ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی 10 توصیه عالی استفاده درست از تدریس خصوصی برای گرفتن نمره 20 در امتحان

10 توصیه عالی استفاده درست از تدریس خصوصی برای گرفتن نمره 20 در امتحان

10 توصیه عالی استفاده درست از تدریس خصوصی برای گرفتن نمره 20 در امتحان

در این مقاله 10 توصیه عالی و روش های بسیار موثر برای گرفتن نمره 20 در امتحان با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ارائه شده است. اگر می خواهید در درس و تحصیل پیشرفت نمائید و معدل خودتان را افزایش دهید و یا حتی نمره بیست در امتحان را مد نظر دارید این مقاله را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی خانم و آقا


1- کلاس های خصوصی را در طول ترم استفاده کنید


در نظر داشته باشید که به عنوان مثال شما امتحان فیزیک 1 دانشگاهی را دارید و تا یک هفته مانده به امتحان هم درس نخوانده اید. حال با بهترین معلم فیزیک تهران هم اگر کلاس برگزار کنید و اگر هم ایشان تمام درس را در این یک هفته به شما تدریس کنند، باز هم امکان اینکه نتیجه بسیار خوبی بگیرید کم خواهد بود. ذهن شما برای یادگیری دروس مختلف در حدی که بخواهید نمره عالی و حتی بیست بگیرید به زمان نیاز دارد. برای اینکه تمرین حل کنید به زمان نیاز دارید. بسیار خوب است از کلاس های خصوصی فیزیک، ریاضی، شیمی، زیست، عربی و یا هر درس دیگری در طول ترم استفاده کنید تا زمان کافی برای درک مطالب و حل تمرین و مسئله داشته باشید. برای رفع اشکال استفاده از این کلاس ها در ایام امتحانات اشکالی ندارد اما برای یادگیری پایه ای دروس بهتر است در طول ترم معلم خصوصی داشته باشید.


2- در ایام امتحانات برای رفع اشکال معلم خصوصی داشته باشید


همانطور که گفته شد، ایام امتحانات زمان مناسبی برای مطالعه دروس از ابتدا و یادگیری پایه ای و مفهومی درس های مختلف نیست. در ایام امتحانات می توانید در این کلاس ها نمونه سوال امتحانی حل کنید و اشکالاتی که دارید را برطرف نمائید. اگر واقعا شاگرد اول شدن، گرفتن نمرات بالا و عالی و حتی گرفتن نمره 20 را در نظر دارید باید سعی کنید تمام اشکالات را برطرف نمائید. در طول ترم عالی درس بخوانید و در ایام امتحانات رفع اشکال کنید و مرور دروس را هم در نظر داشته باشید.



3- در کنار شرکت در کلاس های خصوصی خودتان هم درس بخوانید


نکته کلیدی و مهم دیگری که وجود دارد این است که در نظر داشته باشید اصل کار درس خواندن و مطالعه دروس توسط خودتان است. درست است که یک مدرس خصوصی خوب می تواند راهنمای شما باشد و مانند یک کاتالیزور می تواند سرعت پیشرفت شما را افزایش دهد. اما در نظر داشته باشید که خودتان هم باید خوب درس بخوانید و دروس را مرور نمائید. وقتی در فاصله زمانی بین کلاس های تدریس خصوصی خودتان خوب درس می خوانید، اشکالات شما مشخص خواهد شد و در کلاس های خصوصی از استاد می پرسید و به این ترتیب بازدهی کلاس ها چند برابر می شود. حتما برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک در فاصله زمانی بین کلاس ها تمرین حل کنید و برای سایر دروس هم مرور را در نظر داشته باشید.



کلیک کنید: مشاهده فیلم های نمونه تدریس خصوصی


4- در زمان های مناسب از این کلاس ها استفاده نمائید


اینکه فقط در کلاس های خصوصی شرکت کنید نمی تواند شما را به بهترین نتیجه و نمره 20 در امتحان برساند بلکه باید به درستی از این کلاس ها استفاده شود. در زمان هایی که خسته هستید و گیرایی کمی دارید شرکت در کلاس های خصوصی مفید نیست. بعضی از روزها ممکن است در مدرسه یا دانشگاه کلاس های زیادی داشته باشید. در چنین روزهایی از معلم خصوصی خودتان بخواهید برای شما کلاس برگزار نکند. روزهای آخر هفته بهترین زمان برای استفاده پربازده از کلاس های خصوصی است.


5- در کلاس های اصلی خودتان هم حاضر باشید


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان به امید شرکت در کلاس های خصوصی در کلاس های اصلی خودشان غیبت می کنند. این روند، روند درست و مناسبی نیست. کلاس های خصوصی برای موفقیت در تحصیل، گرفتن نمره عالی در امتحانات و موفقیت در کنکور در کنار کلاس های اصلی شما می تواند مفید باشد. اتفاقا در کلاس های تدریس خصوصی باید از جزوه کلاسی خودتان استفاده نمائید. بنابراین بهتر است در کلاس های اصلی خودتان حاضر باشید و جزوه بنویسید و از کلاس های خصوصی به عنوان یک امکان آموزشی بیشتر برای یادگیری بهتر دروس استفاده کنید. اگر به هر دلیل نتوانستید در کلاس های مدرسه یا دانشگاه حاضر باشید به جای آن می توانید از کلاس های خصوصی استفاده نمائید. اما در نظر داشته باشید که عمدا غیبت نکنید.



6- کلاس های تدریس خصوصی را جدی بگیرید


هر امکان آموزشی ای را اگر بخواهید استفاده کنید، برای حصول بهترین نتیجه باید آن را جدی بگیرید. برای کلاس های تدریس خصوصی هم همین قاعده صدق می کند. تمریناتی که در کلاس به شما داده می شود را کامل انجام دهید. درست است که تمریناتی که در کلاس های خصوصی به شما داده می شود مستقیم نمره ندارد اما انجام این تمرینات می تواند به شما کمک کند درس را بهتر یاد بگیرید. در کلاس های خصوصی با تمرکز بالا به مطالب گوش دهید و از استاد خودتان سوال بپرسید.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی این مقاله را بخوانید: قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی


7- با یک معلم خصوصی فوق العاده کلاس داشته باشید


کلاس های خصوصی وقتی بسیار موثر است که یک استاد حاذق و با تجربه را در کنار خودتان داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس معلم های بسیار خوبی حضور دارند. سعی کنید با استادی کلاس را هماهنگ نمائید که در رشته تحصیلی خوب و از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد. اساتید با سابقه و مجرب را در اولویت اول قرار دهید و به نظرات شاگردهای قبلی و فیلم نمونه تدریس مدرسین توجه نمائید. اگر می خواهید نمره 20 بگیرید و در امتحانات موفق باشید باید با یک استاد عالی کلاس های خصوصی را هماهنگ نمائید.


8- از کلاس های خصوصی به صورت منطقی انتظار داشته باشید


نکته بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که فکر نکنید کلاس خصوصی می تواند برای شما معجزه کند. شما باید کلاس های خصوصی را در زمان مناسبی شروع نمائید تا زمان کافی برای درس خواندن و حل تمرین داشته باشید. به عنوان مثال اگر درس ریاضی را اصلا بلد نباشید و بخواهید چند روز مانده به امتحان از کلاس ریاضی آنلاین یا حضوری استفاده کنید کار شما سخت خواهد شد. چون یک استاد فوق العاده هم برای آموزش دادن درس به شما به زمان نیاز دارد. بنابراین به درستی از این کلاس ها استفاده کنید تا بهترین نتیجه حاصل شود.



9- برای شرکت در کلاس ها و مطالعه و حل تمرین برنامه داشته باشید


در نظر داشته باشید که با برنامه ریزی می توانید در درس و تحصیل و هر کار دیگری موفق تر باشید. اگر می خواهید در امتحانات نمرات بسیار خوبی بگیرید باید با برنامه ریزی پیش بروید. خصوصا اگر کلاس های خصوصی هم وارد برنامه شما شود باید دقیق تر کار کنید. شما باید در کلاس های اصلی خودتان شرکت کنید، درس بخوانید و تمرین و مسئله حل نمائید و در ضمن، از کلاس های خصوصی هم استفاده کنید. این موارد را اگر بخواهید در کنار هم داشته باشید لازم است با یک برنامه ریزی دقیق پیش بروید تا بهترین نتیجه را بگیرید. برای برنامه ریزی تحصیلی عالی و موفق بهتر است از معلم خصوصی خودتان کمک بگیرید.


مطالعه نمائید: 5 راهکار برای انتخاب درست معلم خصوصی


10- تدریس خصوصی در منزل را به نسبت کلاس آنلاین در اولویت قرار دهید


اخیرا استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی بسیار متداول شده است. البته این کلاس ها هم مزیت های بسیار خوبی دارد و مثلا برای یادگیری دروسی مانند شیمی، زبان انگلیسی، زیست، عربی و ... می تواند بسیار مفید باشد. اما اگر امکانش برای شما فراهم است توصیه می شود از کلاس های تدریس خصوصی در منزل استفاده نمائید. کلاس های آنلاین هزینه کمتری دارد اما کلاس های حضوری بازدهی بالاتری را دارا می باشد. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی که باید در کلاس تمرین حل شود استفاده از کلاس های حضوری بیشتر توصیه می گردد.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 951 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image