ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی معلم شیمی انلاین و بهترین معلم های خصوصی شیمی آنلاین

معلم شیمی انلاین و بهترین معلم های خصوصی شیمی آنلاین

معلم شیمی انلاین و بهترین معلم های خصوصی شیمی آنلاین

در این مقاله در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با معلم شیمی انلاین، هزینه کلاس های خصوصی شیمی که به صورت آنلاین برگزار می شود، مزیت کلاس های اینترنتی برای یادگیری شیمی و نحوه استفاده بهتر و بهینه تر از این کلاس ها توضیح داده می شود. اگر در جستجوی یک معلم شیمی انلاین خوب و مجرب هستید ادامه این مطلب را بخوانید.


کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی


1- توضیحات کلی و مقدماتی در رابطه با آموزش شیمی به صورت آنلاین: بسیاری از معلم های شیمی در حال حاضر علاوه بر کلاس های حضوری به صورت انلاین، مجازی و یا اینترنتی هم شیمی را تدریس می کنند. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بالاتر است اما کلاس های آنلاین شیمی هم مزایای خودش را دارد. به لحاظ هزینه هم نرخ کلاس های مجازی در حد 20 درصد کمتر می باشد. اگر می خواهید معلم شیمی آنلاین خوب داشته باشید بر روی لینکی که در بالا معرفی شد کلیک کنید تا کاملترین لیست اساتید شیمی را در همین سایت ایران مدرس مشاهده کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1402 نزدیک به 29000 مدرس ثبت نامی دارد.


کلیک کنید: مشاهده معلم های شیمی کنکور



2- هزینه کلاس خصوصی شیمی آنلاین: همانطور که گفته شد، هزینه کلاس های آنلاین شیمی به نسبت کلاس های حضوری کمی کمتر است. برای برگزاری کلاس آنلاین لازم نیست استاد شیمی زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و در ضمن هزینه ایاب و ذهاب هم دیگر وجود ندارد. به همین دلیل معمولا اساتید برای کلاس های غیرحضوری تمایل بیشتری دارند. بنابراین اگر هزینه کلاس های خصوصی شیمی برای شما مهم است و می خواهید از کلاس های با نرخ مناسب تری استفاده کنید، به نسبت کلاس حضوری، کلاس های اینترنتی می تواند گزینه بهتری باشد. البته این کلاس ها مزایای دیگری هم دارد که در ادامه به آن اشاره می شود.


مطالعه بهترین دبیر شیمی کنکور هم مفید است.


3- مزایای کلاس های آنلاین شیمی: همانطور که گفته شد، به صورت کلی کلاس های حضوری بازدهی بیشتری دارد. اما در هر صورت، کلاس های آنلاین شیمی هم مزایای خوبی دارد و می توان از این کلاس ها هم به خوبی استفاده نمود. مهمترین مزیت کلاس های آنلاین این است که محدودیت مکانی و زمانی از بین می رود. با استفاده از کلاس های آنلاین شیمی، تمام دانش آموزان و دانشجویان از هر جای ایران و دنیا به معلم های خوب شیمی که در تهران و یا شهرهای بزرگ ساکن هستند دسترسی دارند و می توانند با این اساتید کلاس داشته باشند. در ضمن، در هر زمانی از شبانه روز هم می توان از این کلاس ها استفاده نمود و در نتیجه محدودیت زمانی هم از بین می رود.


توجه: برای مشاهده تعدادی از بهترین معلم های شیمی کنکور اینجا کلیک کنید.



4- نحوه تشخیص یک معلم شیمی انلاین خوب: همانطور که گفته شد، در همین سایت ایران مدرس لیست کامل اساتید شیمی که به صورت آنلاین و یا حضوری تدریس می کنند ارائه شده است. اگر می خواهید با یک معلم خوب کلاس داشته باشید باید به مشخصات، رزومه کاری، سوابق تدریس، فیلم نمونه تدریس، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل، نظرات شاگردهای قبلی و سایر مشخصاتی که برای هر استاد در این وب سایت ثبت شده است دقت نمائید. به عنوان مثال بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که سابقه کاری بالایی دارد، از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است و مدرک ارشد یا دکتری هم دارد. برای موفقیت در شیمی کنکور کلاس آنلاین را با استادی هماهنگ کنید که خود ایشان در کنکور درصد بالایی کسب کرده اند.


پیشنهاد می شود حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه


5- چگونگی افزایش بازدهی کلاس های شیمی: برای موفقیت در امتحان شیمی و یا شیمی کنکور فقط اینکه در کلاس های شیمی شرکت کنید کافی نیست. باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر خودتان خوب درس نخوانید و تمرین و مسئله حل نکنید برگزاری 100 جلسه کلاس خصوصی با بهترین معلم شیمی انلاین هم فایده ای ندارد. بنابراین باید در کنار استفاده از این کلاس ها خودتان هم تلاش کنید و خوب درس بخوانید. نکته دیگر اینکه وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس می خوانید اشکالاتی که دارید مشخص می شود و می توانید در کلاس ها این اشکالات را بپرسید. خوب درس خواندن خودتان تعداد جلسات را کاهش می دهد و بازدهی کلاس ها را بیشتر می کند.


مطالعه مقاله بهترین مدرسین شیمی، لیست 12 استاد برتر شیمی هم مفید است.



6- مکملهای کلاس شیمی آنلاین: در کنار استفاده از کلاس های شیمی می توانید از موارد آموزشی دیگری مانند فیلم آموزشی و کتاب های کمک درسی هم استفاده نمائید. در همین سایت ایران مدرس هم جزوات خلاصه و مفید و همچنین نمونه سوالات امتحانی زیادی برای یادگیری بهتر و تسلط بر درس شیمی ارائه شده است. بر روی عبارت دانلود رایگان جزوه و سوال امتحانی شیمی کلیک کنید تا موارد آموزشی بسیار خوبی را مشاهده نموده و به صورت رایگان دانلود نمائید. توصیه می شود در کلاس های خصوصی از جزوه کلاسی خودتان استفاده نمائید و برای مطالعه اولیه و اصلی درس جزوه کلاسی و کتاب درسی را مد نظر قرار دهید. برای مطالعه تکمیلی و تسلط بیشتر از جزوه های ارائه شده و نمونه سوالات امتحانی موجود در این وب سایت استفاده نمائید.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی شیمی


7- نکات تکمیلی: در این مقاله نکات و مطالب زیادی در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس ها با یک معلم شیمی انلاین خوب، نحوه تشخیص یک استاد خوب، هزینه کلاس های آنلاین و حضوری، چگونگی افزایش بازدهی این کلاس ها و .... ارائه شد. همانطور که گفته شد، اگر برای شما ممکن است کلاس حضوری داشته باشید بهتر است کلاس شیمی حضوری و در منزل برگزار شود چرا که بازدهی بیشتری دارد. اما کلاس های آنلاین هم مزایای بسیار زیادی دارد. از هر جای ایران و جهان می توانید استاد داشته باشید و محدودیت مکانی وجود ندارد. در ضمن، ممکن است برخی از افراد دوست نداشته باشند معلم به منزل ایشان مراجعه کند و در این شرایط هم کلاس انلاین بهتر است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی که در همین سایت ایران مدرس شیمی را به صورت آنلاین و یا حضوری تدریس می کنند بر روی عبارت معلم خصوصی شیمی کلیک کنید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 10528 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image