ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه و 12 مدرس عالی زبان فرانسوی

شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه و 12 مدرس عالی زبان فرانسوی

شماره تماس بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه و 12 مدرس عالی زبان فرانسوی

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانید شماره تماس مستقیم و شماره تلفن بهترین اساتید تدریس خصوصی زبان فرانسه را مشاهده کنید توضیح داده شده و 12 مدرس عالی و بی نظیر زبان فرانسه هم در همین بخش معرفی خواهند شد.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل و شماره اساتید خصوصی زبان فرانسه


نحوه مشاهده سوابق تدریس و شماره تلفن اساتید خصوصی مجرب زبان فرانسه


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کاملترین لیست اساتید و مدرسین زبان فرانسه را می توانید مشاهده نمائید. اگر می خواهید زبان فرانسه را با اساتید بسیار مجرب و در حد نیتیو آموزش ببینید در همین سایت و با کلیک بر روی لینک بالا چنین اساتید خوب و فوق العاده ای را می توانید ببینید و کلاس های خصوصی را به صورت آنلاین و حضوری با ایشان هماهنگ نمائید. اساتید برتر و فوق العاده زبان فرانسه حاضر در همین سایت ایران مدرس از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند. در همین وب سایت، برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل استاد زبان فرانسه خودتان را انتخاب نمائید. دانشگاه محل تحصیل، رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی، سوابق تدریس و رزومه کاری، فیلم نمونه تدریس، نظرات شاگردهای قبلی، قیمت درخواستی استاد برای هر جلسه یا هر ساعت کلاس خصوصی زبان فرانسه و همچنین شماره تلفن یا شماره موبایل مستقیم اساتید در همین سایت ارائه شده است. بنابراین هم می توانید برای هر مدرس اطلاعات کاملی را مشاهده نمائید و هم اینکه از طریق شماره تماس مستقیم اساتید با ایشان در ارتباط باشید و کلاس ها را هماهنگ نمائید. سعی کنید با اساتید خوب و معتبر که مدرک ارشد یا دکتری دارند کلاس داشته باشید تا در کمترین زمان بهترین نتیجه را بگیرید.


حتما بخوانید: بهترین مدرس زبان فرانسه در تهران و کرج، لیست 20 معلم خصوصی خوب زبان فرانسه


لیست کامل و مشخصات 12 مدرس عالی و بی نظیر زبان فرانسه


همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی زبان فرانسه به صورت آنلاین و حضوری فعال هستند. در این بخش لیست کامل و مشخصات 12 مدرس عالی و بی نظیر زبان فرانسه تهران و کل ایران ارائه می گردد.


1- استاد خوب زبان فرانسه خانم نسرین دفترچی



تدریس خصوصی زبان فرانسه و انگلیسی ویژه آنهایی که نمیخواهند موفقیت در آزمون TCF را به تاخیر بیاندازند. ما با استفاده از فیلمهای آموزشی، فلش کارتها و جزوات شما را در اخذ مدرک ت س اف همراهی میکنیم‌‌‌. شما با ثبت نام در دوره های خصوصی و گروهی و اخذ نام کاربری سایت، به مجموعه ای غنی از اطلاعات مفید دسترسی دارید - استاد با سابقه دانشگاه های تبریز، خوارزمی، تربیت معلم سابق، آزاد کرج و الزهرا، مولف بیش از ده مقاله در ژورنال های علمی بین المللی، موسس آکادمی زبانهای خارجی نسرین - کاندیدای پست دکتری ادبیات فرانسه با موضوع فانتاستیک از دانشگاه سوئیس، شرکت در بیش از ده سخنرانی علمی بین المللی در کشورهای کانادا، فرانسه، یونان، دانشگاه تهران، طباطبایی، فردوسی، بیرجند، سبزوار، ...


مشاهده پروفایل و شماره تماس نسرین دفترچی


2- مدرس مجرب خانم فرانک فیروزی



تدریس خصوصی آنلاین توسط مدرس فرانسه با مدرک dalf. C2 با ۱۵ سال سابقه تدریس و دوره دیده کالج زبان پاریس و موفق به گذراندن دوره آموزش فنون تدریس زبان در دانشگاه استرازبورگ فرانسه. آمادگی جهت امتحان ،DALF,TCF,DELF,TEF و مدرس کتابهای ,vite et bien, TAXI1, TAXI2, TAXI3ALTER EGO, CAMPUS, REFLET, ENTRE NOUS ، وVOCABULAIRE PROGRESSIF DU FRANCAIS ,CLE ,GRAMMAIRE ,vocab en vocab en dialogue ,PROGRESSIVE DU FRANCAIS ,grammaire en dialogue .... مفتخر هستم که بیش از ۱۴۰ نفر از زبان آموزان که در کلاس های خصوصی اینجانب شرکت کرده اند، به راحتی رتبه زبان مورد نظر را دریافت کرده و در حال حاضر مصاحبه زبان مهاجرت را گذرانده و یا مهاجرت کرده و در حال تحصیل یا کار در کشورهای فرانسه زبان می باشند. مدرس آنلاین چندین زبان آموز که در کشور فرانسه، کانادا، سویس، مالزی، بلژیک و اتریش زندگی، تحصیل و کار می کنند و به جهت مهاجرت به کانادا، دریافت pr و ویزا کار نیاز به کامل کردن زبان فرانسه دارند. اینجانب سالها در فرانسه زندگی کرده ام و هر سالانه چند ماهی به کشورهای فرانسه زبان سفر می کنم و همیشه با فرانسه زبانها مراودات تجاری و فرهنگی و کاری دارم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرانک فیروزی


3- استاد فوق العاده خانم نرجس اسدی



تدریس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی و فرانسه برای کودکان و نوجوانان به صورت حرفه ای - دارای مدرک TTC مخصوص کودک و نوجوان از موسسات بین المللی - تدریس آنلاین با جدیدترین متدهای آموزشی و نرم افزارهای آموزش آنلاین، تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین در تمام کشور، تدریس خصوی زبان فرانسه برای کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین در تمام کشور، تدریس فرانسه برای دستیابی به سطوح A1, A2, B1 برای بزرگسالان، آموزش همراه بازی و سرگرمی به کودکان زیر دبستان، آموزش همراه فیلم و انیمیشن برای کودکان و نوجوانان - اموزش همراه خلاقیت و کاردستی برای کودکان - تقویت مهارت حافظه ی شنوایی و بصری به کمک فیلم های آموزشی، تقویت مهارت های speaking , writing, listening, reading - مدرس متدهای : Family friends - Big English -English Time - Little Friends - Pockets - First Friends- Back Pack - Phonics - Touchstone -ODI- و متد درخواستی فراگیرنده


مشاهده پروفایل و شماره تماس نرجس اسدی


حتما بخوانید: بهترین معلم خصوصی زبان فرانسه و لیست 10 استاد عالی و برتر زبان فرانسه


4- معلم با سواد خانم مریم خاقانی



رشته تحصیلی: مترجمی زبان فرانسه - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه شهید بهشتی، مدرس کارشناس ارشد زبان فرانسه دانشگاه شهید بهشتی - آشنا با متدهای Alter égo+, Version originale, Nouveau taxi, Café Creme, Mobile - آشنا با متدها و اپلیکیشن های کمک آموزشی - آشنا با نمونه سوالات آزمون گفتاری کبک - کلاس های آنلاین روی اپلیکیشن اسکایپ برگزار می شود. انتخاب متد با توجه به نیاز زبان آموز گرامر واژگان مکالمه درک مطلب شنیداری و نوشتاری


مشاهده پروفایل و شماره تماس مریم خاقانی


5- استاد متعهد زبان فرانسه خانم فرزانه سلطانی



کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه - سوابق کاری در زمینه زبان فرانسه: بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تدریس و ترجمه - ترجمه متون مختلف فرانسه به فارسی اعم از متون دانشجویی، متون ادبی و متون سیاسی و مطبوعاتی - ترجمه پایان نامه دانشگاهی


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه سلطانی


6- یکی از بهترین اساتید زبان فرانسه خانم عاطفه عزیزی



سابقه‌ی تدریس به مهاجران فارسی‌زبان در فرانسه و تدریس در مدارس ابتدایی. دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه شهیدبهشتی و کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه تهران. تدریس خصوصی زبان فرانسه از پایه برای بزرگسالان و کودکان به صورت آنلاین و حضوری. تدریس زبان به کودکان به صورت غیرمستقیم و از راه بازی.


مشاهده پروفایل و شماره تماس عاطفه عزیزی


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان فرانسه


7- استاد برتر خانم رکسان معاف


رشته تحصیلی: مترجمی فرانسه - مدرک تحصیلی: دکتری - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه ژنو- سوییس، اگر در زبان انگلیسی روان هستید، یادگیری زبان فرانسه برای شما بسیار راحت تر و سریع تر خواهد بود. در این روش زبان فرانسه را بر اساس دانش انگلیسی خود آموزش می بینید که باعث می شود 5 برابر سرعت یک زبان آموز عادی و به سادگی به زبان فرانسه و آزمونهای زبان فرانسه مسلط شوید. این روش به ویژه برای کسانی که داوطلب امتحانهای TCF, Tef و DELFT, DALF برای مهاجرت به کانادا، پذیرش از دانشگاههای فرانسه-زبان و یا مصاحبه ی سفارت به زبان فرانسه هستند، بسیار بسیار مفید و مؤثر است. من دانش آموخته ی دوره ی روش تحقیق در مطالعات ترجمه از دانشگاه ژنو و به انگلیسی و فرانسه مسلط هستم. زبان فرانسه ی حقوقی- زبان فرانسه ی دیپلماسی و زبان فرانسه ی تجاری و بازگانی را نیز به صورت تخصصی آموزش میدهم.


مشاهده پروفایل و شماره تماس رکسان معاف


8- خانم مونا مهاجري


تدريس خصوصي زبان فرانسه فقط بصورت آنلاين توسط كارشناسي ارشد مترجمي زبان فرانسه با 13 سال سابقه تدريس - تدريس خصوصي زبان فرانسه در تمامي سطوح با بهترين متدها بر پايه چهار مهارت اصلي - تدريس زبان فرانسه به بزرگسالان از مبتدي تا پيشرفته - تدريس زبان فرانسه به كودكان ٦ سال به بالا - كلاس ها فقط بصورت آنلاين برگزار مي شوند.


مشاهده پروفایل و شماره تماس مونا مهاجري


9- خانم فرشته سماواتی


تدریس خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی زبان فرانسه در کرج - از مبتدی تا پیشرفته با بیش از ۱۵ سال سابقه - آمادگی برای آزمونهای TCF, TEF , DELF ,DALF تدریس به کودکان با شعر، فیلم و بازی


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرشته سماواتی


حتما بخوانید: دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی زبان فرانسه


10- خانم فرزانه منفرد


تدریس خصوصی زبان فرانسه به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان - به صورت آنلاین ( شبیه سازی کامل به کلاس حضوری). در صورت تمایل به صورت حضوری نیز برگزار میگردد. آمادگی برای آزمون های مهاجرت به کانادا - توسط کارشناس ارشد مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه علامه با معدل الف - دارای سابقه بیش از شش سال تدریس در آموزشگاه و تدریس خصوصی.


مشاهده پروفایل و شماره تماس فرزانه منفرد


11- خانم الهام صافی


تدریس کتاب الترگو a2* فرانسوی - تدریس کتاب taxi 1 - کتابهای شنیداری و مکالمه - تدریس گرامرهای زبان فرانسوی تا سطح b2 - آمادگی دلف، اینجانب الهام صافی دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی با بیشتر از ۵ سال سابقه کار و دارای مدرک a2 و b1 دلف فرانسه هستم. افتخار این را دارم که با تدریس زبان فرانسه با کمترین شهریه ممکن در خدمت بانوان عزیز بصورت آنلاین و حضوری باشم. زبان فرانسه دومین زبان زنده دنیا محسوب می شود. باید متذکر شوم که حروف الفبای آن همانند زبان انگلیسی هست به جز چند حرف که با اکسانت همراه است (, ç.â.ė..).


مشاهده پروفایل و شماره تماس الهام صافی


12- خانم نعیمه فرحناک


رشته تحصیلی: زبان و ادبیات فرانسه - مدرک تحصیلی: دکتری، تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط مدرس دانشگاه، آمادگی آزمون های کانادا، آمادگی کنکور ارشد و دکتری زبان فرانسه.


مشاهده پروفایل و شماره تماس نعیمه فرحناک


مطالعه کنید: آشنایی با رشته تحصیلی زبان فرانسه


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین زبان فرانسه معرفی شده و نحوه مشاهده شماره تماس مستقیم ایشان هم توضیح داده شد. این اساتید از دانشگاههای معتبر فارغ التحصیل شده اند و سابقه کاری بالایی دارند. توصیه می شود با معلم های خصوصی مجرب کلاس زبان فرانسه داشته باشید تا در کمترین زمان پیشرفت کنید و به هدف خودتان برسید. برای مشاهده لیست کامل اساتید زبان فرانسه خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت معلم خصوصی زبان فرانسه کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 960 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image