ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین معلم خصوصی ریاضی مجازی و 20 استاد برتر ریاضی آنلاین تهران و ایران

بهترین معلم خصوصی ریاضی مجازی و 20 استاد برتر ریاضی آنلاین تهران و ایران

بهترین معلم خصوصی ریاضی مجازی و 20 استاد برتر ریاضی آنلاین تهران و ایران

در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم خصوصی مجازی ریاضی توضیحاتی ارائه شده و 20 معلم، مدرس و استاد برتر ریاضی آنلاین تهران و کل ایران معرفی خواهد شد.


برای مشاهده لیست کامل اساتید ریاضی آنلاین و حضوری در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی ریاضی مجازی


1- اساتید برجسته به درس ریاضی علاقه دارند و از تدریس آن لذت می برند. این اساتید چون خودشان به تدریس ریاضی علاقه دارند و از آن لذت می برند، در نتیجه کلاس های ایشان جذاب است و دانش آموزان و دانشجویان هم ترجیح می دهند در کلاس های ایشان حضور داشته باشند.


2- برترین مدرسین ریاضی بر این درس کامل مسلط هستند و همواره در حال یادگیری می باشند. در کلاس های خصوصی و گروهی تسلط استاد بر درس بسیار مهم است. این اساتید هر سوالی را در کمترین زمان پاسخ می دهند و چون درس را خیلی خوب بلد هستند بهترین جواب برای هر تمرین را خیلی خوب ارائه می کنند.


3- این مدرسین از شاگردهای خودشان حمایت می کنند و تا شب امتحان پشتیبانی خودشان را ادامه می دهند. در کلاس های خصوصی حمایت استاد از شاگرد بسیار مهم است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان حتی در نحوه مطالعه درس ریاضی اشکال دارند. مدرسین خوب 100 درصد از شاگردهای خودشان حمایت می کنند.


پیشنهاد می کنیم حتما بخوانید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 17 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


4- مدرسین برتر ریاضی از امکانات به روز مانند قلم نوری در کلاس های آنلاین خودشان استفاده می کنند. استفاده از امکانات به روز باعث می شود کلاس های مجازی ریاضی با کیفیت بالاتری برگزار شود و مدرسین برجسته این نکته را مد نظر دارند و برای تحقق آن تلاش می کنند.


5- اساتید خوب ریاضی از دانشگاههای خوب دولتی و معتبر فارغ التحصیل شده اند. وقتی یک مدرس ریاضی دهم یا سایر مقاطع از دانشگاههای خوب ایران مانند دانشگاه تهران، شریف، امیرکبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر و سایر دانشگاههای دولتی خوب فارغ التحصیل شده است مسلما سطح سواد بالایی دارد.


6- داشتن مدرک ارشد یا دکتری در رشته ریاضی یا رشته ها سطح بالا از ویژگی های دیگر این اساتید است. اساتیدی که در رشته تحصیلی خودشان تا مقطع فوق لیسانس یا دکتری ادامه تحصیل داده اند درک بهتری از مطالب دارند و در نتیجه کلاس های ایشان پربارتر می باشد.


کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی ریاضی


7- اساتید برجسته ریاضی شاگردهای قبلی موفق دارند و نظرات ثبت شده برای ایشان در همین سایت این امر را نشان می دهد. در همین سایت ایران مدرس برای معلم های ریاضی و اساتید سایر دروس هم نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است و می توانید با مطالعه آنها یک استاد خوب انتخاب نمائید.


8- مدرسین برند ریاضی به صورت تخصصی و تمرکزی در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارند و دروس مختلفی را تدریس نمی کنند. وقتی یک استاد فقط درس ریاضی را تدریس می کنند به صورت تخصصی تر و حرفه ای تر می تواند در این زمینه فعالیت داشته باشد و سطح تسلط بالاتری هم دارد.


9- معلم های خصوصی فوق العاده ریاضی همواره در حال یادگیری و مطالعه هستند. این مدرسین می دانند که وقتی یادگیری را متوقف نمودند به معنی این است که در حال پسرفت می باشند. بنابراین همیشه روش های جدید و بهتری برای تدریس ریاضی را آموزش می بینند و تسلط خودشان را افزایش می دهند.


10- این اساتید فیلم نمونه تدریس، رزومه کاری و مدرک خودشان را در همین سایت قرار داده اند. اساتید عالی و فوق العاده چون به کار خودشان اعتماد دارند فیلم نمونه تدریس خودشان را در همین سایت ارائه نموده اند و می توانید با مشاهده ویدئوهای نمونه تدریس ایشان با نحوه تدریس اساتید آشنا شوید.


مطالعه کنید: 15 ویژگی معلم ریاضی خوب


20 استاد خصوصی برتر ریاضی آنلاین تهران و ایران


در ادامه 20 مدرس فوق العاده که ریاضی را به صورت آنلاین و مجازی و بعضا به صورت خصوصی در منزل تدریس می کنند و در همین سایت ایران مدرس حضور دارند معرفی خواهند شد.
1- استاد خوب و برجسته ریاضی مهدی رجبی



- بیش از ۱۱ سال سابقه ی تدریس خصوصی تمامی درس های ریاضی رشته های ریاضی و تجربی - بیش از 7 سال سابقه تدریس در دانشگاه علم و صنعت ایران برای دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲، معادلات دیفرانسیل، آمار و احتمال مهندسی - مولف 4 کتاب ریاضی، - رکورد دار بیش ترین تعداد شرکت کننده در یک کلاس حل تمرین در دانشگاه علم و صنعت ایران
مشاهده پروفایل مهدی رجبی
2- مدرس با سابقه حسین شاسواری



فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکاترونیک - کارشناسی: مهندسی برق الکترونیک دانشگاه صنعتی شیراز *استاد دانشگـاه، 10 سال همکاری با موسسات خصوصی و مدارس غیرانتفاعی در زمینه تدریس ریاضی و فیزیک دبیرستان و همچنین دروس پایه و برق هنرستان. چهار/4 سال همکاری مستمر با سایتهای آموزشی موفق و معتبر علمی پژوهشی
مشاهده پروفایل حسین شاسواری
حتما بخوانید: 30 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران
3- دبیر مجرب ریاضی امین غلامی



 صفر تا 100 یادگیری ریاضیات توسط دانشجوی دکترای عمران دانشگاه تهران، رتبه تک رقمی کنکور، عضو بنیاد ملی نخبگان؛ با 10 سال سابقه تدریس - ریاضی عمومی دانشگاه 1 و 2 - محاسبات عددی - معادلات دیفرانسیل و انتگرال ،  کلاس های آنلاین (سراسر ایران) و حضوری (تهران)
مشاهده پروفایل امین غلامی
4- استاد متعهد فرزاد رشیدی



استاد برتر تهران (سال 94) تدریس ویژه قبولی در مدارس تیزهوشان (ششم به هفتم-نهم به دهم) تدریس ویژه دانش آموزان ضعیف و بی انگیزه - کلاس های آنلاین (سراسر ایران) و حضوری (تهران-اسلامشهر-کرج و حومه تهران) (تدریس آنلاین با نرم افزار های اسکای روم skyroom ،واتس آپ ،اسکایپ انجام میشود.)
مشاهده پروفایل فرزاد رشیدی
5- یکی از برترین مدرسین ریاضی مهندس محمد رجبی



فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر - رتبه ۲۸ کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی اجتماعی - رتبه ۳۰ کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهره وری، ۱۰ سال سابقه ی تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی رشته های ریاضی و تجربی ( دیفرانسیل ، ریاضی تجربی ، هندسه تحلیلی و ... ) کسب رتبه اول در بین مجموعه مدارس سلام در درس حسابان در آزمون مدارس برتر تهران ( آزمون نشانه )
مشاهده پروفایل مهندس محمد رجبی
مطالعه لیست 50 معلم بی نظیر خانم و آقا هم مفید است.
6- معلم فوق العاده آرش امینی فر
۱۶ سال مدرس ریاضیات در بهترین آموزشگاههای علمی و مدارس تهران - مولف و ویراستار کتب کمک درسی ریاضیات پایه ( ششم ، هفتم ، هشتم ) همکاری با مدارس و آموزشگاههای برتر تهران جهت دوره های آمادگی آزمون تیزهوشان با متد مخصوص برای هر کلاس با سطوح توانایی مختلف - دبیر ریاضی المپیاد (هفتم و هشتم) تدریس ریاضی نهم جهت آمادگی آزمون ورودی دوره اول به دوره دوم متوسطه
مشاهده پروفایل آرش امینی فر
7- استاد مجرب الهام همایونی
سوابق کاری: فارغ التحصیل تیزهوشان رتبه 49 کنکور سراسری دانشجوی برتر تدریس در دانشگاه تدریس در دبیرستان - آموزش کاملا مفهوهی با ساده ترین بیان - برگزاری کلاس آنلاین برای مواقع ضروری - رفع اشکال از طریق تلگرام در شب های امتحان - پیگیری تکالیف دانش آموز از طریق تلگرام
مشاهده پروفایل الهام همایونی
8- مدرس خصوصی خوب ریاضی فرزاد جدی



فوق لیسانس ریاضی دولتی، دبیر و مدرس دانشگاه پانزده سال سابقه - تدریس فوق حرفه ای با انتقال سریع، تشریح عمیق و مفهومی مطالب از پایه در سطح پیشرفته (مرحله یادگیری) * مرور و تکرار مطالب، جمع بندی (مرحله تسلط) * بیان عالی، ایجاد علاقه * حضوری و انلاین * فوق لیسانس ازدانشگاه شیراز و دانشجو ممتاز * رتبه شصت و پنج کنکور * سابقه تالیف و مشاور * عضو بنیاد نخبگان
مشاهده پروفایل فرزاد جدی
مطالعه کنید: لیست بهترین معلم های ریاضی تهران
9- استاد با سابقه فرهاد مرادی
رشته تحصیلی: ریاضی کاربردی (فوق دکترای ریاضی) مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه خوارزمی تهران - تدریس خصوصی ریاضی مهندسی (پیشرفته)، اختلالات، حساب تغییرات، معادله اویلر-لاگرانژ، کنترل بهینه، محاسبات عددی (پیشرفته)، آنالیز عددی (پیشرفته)، جبرخطی عددی، تحقیق در عملیات (پیشرفته)، پژوهش عملیاتی، معادلات دیفرانسیل، معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی، ریاضیات عالی مهندسی، ریاضی کاربردی، ریاضیات عمومی، آمار و احتمالات و .....
مشاهده پروفایل فرهاد مرادی
10- خانم ویدا نقوی‌نیا
تدریس تخصصی ریاضیات و فیزیک کلیه مقاطع متوسطه‌ی اول و دوم توسط مدرس مجرب با مدرک کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل از دانشگاه فردوسی مشهد (با بیش از 14 سال سابقه‌ی تدریس) برگزاری دوره‌های آموزشی جهت آمادگی برای شرکت در آزمون‌های YOS و SAT - حل تمرین‌های متفاوت و رفع اشکال بصورت تخصصی انجام می‌شود. چراکه رویکرد من در آموزش، ریشه‌یابی خطاهای یادگیری در ریاضیات و فیزیک می‌باشد. تدریس بصورت آنلاین و حضوری امکان‌پذیر می‌باشد که البته تدریس حضوری فقط در شهر مشهد انجام می‌پذیرد.


11- معلم خصوصی با سواد ریاضی امین یارمحمدی
کافیست در طول ترم و هماهنگ با کلاس دانشگاهتان، از تدریس خصوصی ریاضی استفاده کرده و به کمک آموزش‌ها، مرور مثال‌های حل شده و حل تمارینی که به شما ارائه می‌کنیم، خودتان را تا نفرات برتر کلاس رسانده و نمره خوبی بگیرید. رشته تحصیلی: مهندسی مکانیک - دانشگاه تهران - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس، قطعاً نمره بالای شما در درس ریاضیات، علاوه بر تقویت پایه شما جهت یادگیری بهتر دروس ترم‌های آینده، بر روی روحیه و اعتماد به نفس شما تأثیر فوق‌العاده بالایی دارد.
مشاهده پروفایل امین یارمحمدی

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی ریاضی آنلاین و مجازی
12- محسن نیک قدم
دانش آموخته دبیرستان تیزهوشان - فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی و ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران با لوح تقدیر رسمی - کارشناس ارشد خاک و پی (ژئوتکنیک) پایه 3 نظارت،اجرا و محاسبات نظام مهندسی 12 سال سابقه سرپرستی کارگاه های ساختمانی لوکس و کارگاه های پایدارسازی بزرگ در تهران - ریاضیات دانشگاهی، ریاضی عمومی 1 و2، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات مهندسی
13- رضا احمدآبادی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی،  تدریس خصوصی ریاضی به صورت حرفه ای توسط مولف کتب کمک درسی و فارغ التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع از دانشگاه خواجه نصیر با 12 سال سابقه تدریس
14- سیروس لاسمی
رتبه 1437 کنکور سراسری - رتبه 76 کنکور کارشناسی ارشد - استعداد درخشان دانشگاه صنعتی بابل در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد - عضو بنیاد ملی نخبگان و انجام پروژه جایگزین خدمت به جای سربازی ، به شما اطمینان می دهم که این کلاس، ذهنیت شما را تغییر داده و به زودی با ریاضی و فیزیک آشتی خواهید کرد. با شرکت در این کلاس ها علاوه بر موفقیت قطعی در کنکور سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری، اعتماد به نفس و قدرت تحلیل مسائل را با خود همراه سازید
مطالعه نمائید: 10 استاد برتر ریاضی تهران و کل ایران
15- نوید جهانگیری
تدریس خصوصی و آنلاین دروس ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل ویژه کنکورارشد و امتحانات پایان ترم و پوشش تست های کنکورهای برق-مکانیک-ریاضی محض و سایر رشته ها از سال 68 تا 98 به انضمام تست های دکتری برق - آموزش خصوصی و آنلاین نرم افزار های Matlab و Digsilent - تدریس ریاضیات پایه نهم تا دوازدهم ویژه کنکور تجربی و ریاضی و امتحانات پایانی # تدریس به صورت آنلاین # تدریس متلب
16- خانم سمانه رضایی
کلاس حضوری مشهد و آنلاین برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان سراسر ایران - تدریس ریاضی هفتم، هشتم، نهم، دهم ، یازدهم ، ریاضی دوازدهم ،حسابان 1 و 2 ، ریاضی تجربی، ریاضی و آمار انسانی، ریاضی هنرستان، ریاضی فنی و حرفه ای، کنکور انسانی، کنکور تجربی ، ریاضی تیزهوشان ، ریاضی عمومی دانشگاه
17- خانم راضیه محمدحسینی
رشته تحصیلی: ریاضی کاربردی - مدرک تحصیلی: دکتری، سابقه کار: 14 سال سوابق تدریس در دانشگاه ها و موسسات آموزشی کشور، (( امکان تدریس آنلاین و غیر حضوری برای دانش آموزان و دانش جویان شهرستان ها و خارج از کشور ))) آشنایی با سوالات امتحانی دانشگاهها، آمادگی کنکور مقاطع ارشد و دکترا در رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی صنایع، مدیریت و غیره.، با 100% تضمین یادگیری و رضایت
18- استاد باقری
رشته تحصیلی: ریاضی محض (صنعتی امیرکبیر) مدرک تحصیلی: فوق لیسانس،  *14 سال سابقه تدریس مداوم*استاد حل تمرین دانشگاه امیرکبیر* معادلات دیفرانسیل ، ریاضی مهندسی ، محاسبات عددی ، آمار و احتمال کاربردی ، آمار و احتمال مهندسیَ، ریاضی مهندسی ،جبرخطی، هندسه منیفلد، جبر پیشرفته، آنالیز ریاضی، هندسه ریمانی، هندسه دیفرانسیل، جبر، جبرخطی عددی، آمار و احتمالات مهندسی، اقتصاد مهندسی، ریاضیات گسسته، ساختمان گسسته، مبانی ترکیبیات
مطالعه نمائید: بهترین معلم خصوصی ریاضی ششم
19- هادی بهنام
رشته تحصیلی: ریاضی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه سراسری تبریز، سابقه کار: ۱۵ سال سابقه تدریس در مدارس خاص و دانشگاههای دولتی,پیام نور,آزاد , غیر انتفاعی و فنی حرفه ای دارم - فارغ التحصیل رشته ریاضی مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه سراسری تبریز با معدل عالی و استعداد درخشان این دانشگاه - در حال حاضر استاد دانشگاه و استخدام رسمی آموزش و پرورش ( دبیر ریاضی)
20- محمدجواد فخری
بیش از 6 سال سابقه تدریس ریاضیات در تمامی مقاطع و پایه‌های تحصیلی مدرسه - بیش از 4 سال سابقه تدریس ریاضیات آزمون‌های بین المللی - 2 سال سابقه دستیاری اساتید و استاد حل تمرین در دانشگاه‌ صنعتی شریف - رتبه برتر کنکور - عضو بنیاد ملی نخبگان -  دانش‌آموخته برتر مهندسی برق دوره کارشناسی از دانشگاه صنعتی شریف (با معدل 16.74) و کارشناسی‌ارشد از دانشگاه تهران (با معدل 17.45)


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3516 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image