ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین مدرس ارز دیجیتال و 12 معلم و استاد با تجربه ارز دیجیتال، کریپتوکارنسی و رمزارز

بهترین مدرس ارز دیجیتال و 12 معلم و استاد با تجربه ارز دیجیتال، کریپتوکارنسی و رمزارز

بهترین مدرس ارز دیجیتال و 12 معلم و استاد با تجربه ارز دیجیتال، کریپتوکارنسی و رمزارز

اگر در جستجوی یک مدرس خوب و حرفه ای ارز دیجیتال هستید ..... اگر می خواهید مباحث مرتبط با ارز دیجیتال را خیلی خوب آموزش ببینید ..... در هر صورت، در این مقاله بهترین مدرس ارز دیجیتال، کریپتوکارنسی و رمزارز و 12 معلم و استاد با تجربه در این زمینه معرفی می گردد.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: فیلم آموزش تحلیل فاندامنتال بورس


ارز دیجیتال چیست؟


همانطور که در صفحه ارز دیجیتال سایت ویکی پدیا توضیح داده شده است، ارز دیجیتال (به انگلیسی: Digital currency) ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است. همان‌طور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما به‌طور معمول تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است.


انواع ارزهای دیجیتال کدام است؟


ارزهای مجازی و رمزارزها (به انگلیسی: Cryptocurrency) هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند؛ برای مثال می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت. پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک نمائید.


بهترین مدرسین ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارند؟


در این بخش در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین مدرسین ارز دیجیتال توضیحاتی ارائه می نمائیم. برترین مدرسین ارز دیجیتال سابقه کاری و تجربه بالایی دارند و مطالبی را که تدریس می کنند خودشان به صورت عملی تست نموده اند. این اساتید کلاس هایی که برگزار می نمایند به مقدار بسیار زیادی عملی است و فقط تئوری تدریس نمی کنند. مدرسین برتر فعال در زمینه تدریس خصوصی ارز دیجیتال روش هایی که تدریس می کنند را از قبل تست و آزمایش کرده اند و بنابراین روش های مفید، موثر و کاربردی را تدریس می نمایند.


این اساتید برجسته برای تمامی زمان های کلاس برنامه دارند و سرفصل هایی که قرار است تدریس شود را آماده کرده اند و از قبل به آن فکر هم کرده اند. مدرسین برتر ارز دیجیتال معمولا خوشان در رشته های مرتبط با مباحث مالی و اقتصادی درس خوانده اند و از دانشگاههای خوب و معتبر فارغ التحصیل شده اند. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com اساتید برجسته و فوق العاده ای حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی ارز دیجیتال به صورت آنلاین و حضوری فعال هستند. در ادامه تعدادی از این مدرسین برتر و فوق العاده را معرفی می نمائیم.



کلیک کنید: مشاهده اساتید خصوصی فارکس


12 بهترین معلم و استاد با تجربه ارز دیجیتال


در این بخش تعدادی از اساتید خوب ارز دیجیتال، کریپتوکارنسی و رمزارز که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند معرفی خواهند شد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین ارز دیجیتال بر روی عبارت تدریس خصوصی ارز دیجیتال کلیک کنید.


1- یکی از بهترین مدرسین ارز دیجیتال محمد گودینی



رشته تحصیلی: اقتصاد در بازارهای مالی - مدرک تحصیلی: فوق لیسانس - دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران - سابقه آموزش: 5 سال، یک جلسه رایگان برای آشنایی شما با نحوه ی آموزش - تنها فاکتوری که در زمینه آموزش موفق و به نتیجه رسیدن برای سود مستمر ماهیانه در بازارهای مالی لازم است، وجود مربی و منتور حرفه ای است که در مسیر آموزش گام به گام در کنار دانشجو باشد. هیچ کس یک شبه در این بازارها به سوددهی نرسیده و نخواهد رسید و تنها فاکتور برای موفقیت یادگیری گام به گام در کنار مربی حرفه‌ای است.


از طرفی مطالب آموزشی بیهوده و هجو آن قدری زیاد هست که سال ها می‌توان در مورد آنها کلاس آموزشی برگزار کرد. موفقیت در این بازار یعنی یادگیری مفاهیم پولساز و مهم و تکرار آن در چرخه های مختلف بازار تا جایی که استاد این مفاهیم شد. اگر تا به حال هیچ تجربه ای در بازارهای مالی نداشته اید یا تعدادی دوره و پکیج آموزشی گذرانده اید و پیشرفتی نداشته اید، تیم ما مفتخر است با آموزش مطالب کاربردی مهم و به روز، شما را گام به گام تبدیل به یک تریدر حرفه ای کند. برخی از سرفصل های آموزشی ارز دیجیتال در ادامه ارائه شده است.
فصل اول
- آموزش تخصصی بلاکچین
- بررسی و آموزش اصطلاحات و مفاهیم موجود در حوزه بلاکچین و رمز ارز ها
- آموزش روش های مختلف درآمد زایی از رمز ارزها (ماینینگ، ترید،استیکینگ آربیتراژ، Nft، ایردراپ،عرضه اولیه، متاورس)
فصل دوم
- آموزش نحوه ی خرید رمز ارز (تبدیل ریال به رمز ارز و بالعکس) در صرافی ایرانی
- خرید و فروش رمز ارز های مختلف در صرافی های معتبر بین المللی ( صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز )
- یادگیری انتخاب صرافی معتبر بين المللی در شرایط مختلف زمانی و تحریمی ایران
فصل سوم
- آموزش روش های ذخیره رمز ارز
- آموزش یافتن و کار کردن با بهترین و ایمن ترین کیف پول های جهان (هات و کلد ولت)
- بالا بردن امنیت حساب صرافی و کیف پول (کاملا غیر قابل نفوذ)
- آموزش انتقال و دریافت رمز ارز
مشاهده پروفایل محمد گودینی


2- یکی از بهترین مدرسین ارز دیجیتال حسین جهان خواه



دوره فشرده تضمینی تریدری حرفه ای و استراتژی محور در 5 جلسه + جلسات رفع اشکال - تحلیل تکنیکال فوق پیشرفته فراتر از پرایس اکشن بدون اتلاف وقت و فیلتر شده و بدون مطالب اضافه غیرکاربردی و کاملا تضمینی - استراتژی های تاپ استرتژی های شخصی و تاپ تریدرها با وین ریت بالای 98% - دقیق ترین و پیشرفته ترین روشهای تحلیل بدون اندیکاتور (روش تحلیلگران حرفه ای) آموزش فشرده بازارهای جهانی بصورت شخصی_حضوری، کلاسهای گروهی، آموزش آنلاین با اسکایپ - آموزش انجام معاملات فارکس و کریپتو کارنسی (ارز دیجیتال) - مشاوره و تحلیل سهامهای بین المللی ( ایالات متحده، اروپا و ...)


مشاهده پروفایل و شماره تماس حسین جهان خواه



3- استاد مجرب ارز دیجیتال علی واقفی



تدریس دوره های علمی و کاربردی بورس (شامل ورود و خروج موفق به بازار سرمایه با استفاده از بهترین و قویترین اندیکاتورهای ترکیبی، فراگیری دانش تکنیکال و بنیادی، تابلو خوانی، فیلتر نویسی و سیگنال یابی سهام مستعد رشد، آشنایی با روانشناسی بازار، سبد گردانی و کاهش ریسک، آشنایی با مبحث جذاب نوسانگیری در کوتاه مدت و آشنایی با روشهای کاهش ریسک سرمایه گذاری و کسب سود مداوم از بازار سرمایه). آموزش Forex در نرم افزار Meta Traider و آشنایی با مبادلات زوج ارزها و ایجاد استراتژی های برنده با اندیکاتورها - آموزش معاملات ارزهای دیجیتال Crypto Currency ها، ساخت کیف پول و انتقال ارزهای دیجیتال خریدو فروش و تبدیل ارز و آشنایی با معاملات در Binance و Coinex و آشنایی با معادلات future و Perpetual و کسب درآمد روزانه از این بازار.


مشاهده پروفایل علی واقفی



4- مدرس برجسته و فوق العاده خانم مرضیه رئیسی

سلام دوستان بنده کلاس آنلاین رو بهتون پیشنهاد میدم اگر در کیفیت کلاس آنلاین تردید دارید کافیه یک جلسه با بنده کلاس بگیرید تا با شیوه تدریسم آشنا بشید. من تمام تلاشم رو میکنم که با بیانی شیوا مطلب رو به شما انتقال بدم. کلاس آنلاین بنده طوری هست که شما خط به خط مطالب را با بنده جلو میرید کلاس به صورت پرسش و پاسخ هست و شما اصلا خسته نمی شید. کلاس به صورت خصوصیه و تمام تمرکز استاد روی یادگیری شما هست. شما هم زمان با دوره میتونید شروع به معامله کنید. پنج سال فعالیت در بازارهای بورس، فارکس ، ارز دیجیتال - سه سال تدریس در دانشگاه با قدرت بیان عالی - مباحث آموزش: آموزش تحلیل تکنیکال و سبک پرایس اکشن (کلاسیک، عرضه و تقاضا) آموزش کار با اندیکاتورها و اسیلاتورها - آموزش تریدینگ ویو - آموزش ساخت کیف پول - آموزش ساخت حساب در صرافی ها و بروکرهای مختلف
مشاهده پروفایل و شماره تماس مرضیه رئیسی



5- مدرس برجسته خانم ثنا وقاری



آموزش تحلیل بازارهای مالی - آموزش بازار فارکس، کریپتو، ارز دیجیتال، طلا،‌ نفت، نقره و ... آموزش تحلیل تکنیکال - آموزش استراتژی عرضه و تقاضا - آموزش استراتژی پرایس اکشن - به همراه کوچینگ معامله گری و نظارت بر تحلیل شما - فارکس یا به اصطلاح بازار تبادلات ارز خارجیِ، بازاری است که در آن ارزهای مختلف نسبت به هم مقایسه می شوند و نموداری به وجود می آورند. معامله گرهای فارکس با شناخت نمودار میتوانند حرکت نمودار را پیش بینی کنند و از این طریق سود قابل توجه ای به دست بیاورند. فارکس نه تنها به عنوان کمک هزینه بلکه می تواند منبع اصلی درآمد شما باشد. تنها نکته ی مهم در کار آموزش درست و اصولی می باشد اگر بدون آموزش وارد این بازار شوید بدون شک سرمایه ی خود را از دست خواهید داد.


مشاهده پروفایل ثنا وقاری


6- استاد با تجربه میثم گدازندها



تدریس خصوصی و کاملا کاربردی از صفر تا صد ارزهای دیجیتال همراه با بهترین سیستم معاملاتی، پرایس اکشناگر شما هم علاقه مند به کسب درآمد دلاری از بازار پر درامد ارزهای دیجیتال هستید، این دوره صفر تا صد آنچه را که نیاز دارید در اختیارتون قرار میده. تمام تلاش بنده در این آموزش، قرار دادن مهارت های کاربردی و عملی برای کسب درآمد میباشد نه صرفا مباحث تئوری و بدون فایده. تمامی مباحث از مقدمات تا کاملا پیشرفته به صورت کاملا عملی به شما آموزش داده میشه.با شرکت در این آموزش، شما علاوه بر توانایی کسب درآمد مستمر دلاری از ارزهای دیجیتال، قادر خواهید بود از سایر بازارهای مالی مانند بورس ایران، فارکس و ... کسب درامد کنید. خبر خوب اینکه برخلاف دوره های دیگه که هزینه ای مجزا برای آموزش سیستم های معاملاتی پیشرفته همچون ایچیموکو و پرایس اکشن از دانشجویان میگیرند، در این دوره شما به بهترین سیستم معاملاتی یعنی پرایس اکشن هم کاملا مسلط شده و درآمدی مستمر از بازارهای مالی میتونید کسب کنید.


مشاهده پروفایل میثم گدازندها



7- مدرس با سابقه کاوه فراهانی



آموزش کامل ارزهای دیجیتال شامل: آشنایی با شبکه رمز ارزها، نحوه ترید در صرافی های داخلی و خارجی، ساخت کیف پول ها و مباحث مهم انتقال رمز ارزها، تحلیل فاندامنتال ارزهای دیجیتال، تحلیل تکنیکال و استراتژی معاملاتی برای کسب سود روزانه و هفتگی - پرایس اکشن، اندیکاتورهای کاربردی و استراتژی های سودده. ارائه سبک تدریسی ساده ، روان و منحصر به فرد. اراِئه جزوه نوشته شده توسط مدرس


مشاهده پروفایل کاوه فراهانی


8- استاد خوب ارز دیجیتال سیامک خرم روز



تدریس به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و آموزشگاهی ؛ از سطح مبتدی تا معامله گری حرفه ای - 13+ سال سابقه فعالیت در بازارهای مختلف خارجی و داخلی (بورس تهران، استاک آمریکا، فارکس، کریپتوکارنسی (رمزارزها یا ارزهای دیجیتال)) تحصیلات مرتبط با تدوین استراتژی فردی و سازمانی (دو مدرک کارشناسی ارشد در حوزه مدیریت کسب و کار و MBA) 10+ سال سابقه تدریس آموزشگاهی و خصوصی در سطح استان اصفهان (12 موسسه با سابقه) دارای مدرک تحلیلگری تکنیکال - افتخار آموزش به بیش از 3000 دانشجو تاکنون


مشاهده پروفایل سیامک خرم روز


حتما ببینید: فیلم آموزش خصوصی بورس - نوسانگیری حرفه ای با اندیکاتور STI در بورس


عبارت های کلیدی: تدریس خصوصی و گروهی مبانی تحلیل تکنیکال - آموزش جامع فارکس ارزهای دیجیتال و بورس ایران - آموزش ایچیموکو واگرایی ها فیبوناچی سطوح استاتیک و داینامیک مووسنگ اوریج ها، آشنایی با پیوت ها، کندل ها، چارت، سطوح حمایت مقاومت، فیبو فن، گن و ... تدریس خصوصی از طریق پشتیبانی تلفنی و شبکه های اجتماعی - تدریس حضوری مختص متقاضیان کرج و تهران


9- محمد رضا ملازاده


آموزش پیشرفته پرایس اکشن (پرایس زیبا) - آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال - آموزش پیشرفته ایچیموکو - آموزش بازارهای مالی کریپتو و فارکس - آموزش پیشرفته فاندامنتال کریپتو و فارکس - آموزش استراتژی نویسی - آموزش مدیریت سرمایه - آموزش مبانی روانشناسی بازار و تریدر - پشتیبانی سه ماهه تا رسیدن شما به سود مستمر


مشاهده پروفایل محمد رضا ملازاده


مشاهده این فیلم هم مفید است: فیلم معلم خصوصی فارکس و بورس - نمونه سیگنال انس طلا


10- حسین جهان خواه


آموزش فشرده بازارهای جهانی بصورت شخصی_حضوری، کلاسهای گروهی، آموزش آنلاین با اسکایپ - آموزش انجام معاملات فارکس و کریپتو کارنسی - آموزش افتتاح حساب و احراز هویت (kyc) - آموزش تحلیل تکنیکال در لایو بازار بازارهای جهانی - انجام معاملات با اکانت شما در جلسه آخر - سیگنال رایگان جهت تداوم سود شما


مشاهده پروفایل حسین جهان خواه


11- حامد مجد


آموزش کامل ثبت نام و معامله در صرافی های ایرانی و خارجی - آموزش تحلیل تکنیکال در کلیه بازارهای مالی - آشنایی با شبکه رمز ارزها و نحوه ساخت کیف پول الکترونیکی و انتقال رمزارزها - آموزش پرایس اکشن، اندیکاتورهای کاربردی برای نوسان گیری و خریدهای بلند مدت - استراتژی و روانشانسی معاملاتی به روش کاملا روان و ساده- توضیحات بیشتر: بیت کوین اولین ارز دیجیتالی بود که در دنیای پسا اینترنت آغازگر جریان غیرمتمرکزسازی شد. یکی از انواع و شاید مهمترین ارز دیجیتال بیت کوین است. بیت کوین نوعی پول الکترونیک است که به وسیله آن می‌توانید به هر نقطه‌ای از دنیا پول بفرستید یا از آن برای خرید کالا و خدمات استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تدریس خصوصی ارز دیجیتال در مشهد را بخوانید.


مشاهده پروفایل حامد مجد


مطالعه نمائید: بهترین مدرسین و اساتید بورس، لیست 12 استاد خوب و برتر بورس ایران


12- استاد غفاری


آموزش انواع استراتژی های نوین معاملاتی فارکس و ارزهای دیجیتال توسط استاد غفاری بصورت پرایس اکشن، روانشناسی بازار (مالی رفتاری) و مدیریت ریسک و سرمایه برای سود همیشگی بصورت کاملا تضمینی. برای تضمین، یک رسید رسمی قانونی از استاد دریافت خواهید کرد، چنانچه بعد از جلسات آموزشی و رعایت دستورالعمل های استاد طبق شرایطی که در رسید درج می‌شود سودآوری نداشته باشید کل هزینه ای که پرداخت کرده اید عودت خواهد شد. دقت بفرمایید که: "آموزشی که بدون تضمین باشد همانند دور ریختن هزینه های مالی و زمانی می‌باشد" تضمین نیز باید دارای ارزش قانونی و پیگیری باشد.


مشاهده پروفایل استاد غفاری


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 32522 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image