ارتباط مستقیم با 30623 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


در این مقاله در رابطه با هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی در منزل، نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و چگونگی هماهگ کردن معلم خصوصی زبان خوب و فوق العاده با قیمت مناسب در منزل توضیحاتی ارائه می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


عوامل موثر بر نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل


عوامل مختلفی بر نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل اثر می گذارد. به عنوان مثال تعداد جلساتی که لازم دارید می تواند بر نرخ کلاس ها اثر بگذارد. استاد مجربی که هر جلسه تدریس زبان انگلیسی در منزل را مثلا با هزینه 500 هزار تومان برگزار می نماید، اگر تعداد جلسات بالایی لازم داشته باشید احتمالا 20 درصد به شما تخفیف داده و هر جلسه را با نرخ 400 هزار تومان هم برگزار خواهد کرد. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست مدرسین زبان، شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ درخواستی هر مدرس برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس ارائه شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان خانم و آقا و قیمت درخواستی مدرسین بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


عامل دیگری که بر روی نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل اثر می گذارد سابقه کاری استاد و معلم زبان است. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده اند برای هر ساعت تدریس زبان نرخ بیشتری را درخواست می نمایند. البته کلاس های خصوصی این اساتید پربارتر و مفیدتر هم می باشد. مقطع تحصیلی و سطحی که می خواهید زبان را برای آن آموزش ببینید هم بر نرخ کلاس ها موثر است. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی زبان مقطع متوسطه و یا مکالمه زبان در حد مقدماتی به نسبت کلاس هایی که برای آمادگی آزمون های آیلتس و تافل برگزار می شود کمتر می باشد. نکته دیگر اینکه اگر کلاس های شما تضمینی باشد و یا برای زبان کنکور بخواهید معلم خصوصی داشته باشید به نسبت حالت عادی هزینه بیشتر خواهد بود.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی زبان انگلیسی سال 1401 و 1402



مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان در منزل با تدریس آنلاین زبان



در این مقاله قرار شد در رابطه با نرخ کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا توضیح داده شود اما بد نیست مقایسه ای با نرخ کلاس های آنلاین هم داشته باشیم. به صورت کلی، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت آنلاین به نسبت کلاس های حضوری و تدریس خصوصی در منزل کمتر است. واضح است که بازدهی کلاس های حضوری بیشتر می باشد اما در هر صورت تدریس خصوصی آنلاین و مجازی هم مزایای خودش را دارد. اولین مزیت کلاس مجازی این است که نرخ کمتری دارد. استادی که برای هر جلسه تدریس زبان مثلا هزینه 500 هزار تومان را مد نظر دارد هر جلسه تدریس آنلاین را با هزینه بسیار کمتر و از 250 تا 400 هزار تومان برگزار می نماید. بعضی از اساتید تخفیف کمتر و برخی دیگر تخفیف بیشتری می دهند اما چیزی که واضح است این است که همه اساتید کلاس های آنلاین را بیشتر دوست دارند و برای آن تخفیف در نظر می گیرند. چرا که وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود.


اگر یک استاد خوب در نزدیکی خودتان پیدا کردید (در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار زیادی حضور دارند و می توانید یک معلم زبان عالی را برای خودتان انتخاب کنید) از کلاس حضوری استفاده کنید اما اگر استادی که مد نظر شما هست فاصله مکانی زیادی با شما دارد می توانید از کلاس آنلاین استفاده نمائید. در ضمن، همانطور که گفته شد، کلاس های آنلاین ارزان تر هم می باشد. با استفاده از تدریس اینترنتی می توانید حتی با اساتید زبان اصلی و نیتیو هم کلاس داشته باشید.


پیشنهاد می شود مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل را هم بخوانید.



چگونگی هماهنگ کردن کلاس خصوصی زبان با قیمت مناسب


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل حضور دارند و برای تمامی مدرسین نرخ درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین قابل مشاهده است. اگر می خواهید کلاس ها با نرخ مناسبتر برگزار شود به جای تدریس خصوصی در منزل می توانید از کلاس های آنلاین استفاده کنید. چنانچه کلاس حضوری را مد نظر دارید باز هم راهکارهایی وجود دارد تا با هزینه مناسبتری کلاس داشته باشید. نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که خیلی هم روی ارزان بودن کلاس ها تمرکز نکنید. البته خوب است با قیمت مناسب کلاس را داشته باشید اما در هر صورت، خیلی هم روی اینکه کلاس بسیار ارزان باشد اصرار نداشته باشید. اساتید برجسته و عالی با قیمت مشخصی تدریس می نمایند و خیلی ارزان تدریس نمی کنند. در همین سایت ایران مدرس لیست اساتید را با دقت بررسی نمائید و از بین بهترین مدرسین زبان استادی که نرخ مناسب تری پیشنهاد داده است را انتخاب کنید. اگر تعداد جلسات بالا لازم دارید درخواست تخفیف کنید. اگر شخص دیگری در کنار شما می خواهد زبان را یاد بگیرد وجود دارد با ایشان دو نفره در کلاس ها شرکت نموده و هزینه را تقسیم نمائید.


در این زمینه مطالعه مقاله تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارزان هم مفید است.



مقایسه نرخ معلم خصوصی زبان در منزل با کلاس گروهی آموزشگاهها


به صورت کلی هزینه کلاس های گروهی آموزشگاهها برای هر زبان آموز در مقایسه با نرخ معلم خصوصی زبان در منزل کمتر است اما باید نکات دیگری را مد نظر داشته باشید. واضح است که بازدهی کلاس های خصوصی زبان انگلیسی که در منزل برگزار می شود به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاهها بسیار بیشتر است. در کلاس خصوصی وقتی شما یک ساعت با یک استاد مجرب کلاس دارید کل یک ساعت کلاس در اختیار شما است و استاد زبان به شما درس می دهد یا به سوالات شما پاسخ می دهد. اما در کلاس گروهی مثلا 10 نفره در آموزشگاه زبان یک دهم وقت کلاس به شما می رسد (آن هم در شرایطی که به تمام افراد زمان مساوی اختصاص داده شود) و به همان اندازه هم باید انتظار نتیجه گرفتن داشته باشید. درست است که هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به نسبت کلاس های گروهی بیشتر است اما در شرایطی که زمان کم در اختیار دارید و یا می خواهید در کمترین زمان بهترین نتیجه ممکن را بگیرید مسلما کلاس خصوصی برای شما مناسب تر می باشد. نکته دیگری را هم که باید مد نظر قرار دهید این است که در کلاس خصوصی زبان در منزل و یا حتی در تدریس خصوصی آنلاین زبان استاد زبان خودش را با شما هماهنگ می کند و متناسب با نیاز و سطح سواد شما تدریس می کند در حالیکه در آموزشگاههای زبان سرفصل های مشخصی تدریس می شود. این مورد هم باعث می شود بازدهی کلاس های خصوصی افزایش یابد.


مطالعه کنید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین در سال 1402 و 1401


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image