریان


نمونه فیلم تدریس ریاضی (کنکور تجربی ۹۹) معادله درجه دوم ب روش s ,p


ویدئوی تدریس ریاضی کنکور - حل تست مبحث نموداری حد و پیوستگی


نمونه فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور - حل تست کنکور در مورد حد


فیلم معلم خصوصی ریاضیات متوسطه (کنکور تجربی ۹۹) جایگشت


فیلم تدریس خصوصی ریاضی کنکور - تست تعیین علامت تجربی99 سید کامران حسینی


کلیک کنید: بهترین تدریس خصوصی ریاضی کنکور و 10 معلم ریاضی کنکور فوق العاده


در این مقاله تعدادی از بهترین فیلم های رایگان آموزش ریاضی کنکور ارائه شد. این فیلم ها به صورت مبحثی ارائه شده است و برای تسلط بر تست های ریاضی و یادگیری مباحث آن می تواند بسیار مفید باشد. برای موفقیت در ریاضی کنکور در مرحله اول باید خودتان کتاب درسی را بسیار خوب و کامل مطالعه نمائید. شرکت در کلاس های مدرسه و بعضا کلاس های خصوصی هم می تواند بسیار مفید باشد. در مرحله بعد باید مرورهای منظم و تست زنی را مد نظر قرار دهید. مسلما استفاده از فیلم های آموزشی خوب که توسط اساتید مجرب ارائه شده است هم می تواند بسیار مفید باشد. از تست های استاندارد ریاضی استفاده نمائید و سعی کنید تا جایی که می توانید تست های بیشتری را کار کنید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی کنکور


برای کسب موفقیت های بیشتر در ریاضی کنکور سعی کنید در کلاس های مدرس حضور مرتب و فعالی داشته باشید. کتاب درسی را با دقت بالا بخوانید و خیلی در جستجوی کتاب های کمک آموزشی متعدد نباشید. تست های استاندارد بزنید و تست های کنکورهای سال های قبل بهترین منبع برای تست زنی شما می باشد. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و فیلم های آموزشی اساتید معتبر هم همانطور که گفته شد می تواند بسیار مفید باشد.


مباحث بسیار مهم و کلیدی ریاضی کنکور برای مطالعه بیشتر


از مباحث مهم دیگر که در ریاضی کنکور مورد سوال قرار می گیرد می توان به مجموعه، الگو و دنباله اشاره نمود. همچنین مباحث مثلثات، توان های گویا و عبارت های جبری، معادله ها و نامعادله ها و تابع را باید بسیار خوب بلد باشید. برای تمامی این مباحث ابتدا کتاب درسی را خوب بخوانید و تمرینات متعددی را از کتاب های ریاضی دهم، یازدهم و دوازدهم حل نمائید. در ادامه سراغ تست زنی و رفع اشکال بروید. باید به مقداری تست زده باشید که در نهایت بتوانید به هر سوال در زمان قانونی آن پاسخ دهید. مباحث دیگر مانند شمارش بدون شمردن و آمار و احتمال هم مهم هستند.
اگر در بعضی از این مباحث اشکال دارید از معلم های ریاضی خوب و مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید. در کنار موارد ذکر شده مباحث دیگری مانند هندسه تحلیلی و جبر، توابع نمایی و لگاریتمی و حد و پیوستگی هم بسیار مهم هستند و هر سال در کنکور مورد سوال قرار می گیرند. اگر در مبحث لگاریتم اشکال دارید حتما مقاله فرمول های لگاریتم برای کنکور را مطالعه نمائید. لگاریتم و Ln از مباحث مهم و سوال خیز ریاضی کنکور هستند. در پایان پیشنهاد می کنیم تسلط خودتان بر مباحث حد بی نهایت و حد در بی نهایت، مشتق و کاربرد مشتق را هم افزایش دهید تا بتوانید در ریاضی کنکور به درصد عالی برسید. فیلم های بسیار خوبی که در این مقاله به صورت رایگان معرفی شد هم می تواند بسیار مفید باشد.


پیشنهاد می شود بخوانید: دانلود رایگان تست کنکور ریاضی داخل و خارج کشور مبحث ترکیب توابع


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2127 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image