ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی قوی ترین استاد ریاضی تهران و کل ایران

قوی ترین استاد ریاضی تهران و کل ایران

قوی ترین استاد ریاضی تهران و کل ایران


اگر در جستجوی قوی ترین استاد ریاضی تهران و کل ایران هستید ... اگر می خواهید با یکی از بهترین مدرسین ریاضی کنکور و متوسطه کلاس خصوصی داشته باشید ... اگر قصد دارید بهترین استاد ریاضی کنکور انسانی، تجربی و ... را داشته باشید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید و مدرسین بسیار خوب و با تجربه ای حضور دارند که جزو قوی ترین اساتید ریاضی تهران، کرج و کل ایران می باشند. این اساتید از دانشگاههای بسیار خوب مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت http://math.iust.ac.ir/، خواجه نصیر الدین طوسی، تربیت مدرس و ... فارغ التحصیل شده اند و سطح دانش و سواد بالایی دارند.


از ویژگی های دیگر قوی ترین و بهترین مدرسین ریاضی که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند می توان به داشتن مدرک ارشد یا دکتری، داشتن سابقه کاری و تجربه بالا، شاگردهای موفق قبلی، فیلم نمونه تدریس در همین سایت ایران مدرس و ... اشاره نمود. برای اکثر مدرسین ریاضی می توانید نظرات شاگردهای قبلی ایشان را ببینید و با توجه به آن و در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین یک معلم و استاد عالی برای خودتان انتخاب کنید.


برای مشاهده تعدادی از بهترین و با تجربه ترین مدرسین ریاضی حاضر در همین سایت بر روی عبارت لیست بهترین مدرسین ریاضی تهران کلیک کنید. در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند و تدریس خصوصی ریاضی را به صورت حضوری و یا آنلاین انجام می دهند. کلاس های آنلاین ریاضی به نسبت تدریس خصوصی در منزل ارزان تر می باشد.


اگر می خواهید لیست کامل معلم های ریاضی را ببینید بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک نمائید. شماره تماس مستقیم تمامی اساتید ریاضی تهران و کل کشور در این وب سایت ارائه شده است. شما می توانید مستقیم با خود مدرسین حرف بزنید و کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید.


بهترین استاد ریاضی کنکور و بهترین معلم ریاضی برای پیشرفت شما در ریاضی می تواند بسیار موثر باشد. اگر می خواهید در ریاضی کنکور درصد بالا بزنید و یا در امتحان نمره عالی و حتی نمره 20 بگیرید حتما سعی کنید با یکی از بهترین دبیرهای ریاضی کلاس داشته باشید. برای تمامی مدرسین حاضر در این وب سایت شماره تماس مستقیم ایشان و نرخ کلاس ها قابل مشاهده است.


کلیک کنید: مشاهده فیلم نمونه تدریس خصوصی ریاضی



در ادامه تعدادی از بهترین و قوی ترین اساتید ریاضی تهران که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند را معرفی می نمائیم. البته اساتید بسیار خوب دیگری هم در این وب سایت حضور دارند اما در این مقاله 10 مدرس برتر و قوی را معرفی می نمائیم. با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین سعی کنید یک معلم خوب و با سواد برای خودتان انتخاب کنید. چون لیست بسیار کاملی از مدرسین ریاضی در این سایت ارائه شده است، با هر سلیقه و هزینه ای می توان یک مدرس عالی انتخاب کرد. تمامی اساتید ذکر کرده اند که برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس ریاضی چه نرخی را مد نظر دارند.


1- یکی از قوی ترین اساتید ریاضی فرید خیری



مدال نقره المپیاد ریاضی کشوری (1385) - رتبه 4 کنکور سراسری دکتری مهندسی عمران - پذیرش بصورت مستقیم (straight) در مقطع کارشناسی ارشد (مهندسی عمران، سازه) - رتبه 360 کنکور سراسری کارشناسی - دکتری مهندسی عمران دانشگاه تهران - تدریس ریاضی کنکور بصورت فول انیمیشن و تضمینی - جلسۀ مشاوره و معارفه به مدت 30 دقیقه جهت ارزیابی دانش آموز و ملاحظۀ متد آموزشی، بصورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود.


با ارسال جزوۀ شخصی سازی شده برای هر دانش آموز - سرعت و راندمان بالا بدلیل استفاده از انیمیشن و ایجاد علاقه و شهود. تدریس تمامی نکات تستی جهت افزایش سرعت دانش‌آموز - تدریس صد در صد مفهومی - سوابق تدریس: دبیرستان‌های برتر تهران (به مدت سیزده سال) دبیرستان انرژی اتمی، دبیرستان سلام صادقیه، دبیرستان سلام یوسف آباد، دبیرستان دین و دانش اکباتان، دبیرستان سلام ایران‌زمین، دبیرستان خاتم انقلاب، دبیرستان غیر دولتی برهان،  دبیرستان صبای پاسداران، دبیرستان سلام تجریش


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرید خیری


2- معلم برتر ریاضی رضا احمدآبادی



تدریس خصوصی ریاضی به صورت حرفه ای توسط مولف کتب کمک درسی و فارغ التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع از دانشگاه خواجه نصیر با 12 سال سابقه تدریس - ارائه پکیج کامل و حرفه ای صفر تا صد کنکور برای رشته های ریاضی – تجربی و انسانی شامل درسنامه، تست های جامع - و ترکیبی و مفهومی (در سطح ریاضیات کنکور 1400) و ارائه نکات به صورت تجمیعی به همراه ارائه راهکار های افزایش مهارت فهم و حل مسئله


پکیج جامع تدریس ریاضیات شامل: درسنامه مفهومی و حرفه ای (تواما هم بر پایه مفهوم و هم ارائه راهکارهای سرعتی ولی مفهومی) - بسته جامع تست و سوالات، که شما را از هرگونه کتاب کمک آموزشی بی نیاز خواهد کرد و شامل تعداد متنوعی از تست ها با سطح دشواری مورد نظر طراحان کنکور و امتحانات نهایی که تمام تیپ های مختلف سوال و تست را پوشش می دهد. کارگاه حل تست که در آن تمام تست ها و سوالات بسته جامع تست، حل و ضمن تثبیت مباحث، اشکالات به صورت بنیادی برطرف خواهد شد. برگزاری آزمون های منظم همراه با تحلیل نتایج بعد از آزمون جهت تعیین میزان پیشرفت دانش آموزان و مشخص شدن نقاط ضعف و تمرکز بر رفع آنها - ارائه کلیدی ترین و موثر ترین مشاوره جهت نحوه مطالعه ریاضیات که عصاره 12 سال تدریس ریاضیات می باشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رضا احمدآبادی


مطالعه کنید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 12 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


3- استاد مجرب خانم نوشین عسگری



رتبه 9 (سابقه ۲۰ سال تدریس در آموزشگاههای فرزانگان و خوارزمی) مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران -  لیسانس حالت جامد و‌ فوق لیسانس فیزیک از دانشگاه تهران و سابقه ۲۰ سال تدریس در آموزشگاههای فرزانگان و خوارزمی برای تدریس جزوه مخصوص کنکور و نمونه سوالات کنکور را در اختیار دانش آموزان قرار میدهم و از سایتهای معتبری مثل پلکان و منتا و لرنیتو استفاده مینمایم. در صورت نداشتن جایی برای تدریس از طرف دانش آموز می‌توانم آن را فراهم کنم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نوشین عسگری


4- مدرس حرفه ای اصغر طغرایی



رشته تحصیلی: ریاضی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - تدریس ریاضی دبستان (پایه اول تا ششم) متوسطه اول (پایه هفتم، هشتم، نهم) متوسطه دوم (پایه دهم، یازدهم و دوازدهم) و کنکور - ریاضی را شیرین و با لذت از پایه یاد بگیرید. مدرس خصوصی ریاضی و مدرس مدارس دولتی - ۱۵ سال سابقه تدریس خصوصی و دولتی تدریس آنلاین ریاضی در سرتاسر کشور و خارج از کشور.


مسلط به تدریس خصوصی مقاطع تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی ( پایه اول تا ششم ) تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه اول ( پایه هفتم، هشتم، نهم) تدریس خصوصی ریاضی دوره متوسطه دوم (پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ) تدریس خصوصی ریاضی کنکور. تدریس و مشاوره برای قبولی در امتحانات پایانی و گرفتن نمره ممتاز (ششم هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم)


مشاهده پروفایل و شماره تماس اصغر طغرایی


پیشنهاد می شود بخوانید: بهترین معلم های تدریس خصوصی ریاضی آنلاین و 12 استاد عالی ریاضی


5- دبیر با سواد ریاضی خانم ملیحه قنبری



تدریس حضوری و آنلاین تضمینی ( نیم ساعت اول رایگان ) - تدریس مفهومی و ساده و شب امتحانی - همراه با فیلم و جزوه و نمونه سوال و ... آشنا با متدهای نوین و ارایه مطالب پاورپوینتی و همراه با بازی و ریاضی - فارغ التحصیل مدرسه تیزهوشان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر - 12 سال سابقه تدریس - مقام ممتاز در المپیاد ریاضی


دارای مدرک بین المللی تدریس ریاضیات آسان و محاسبات سریع - طراح سوال ازمون ورودی و ازمون های جامع تیزهوشان مدرسه قیاس و خیلی سبز - گذراندن دوره های اختلال در یادگیری - عضو تیم طرح درس نویسی و آموزش دبیران برای تدریس بنیادین ریاضیات در موسسه حکمت و سامانه سماح - تدریس در آموزشگاه ها و مدارس: بعثت، قیاس، سپهرمهر، سیمرغ پارس، سرای دانش، رشد، قوی فکر، فرزانگان، برهان، ایثار ، حضرت معصومه و ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس ملیحه قنبری


6- مدرس خوب ریاضی خانم نرگس طاهری منش



رتبه 𝟔𝟓𝟎 کشوری کنکور سراسری و فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تهران - دارای 𝟐𝟓 سال سابقه تدریس کنکور ریاضی در مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی با راندمان بالا - دارای جزوه نوین و منحصر به فرد و طبقه بندی شامل مطالب تشریحی و تفهیمی، نکته و تست، نمونه سوالات امتحان تشریحی (ارتقای نمره نهایی)، تست مطابق با آزمونهای استاندارد و کنکور


آنالیز و تحلیل سوالات نهایی و کنکور - تمام آموزش ها بر پایه یادگیری آسان و پایه ای و کلاس جذاب و مفید و انگیزشی -  تدریس با کیفیت و آسان -  شیوه تدریس الگوی ساده و مفهومی - حل سوالات پر تکرار در شب امتحان با زبان ساده - داشتن تست طبقه بندی برای تمام دروس کنکور - داشتن آزمون طبقه بندی برای تمام دروس ریاضی نهایی و پایه های دیگر - روش های خاص برای ارتقای نمره دانش آموز و راه های میانبر اختراعی خودم


داشتن نمونه سوال مربوط به درس تدریس شده - ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس برای دانش آموزان - مشاور و برنامه ریزی درسی همزمان با تدریس به صورت رایگان - بعد هر جلسه تدریس به سبک خودم تمرین داده می شود و بعد هر سه جلسه تدریس در خارج از ساعات کلاس درسی امتحان رایگان می گیرم. کلاس به هیچ عنوان معلم محور نیست و به صورت تعاملی با دانش آموز برگزار می شود.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نرگس طاهری منش


مطالعه نمائید: بهترین دبیر ریاضی کنکور، لیست 18 معلم و استاد برتر ریاضی کنکور خانم و آقا در ایران


7- استاد قوی و با سواد ریاضی خانم مهشاد حاجیان



کارشناسی ارشد فیزیک دانشگاه شهید بهشتی - مدرس برتر فیزیک و ریاضی - داور بین المللی مقالات ISI - دیپلم افتخار المپیاد نجوم 1391 - پذیرش استعداد درخشان (نفرات برتر مقطع کارشناسی) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شهیدبهشتی - کارشناسی ارشد فیزیک پلاسما دانشگاه شهید بهشتی - کارشناسی فیزیک حالت جامد دانشگاه شهید بهشتی - دبیرستان و پیش دانشگاهی فرزانگان


سابقه درخشان در تدریس ریاضی و فیزیک کنکور - تدریس آنلاین را به دلایل زیر به دانش آموزان پیشنهاد میکنم: شرایط کرونایی و سلامت شما عزیزان - امکان برگزاری کلاس برای تمامی دانش آموزان از سراسر کشور - با استفاده از قلم نوری و سایر امکانت آموزشی جلسات بسیار تعاملی می‌باشد.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مهشاد حاجیان


8- معلم برجسته محمدامین صادقیان



رشته تحصیلی: فیزیک و ریاضی محض - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: صنعتی شریف، سوابق تدریسی: - تدریس فیزیک و ریاضی و المپیاد بیش از 5 سال در بهترین مدارس تهران مانند علامه حلی 1 و 2 و 3 و علامه طباطبایی و هاتف و تیزهوشان شهرستان ها و ...


تدریس خصوصی کنکوری و امتحانی طی چندین سال اخیر از قوی ترین تا ضعیف ترین دانش آموزان - تدریس خصوصی به دانشجویان دانشگاه های خارج از کشور - تدریس تخصصی و مفهومی خصوصی و گروهی آنلاین دروس دانشگاهی - تدریس فیزیک و المپیاد برای شرکت در آزمون های خاص کشوری و خارجی


سوابق تحصیلی: - فارغ التحصیل دو رشته ای همزمان فیزیک و ریاضی محض از دانشگاه صنعتی شریف و دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک شریف - رتبه برتر المپیاد دانشجویی کشوری فیزیک و دو مدال نقره و برنز المپیاد دانش آموزی نجوم - استادیار و تدریس دروس مختلف رشته فیزیک در دانشگاه شریف از جمله ترمودینامیک, مکانیک کوانتومی, نسبیت خاص و ... - دانشجوی ممتاز با معدل بالای 19 دو رشته ای فیزیک و ریاضی و ورودی بدون کنکور ارشد استعدادهای درخشان مقطع ارشد دانشگاه شریف


مشاهده پروفایل و شماره تماس محمدامین صادقیان


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


9- مدرس فوق العاده خانم فاطمه ایلخانی



رشته تحصیلی: آموزش ریاضی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: تربیت معلم، 17 سال سابقه تدریس ریاضی به صورت تخصصی و حرفه ای در مدارس معتبر و معروف تهران نظیر بارسا (مدبران)، اندیشه و خرد، سوده، سیره فاطمی، شاهد ، صالحین ایرانی، شهدای موتلفه  عالی شهید مطهری و بینات را دارم.


مولف کتاب واقعا جامع کنکور ریاضی و آمار انسانی انتشارات مهر و ماه هستم و همچنین طراح سوال کانون فرهنگی آموزشی قلم چی و منتا می باشم. تدریس دروس ریاضی با استفاده از متد نوین آموزشی و با بهره گیری از تجربه آموزشی حرفه ای در ارائه مطالب و کمک به تقویت حافظه و برقراری ارتباط سمعی و بصری دانش آموز و با تشریح مفهومی مطالب از پایه.


آموزش مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی - کلیه دروس ریاضی و آمار دبیرستان از پایه تا کنکور - ارائه و حل نمونه سوالات امتحانی و تست های کنکور با دانش آموزان - ارائه تکالیف متناسب با هر جلسه آموزشی و رفع اشکال جلسات قبل - تدریس ریاضی و آمار برای پایه نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم انسانی


مشاهده پروفایل و شماره تماس فاطمه ایلخانی


10- یکی از بهترین مدرسین ریاضی خانم نادیا نصرتی



فارغ التحصیل مدرسه فرزانگان در رشته ریاضی و فیزیک - دانشجوی رتبه اول دانشگاه سوم ایران - استاد نمره الف دانشگاه و ریاضی مهندسی ۲۰ - ۵ سال سابقه استادیاری در دانشگاه - فارغ التحصیل نخبه در رشته مهندسی متالورژی - بورسیه بنیاد ملی نخبگان - رتبه دو رقمی کنکور ارشد سال ۹۴ - بورسیه ارشد دانشگاه شریف


رتبه تک رقمی دکتری دانشگاه تهران - نویسنده مقالات در کنفرانس های ملی دانشجویی ایران - شرکت در کنفرانس جهانی هامبورگ و ارائه مقاله بین المللی - نویسنده مقالات بین المللی در ژورنال های معتبر جهانی ISI و لندن - سوابق آموزشی خانم دکتر نصرتی: مدرس المپیاد ملی دانشجویی ایران


مدرس و استادیار در دانشگاه سوم ایران - مدرس جلسات آنلاین دانشگاه در حل مسائل تخصصی با نرم افزار پرمخاطب جهانی ادوبی کانکت بصورت یکپارچه - برگزاری کلاس های حضوری حل مسائل تخصصی صدها دانشجو - جامعه آماری بالا از رضایت شاگردان در تدریس مسائل آزمونی - مدرس جلسات خصوصی و نیمه خصوصی ریاضی کنکور و تقویت پایه (با بازدهی بالای شاگردان، نتایج و رضایت عالی)


مشاهده پروفایل و شماره تماس نادیا نصرتی


این مقاله خوب را هم از دست ندهید: بهترین معلم ریاضی هفتم و لیست 7 استاد و مدرس خصوصی برتر ریاضی هفتم


در این مقاله تعدادی از بهترین و قوی ترین اساتید ریاضی تهران و کل ایران معرفی شدند.شماره تماس این مدرسین برتر و سایر اساتید مجرب ریاضی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. پیشنهاد می کنیم به جای اینکه در جستجوی کلاس ارزان ریاضی باشید سعی کنید با یک مدرس بسیار خوب کلاس داشته باشید تا در نهایت نتیجه بسیار خوبی بگیرید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 728 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image