ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی چگونه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین نتیجه را بگیریم؟

چگونه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین نتیجه را بگیریم؟

چگونه از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بهترین نتیجه را بگیریم؟


در این مقاله در رابطه با نحوه گرفتن نتیجه عالی از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس توضیحاتی ارائه شده است. کلاس خصوصی برای یادگیری بهتر زبان کاملا موثر است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونگی انتخاب آنلاین معلم خصوصی زبان انگلیسی با بهترین قیمت


عوامل موثر بر بازدهی بالای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی را در نظر بگیرید


پارامترهای مختلفی بر بازدهی کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی اثر می گذارند که در ادامه تعدادی از آنها مورد بررسی قرار می گیرند. اگر می خواهید با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب و مجرب زبان انگلیسی را عالی یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.


با یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب کلاس داشته باشید


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای گرفتن نمره بالاتر از 6.5 و 7 در آیلتس، مهاجرت، موفقیت در کنکور و امتحان، تقویت مکالمه و ... فعالیت دارند. قدم اول برای اینکه کلاس های خصوصی شما موثر و مفید باشد و بهترین نتیجه ممکن را بگیرید این است که با یک معلم و استاد بسیار خوب زبان انگلیسی کلاس ها را هماهنگ نمایید. یک معلم خوب در کمترین زمان شما را به هدفی که دارید می رساند. برای مشاهده لیست مدرسین زبان خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. هر جلسه کلاس با یک استاد برجسته به اندازه چند جلسه کلاس با یک استاد معمولی بازدهی دارد. خیلی به دنبال ارزان هماهنگ کردن کلاس ها نباشید. معلم های خوب زبان انگلیسی با قیمت بالاتری تدریس می کنند ولی بازدهی کلاس های آنها بالاتر می باشد و در کل برگزاری کلاس با چنین اساتیدی به نفع شما است.


در همین سایت ایران مدرس کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی زبان انگلیسی ارائه شده است. برای تمامی اساتید شماره تلفن و شماره موبایل ایشان و نرخ درخواستی اساتید را می توانید مشاهده نمایید. ارتباط با اساتید تدریس خصوصی در ایران مدرس مستقیم و بدون واسطه است. به این معنی که خودتان مستقیم با استاد حرف می زنید و کلاس را هماهنگ می نمائید. می توانید مدرک تحصیلی، رزومه، دانشگاه محل تحصیل، فیلم نمونه تدریس و نظرات شاگردهای قبلی اساتید را مشاهده کنید و با آگاهی کامل یک استاد عالی و سطح بالا را انتخاب نمائید. پیشنهاد می شود با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران، تربیت مدرس، شهید بهشتی و ... فارغ‌التحصیل شده باشد. مدرسین خوب زبان انگلیسی مدرک آیلتس یا تافل با نمره بالا دارند. بسیاری از این اساتید رتبه برتر کنکور هستند و در آموزشگاههای معتبر و دانشگاه ها سابقه تدریس بالایی دارند. مدرسین برجسته زبان حاضر در این وب سایت کتاب تالیفی، مقالات معتبر در ژورنال های بین المللی، شاگردهای موفق قبلی و .... دارند.


مطالعه کنید: بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 18 استاد برتر زبان انگلیسی



در کنار شرکت در کلاس های تدریس خصوصی، زبان را مرور کنید


دقت کنید که فقط با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی نمی توانید نتیجه عالی بگیرید و در واقع شرکت در کلاسهای خصوصی شما را از مطالعه و مرور بی نیاز نمی کند. در ضمن، به هر میزان در بازه زمانی بین دو جلسه کلاس خصوصی مطالعه و مرور بیشتری داشته باشید در نهایت خود کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شما بازدهی بیشتری خواهد داشت. بنابراین حتما مرور و مطالعه را مد نظر داشته باشید و در طول روز برای آن زمان مناسبی در نظر بگیرید. تمریناتی که در کلاس های خصوصی زبان به شما داده می شود را با جدیت انجام دهید و در برنامه روزانه خودتان یکی دو ساعت را برای مرور و یادگیری در نظر بگیرید.


هدف خودتان از شرکت در کلاس های خصوصی را به مدرس خصوصی بگویید


به عنوان مثال، اگر قصد دارید در آزمون آیلتس شرکت کنید باید با اساتیدی کلاس داشته باشید که به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی آیلتس فعالیت دارند. باید به معلم زبان خودتان بگویید چه هدفی دارید تا ایشان متناسب با آن مطالب را ارائه نمایند. آیا قصد دارید در زبان کنکور درصد بالایی بزنید یا می خواهید در امتحان زبان نمره بالایی بگیرید؟ آیا هدف شما یادگیری مکالمه زبان است یا قصد دارید مدرک تافل با نمره بالا بگیرید ؟ در هر صورت باید هدف خودتان را با استاد زبان در میان بگذارید تا ایشان برنامه ریزی و انتخاب منابع درستی برای شما داشته باشند.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی



از برگزاری جلسات طولانی پرهیز کنید


پیشنهاد می شود هر روز یک یا دو جلسه کلاس برگزار کنید. بیشتر از آن بازدهی خیلی زیادی نخواهد داشت. اگر در حال مطالعه برای امتحان زبان هستید در طول ترم در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی شرکت نمایید تا در ایام امتحانات مجبور نشوید تعداد زیادی جلسه در یک روز داشته باشید. اگر قصد دارید در آزمون IELTS شرکت کنید هم زودتر شروع کنید تا جلسات writing و speaking شما با فاصله زمانی مناسبی برگزار شود و زمان کافی برای مرور داشته باشید. لازمه اینکه بتوانید با آرامش و با تعداد جلسات مناسب که خود جلسات هم فاصله زمانی خوبی با هم داشته باشند زبان انگلیسی را یاد بگیرید این است که زودتر به فکر باشید. اگر قرار است در امتحان یا آزمونی شرکت کنید برگزاری کلاس ها را برای دقیقه 90 در نظر نگیرید. زودتر کلاس های خودتان را با معلم خصوصی هماهنگ کنید تا با خیال راحت نتیجه عالی بگیرید.


کلاس های خصوصی را جدی بگیرید


در کلاس های گروهی مدرسه و دانشگاه چون معلم زبان یا هر درس دیگری امتحان می گیرد و نمره امتحان را ایشان مشخص می نماید معمولا دانش آموزان و دانشجویان کلاس را جدی می گیرند. در کلاس های خصوصی شاید زبان آموز به آن اندازه کلاس را جدی نگیرد چون معلم حاضر در کلاس بعدا ارزیابی انجام نمی دهد. اما شما به عنوان یک زبان آموز موفق باید کلاس را جدی گرفته و تمرینات را عالی انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید. همانطور که گفته شد، به هر میزان در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی زبان مطالعه بیشتری داشته باشید، نه تنها مطالب را بهتر یاد می گیرید، بلکه کلاس های خصوصی جلسات بعد هم برای شما مفید تر خواهد بود. چرا که با ذهن آماده تری در کلاس حاضر می شوید و مطالب جدید را هم بهتر یاد درک می کنید.


حتما بخوانید: 40 بهترین معلم زبان انگلیسی در تهران (خانم و آقا) و اساتید برجسته زبان آنلاین و در منزل


در زمان و مکان مناسب کلاس برگزار کنید


در زمان هایی که سر حال هستید و در مکانی که آرام و بدون سر و صدا هست کلاس برگزار نمایید. به عنوان مثال اگر دانشجو هستید و در یک روز کلاس های متعددی در دانشگاه دارید در چنین روزی کلاس زبان برگزار نکنید. روزهای تعطیل زمان بسیار مناسبی برای برگزاری کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری است. افراد مختلف برای یادگیری عادت های متفاوتی دارند. شما اگر صبح زود بهتر مطالب را یاد می گیرید کلاس ها را صبح هماهنگ کنید. اگر معمولا بعد از ظهر ها گیرایی بهتری دارید بهتر است کلاس های خصوصی زبان را هم بعد از ظهر برگزار نمائید. در هر صورت، کلاس خصوصی مزیت بسیار خوبی که دارد این است که انعطاف بالایی دارد و جلسات را می توانید در زمان دلخواه خودتان برگزار کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.



به تناسب زمان مد نظر خودتان تعداد جلسات را انتخاب کنید


همانطور که گفته شد سعی کنید در یک روز کلاس های زیادی نداشته باشید اما در هر صورت اگر مثلا تا آزمون آیلتس دو ماه فرصت دارید، با مشورت استاد زبان خودتان و به تناسب نمره ای که مد نظر دارید و وضعیت فعلی خودتان تعداد جلسات مناسب را انتخاب کنید. همانطور که گفته شد، یکی از مزیت‌های کلاس های خصوصی به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاههای زبان این است که انعطاف بالایی دارد و تعداد جلسات و زمان برگزاری آنها را خودتان مشخص می کنید.


حتما بخوانید: درخواست معلم خصوصی زبان


انتخاب بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس از ایران مدرس


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند و می توانید یک استاد فوق العاده با رزومه قوی از همین سایت انتخاب کنید. در برخی از مقالات این وبسایت هم مدرسین بسیار حرفه ای و بهترین مدرسین زبان معرفی شده اند. به عنوان مثال مقاله تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و لیست 10 معلم زبان انلاین فوق العاده را بخوانید. یک استاد خوب زبان انگلیسی می تواند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های شما گردد و بازدهی این کلاس ها به نسبت کلاس های گروهی و کتاب های کمک آموزشی بسیار بیشتر است. لیست اساتید را با دقت انتخاب نمائید و ابتدای کار بدون توجه به قیمت درخواستی مدرسین 6 استاد عالی را انتخاب نمائید. در نهایت از بین این 6 استاد با مدرسی که قیمت مناسب تری درخواست کرده است کلاس را هماهنگ نمائید. شماره تماس و نرخ درخواستی تمام مدرسین زبان در ایران مدرس (همین سایت) ارائه شده است. برخی از مدرسین ممکن است در بخش هزینه تدریس از عبارت توافقی استفاده کرده باشند. برای این اساتید می توانید با آنها تماس بگیرید و قیمت را بپرسید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 683 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image