ارتباط مستقیم با 30685 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی هزینه کلاس تدریس خصوصی فتوشاپ آنلاین و حضوری

هزینه کلاس تدریس خصوصی فتوشاپ آنلاین و حضوری

هزینه کلاس تدریس خصوصی فتوشاپ آنلاین و حضوری


در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ و قیمت کلاس های تدریس خصوصی فنوشاپ به صورت آنلاین و حضوری توسط مدرسین مجرب توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 10 بهترین معلم و مدرس فتوشاپ photoshop در تهران و کل ایران


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند  که در زمینه تدریس خصوصی فتوشاپ به صورت آنلاین و حضوری فعال هستند. برای مشاهده لیست کامل مدرسین خصوصی فتوشاپ و نرخ درخواستی مدرسین در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی فتوشاپ کلیک نمائید.


برای تمامی مدرسین اطلاعات کاملی از جمله سوابق تدریس، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد در همین سایت www.IranModares.com قابل مشاهده است. همچنین، شماره تماس مدرسین و هزینه درخواستی ایشان برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس photoshop را می توانید مشاهده کنید. نرخ کلاس های خصوصی فتوشاپ به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. هزینه کلاس های آنلاین معمولا به نسبت کلاس حضوری حتی تا 50 درصد کمتر است. به عنوان مثال استاد مجربی که فتوشاپ را هر ساعت با نرخ 700 هزار تومان تدریس می نماید، کلاس آنلاین را با نرخ 600 یا حتی 500 هزار تومان موافق خواهد کرد. در کلاس آنلاین وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و در نتیجه اساتید معمولا تخفیف خوبی در نظر می گیرند.



نکته دیگر اینکه اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید باز هم می توانید تقاضای تخفیف کنید. اگر هر جلسه تدریس فتوشاپ پیشرفته را با نرخ 800 هزار تومان یک استاد مشخص نموده است، چنانچه به عنوان مثال 10 جلسه لازم داشته باشید احتمالا می توانید 20 درصد تخفیف بگیرید و هر جلسه را 640 هزار تومان هماهنگ نمائید. هزینه کلاس های پیشرفته و سطح بالای فتوشاپ به نسبت کلاس های مقدماتی بیشتر است و در ضمن اساتیدی که تجربه و سابقه کاری بالاتری دارند هم هزینه بیشتری برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس درخواست می نمایند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی فتوشاپ



مطالعه نمائید: شماره تماس 8 بهترین استاد فتوشاپ در تهران آنلاین و در منزل


همانطور که در این صفحه توضیح داده شده است، کار اصلی فتوشاپ، تدوین و ویرایش عکس است که می‌توان با امکانات موجود، در عکس‌ها تغییرات بسیار زیاد و متنوعی را به وجود آورد. فتوشاپ می‌تواند تصاویر گرافیکی شطرنجی (raster) را ایجاد یا ویرایش کند و همچنین از مدل‌های رنگی آرجی‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، ال‌ای‌بی و Duotone پشتیبانی می‌کند. قالب پرونده PSD و PSB مخصوص پروژه‌های فتوشاپ هستند. علاوه بر ویرایش گرافیک شطرنجی، فتوشاپ توانایی‌های اندکی در ویرایش و رندر گرافیک برداری مانند گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی را دارد.



فتوشاپ برای ایجاد، ترکیب، ویرایش تصاویر، بازسازی، روتوش، مَسک، موکاپ و اینفوگرافی پوسترهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، نشان‌واره، بنرها، سربرگ‌ها، رابط گرافیکی نرم‌افزارها، جلد کتاب و محیط‌های گرافیکی سایت‌ها به کار می‌رود. قیمت کلاس فتوشاپ مجتمع فنی تهران در سال 1401 و 1402 حدود 2 میلیون تومان است. هزینه این کلاس های گروهی به نسبت کلاس خصوصی برای هر ساعت کمتر خواهد شد اما اگر می خواهید پروژه محور آموزش ببینید و یا برای یادگیری این نرم افزار عجله دارید و می خواهید در زمان کم آن را یاد بگیرید کلاس های تدریس خصوصی برای شما مناسب تر است.


مشاهده کنید: فیلم آموزش فوتوشاپ - ساخت موشن گرافیک با فتوشاپ


همانطور که در سایت mftniavaran.com توضیح داده شده است، سرفصل های آموزشی فتوشاپ در مجتمع فنی تهران به صورت زیر است: شناخت مفاهیم اولیه گرافیک، شناخت اصول اولیه ویرایش، آشنایی با تمامی منو‌ها، ابزار‌های فتوشاپ، انواع افکت‌ها و فیلتر‌ها، آموزش نحوه بازسازی کردن عکس‌های قدیمی، آموزش نحوه تبدیل کردن عکس‌های رنگ و سیاه و سفید به یکدیگر، آموزش افزودن و یا حذف کردن الگو، پترن و یا …، شناخت چاپ‌های گوناگون. همانطور که گفته شد، هزینه کلاس فتوشاپ و تدریس خصوصی فتوشاپ به عوامل مختلفی بستگی دارد و در همین سایت در کنار رزومه و سوابق تدریس هر استاد می توانید قیمت درخواستی ایشان را هم مشاهده کنید.


هزینه آموزش آنلاین فتوشاپ به نسبت تدریس خصوصی در منزل کمتر است و اگر می خواهید کلاس با نرخ مناسب تر و ارزان تر برگزار شود از کلاس های آنلاین استفاده نمائید. مدت زمان یادگیری فتوشاپ به این بستگی دارد که در فاصله زمانی کلاس ها خودتان برای تمرین کردن و یادگیری بهتر چقدر وقت در نظر می گیرید. اگر می خواهید در کل هزینه کمتری پرداخت کنید و زودتر و بهتر این نرم افزار عالی و کاربردی را یاد بگیرید خودتان هم برای تمرین کردن مباحث آموزش داده شده در فاصله زمانی بین کلاس ها وقت در نظر بگیرید.


حتما بخوانید: دانلود رایگان بخشی از جزوه فتوشاپ Photoshop


اگر در جستجوی دریافت خدمات آموزش خصوصی فتوشاپ در اصفهان، کرج، تهران، تبریز، شیراز، یزد و یا هر کجای دیگر ایران و جهان به صورت آنلاین یا حضوری هستید، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی و فوق العاده ای برای تدریس فتوشاپ حضور دارند. کلاس های خصوصی هدف دار برگزار می شود و می تواند در راستای پروژه یا کاری که در نهایت مد نظر دارید سرفصل ها انتخاب گردد.


همانطور که گفته شد، نرخ کلاس ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از اساتید مجرب در همین سایت ایران مدرس در بخش هزینه تدریس ذکر کرده است: بسته به نوع نرم افزار و پروژه متغیر است. استاد مجرب دیگری در رابطه با نرخ کلاس به این ترتیب اظهار نظر کرده است: آنلاین جلسه دو ساعته 400 هزار تومان و حضوری جلسه 2 ساعته 450 تا 500 هزارتومان. همانطور که گفته شد، هزینه کلاس های آنلاین فتوشاپ کمتر از کلاس های حضوری است. مدرس خوب دیگری هزینه را ذکر نکرده است اما در بخش هزینه تدریس نوشته است: 15 در صد تخفیف برای کلاسهای آنلاین. البته شماره تماس تمام مدرسین در همین سایت ارائه شده است و می توانید با استاد تماس بگیرید و نرخ کلاس را بپرسید. در نهایت مدرس دیگری در بخش هزینه تدریس ذکر کرده است: هر جلسه یک ساعت و ربع، 250 هزار تومان.


این فیلم را هم ببینید: فیلم نمونه تدریس استاد مرادی در فتوشاپ Photoshop


با توجه به قیمت های ذکر شده می توان گفت که در سال های 1402 و 1403 هزینه کلاس خصوصی فتوشاپ به صورت متوسط هر ساعت 400 هزار تومان می باشد. البته اساتید دیگری هم در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که با نرخ کمتر تدریس می نمایند اما توصیه می شود برای انتخاب استاد، ارزان بودن کلاس را ملاک قرار ندهید و با یک مدرس فوق العاده کلاس داشته باشید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بیشتر باشد. هزینه متوسط یک ساعت تدریس آنلاین فتوشاپ را هم می توان حدودا 300 هزار تومان در نظر گرفت.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2020 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image