ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی خیری
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی 10 نکته مهم برای بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

10 نکته مهم برای بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

10 نکته مهم برای بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی

در این مقاله 10 نکته مهم و کلیدی برای داشتن بهترین استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ارائه می شود. اگر می خواهید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی و با در کنار داشتن یک معلم خصوصی ریاضی خوب در امتحان ریاضی نمره بالا و حتی 20 بگیرید و یا در ریاضی کنکور موفق شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

برای مشاهده لیست اساتید و معلم های خصوصی ریاضی خانم و آقا بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید. مطالعه مقاله
بهترین مدرسین ریاضی، لیست 10 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران هم مفید است.

1- کلاس های خصوصی ریاضی را از اوایل ترم شروع کنید

برای درس ریاضی بسیار مهم است که کلاس های خصوصی را زودتر شروع نمائید. هر چه زودتر شروع کنید بهتر است. وقتی زمان کافی در اختیار دارید می توانید تمرینات بیشتری حل کنید و جلسات را با فاصله مناسب از هم برگزار کنید. به این ترتیب بازدهی کلاس ها افزایش خواهد یافت. اگر فقط اشکالات جزئی دارید ایام امتحانات هم برای برگزاری کلاس خوب است. اما اگر اشکالات پایه ای دارید بهتر است زودتر شروع کنید.

2- کلاس های خصوصی ریاضی را جدی بگیرید

البه معمولا چون برای کلاس های خصوصی هزینه پرداخت می شود اکثر دانش آموزان و دانشجویان کلاس ها را جدی خواهند گرفت. با این وجود می توانید باز هم بیشتر به آن اهمیت دهید. تمریناتی که به شما داده می شود را حل نمائید و به توصیه های معلم خصوصی ریاضی خودتان گوش دهید.

کلیک کنید: مشاهده لیست بهترین معلم های خصوصی ریاضی

3- در کنار کلاس های اصلی خودتان از کلاس خصوصی استفاده کنید

شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی به این معنی نیست که کلا کلاس های خودتان را بی خیال شوید و در کلاس های اصلی خودتان غیبت کنید. اگر به ناچار غیبت هایی داشته اید ایرادی ندارد. در این حالت بهترین راهکار برای جبران غیبت ها کلاس خصوصی است. اما در هر صورت، عمدا غیبت نکنید. کلاس های گروهی و خصوصی هر کدام مزایای خودش را دارد.

4- تمرینات زیادی را حل نمائید

یادگیری ریاضی بدون تمرین حل کردن تقریبا غیر ممکن است. در رابطه با درست تمرین کردن ریاضی مقاله
چگونه ریاضی را تمرین کنیم را بخوانید. در نظر داشته باشید کلاس های مدرسه و دانشگاه و کلاس های تدریس خصوصی وقتی مفید است که در کنار آن تمرین و مسئله حل کنید. به هر میزان تمرینات بیشتری را حل نمائید خود کلاس های خصوصی هم مفیدتر خواهد بود. چرا که حین تمرین حل کردن اشکالات شما مشخص شده و می توانید از معلم ریاضی خودتان در کلاس های خصوصی بپرسید.

در رابطه با قیمت کلاس خصوصی ریاضی این مقاله را بخوانید:
قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)

5- با برنامه ریزی از کلاس خصوصی ریاضی استفاده کنید

برای موفقیت در هر کاری، برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی، برای موفق شدن در ریاضی کنکور و یا المپیاد ریاضی و ... داشتن برنامه ریزی لازم است. سعی کنید روی کاغذ برنامه ریزی کنید و با برنامه پیش بروید. کلاس های خصوصی هم باید جزئی از برنامه کلی شما برای موفقیت در تحصیل و امتحان ریاضی باشد.

6- ترجیحا به صورت حضوری در کلاس ها شرکت نمائید

اساتید و معلم های خصوصی ریاضی به دو صورت حضوری و آنلاین کلاس های ریاضی را برگزار می کنند. کلاس های آنلاین هم مزیت های زیادی دارد از جمله اینکه از هر جای جهان می توانید معلم داشته باشید و در هر ساعت از شبانه روز می توانید کلاس برگزار کنید. اما در کل کلاس های حضوری بازدهی بالاتری دارد. ترجیحا از کلاس های حضوری برای یادگیری بهتر ریاضی استفاده کنید.

مطالعه نمائید:
15 ویژگی یک مدرس و معلم ریاضی خوب

7- با یک معلم خصوصی ریاضی خوب کلاس داشته باشید

شما وقتی می توانید از کلاس های خصوصی بهترین استفاده را داشته باشید که در کلاس یک معلم خصوصی ریاضی خوب حضور داشته باشد. سعی کنید فقط ارزان بودن کلاس های ریاضی را در نظر نگیرید و اولویت اول شما این باشد که یک استاد خوب داشته باشید. در همین سایت ایران مدرس مدرسین بسیار خوبی ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارند. بر روی لینک های ارائه شده در بالا کلیک کنید تا لیست این اساتید را ببینید.

8- تعداد جلسات را بهینه انتخاب نمائید

توجه داشته باشید که برگزاری تعداد جلسات بالا برای کلاس های خصوصی ریاضی لزوما به این معنی نیست که شما نتیجه بهتری خواهید گرفت. تعداد جلسات را باید مناسب انتخاب کرد و بین هر دو جلسه زمان کافی در نظر بگیرید تا زمان لازم برای حل تمرین داشته باشید. هر چه خودتان تمرینات بیشتری حل کنید تعداد جلسات کمتری لازم خواهد شد و هزینه کل پایین می آید و در عین حال نتیجه بهتری از کلاس ها هم خواهید گرفت.

پیشنهاد می شود بخوانید:
تعداد جلسات لازم تدریس خصوصی ریاضی برای قبولی و موفقیت در امتحان

9- تا شب امتحان کلاس های ریاضی را ادامه دهید

ایام امتحانات و شب امتحان بسیار زمان های مهمی است. اگر حتی از اوایل ترم کلاس های ریاضی را شروع کرده اید، باز هم تا شب امتحان ادامه دهید. خودتان هم با جدیت بیشتر درس بخوانید تا اشکالات مشخص شود و شب امتحان رفع اشکال کنید. حل نمونه سوالات امتحانی ریاضی هم در شب امتحان در کلاس های خصوصی بسیار مفید است.

10- از جزوه اصلی خودتان در کلاس های خصوصی هم استفاده کنید

اینکه گفته می شود در کلاس های گروهی و خصوصی با هم استفاده کنید یکی از دلایلی که دارد این است که در کلاس های اصلی خودتان می توانید جزوه بنویسید و با مباحث مهم مد نظر معلم اصلی درس آشنا شوید و از همین جزوه در کلاس های خصوصی هم استفاده نمائید. جزوه کلاسی هم خلاصه و جمع و جور است و هم مهمترین مطالب مد نظر معلم اصلی درس را پوشش می دهد و بهترین منبع برای استفاده در کلاس های خصوصی ریاضی می باشد.

کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 521 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image