ارتباط مستقیم با 30686 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی بهترین معلم خصوصی شیمی خانم و 9 استاد عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه

بهترین معلم خصوصی شیمی خانم و 9 استاد عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه

بهترین معلم خصوصی شیمی خانم و 9 استاد عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه


در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم های خصوصی شیمی خانم توضیحاتی ارائه می شود و در ادامه 9 استاد عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه معرفی خواهند شد. برای مشاهده بهترین مدرسین شیمی ادامه این مطلب را بخوانید.



اگر در جستجوی معلم شیمی خانم هستید بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی توسط خانم کلیک کنید.


ویژگی ها و خصوصیات بهترین معلم خصوصی شیمی خانم


قبل از معرفی تعدادی از بهترین مدرسین شیمی خانم که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند، برخی از ویژگی ها و خصوصیات بهترین اساتید شیمی را ذکر می کنیم. برای اینکه بتوانید یک استاد خوب و فوق العاده را برای خودتان انتخاب کنید به این معیارها توجه نمائید. بهترین اساتید شیمی خانم معمولا از دانشگاههای خوب و تراز اول کشور مانند دانشگاه تهران، خواجه نصیر، علم و صنعت، امیرکبیر، تربیت مدرس، دانشگاه شریف، دانشگاههای دولتی شهرهای بزرگ مانند دانشگاه تبریز، دانشگاه اصفهان و .... فارغ التحصیل شده اند. این اساتید در رشته شیمی، مهندسی شیمی و یا رشته های مرتبط با درس شیمی تحصیل کرده اند و مدرک ارشد یا دکتری دارند.


همین دو ویژگی را اگر مد نظر داشته باشید و استادی را برای یادگیری شیمی انتخاب کنید که این دو ویژگی را داشته باشد بخش بزرگی از کار انجام شده است. استادی که در دانشگاه خوب درس خوانده است و در ایام تحصیل موفق بوده است بهتر می تواند شما را به سمت موفقیت در شیمی کنکور یا امتحان شیمی دهم، یازدهم، دوازدهم، المپیاد شیمی و ... هدایت نماید. این اساتید عالی شیمی سابقه تدریس بالایی دارند و شاگردهای قبلی ایشان هم خوب نتیجه گرفته اند. برای مدرسین شیمی و سایر دروس در همین سایت ایران مدرس نظرات شاگردهای قبلی ثبت شده است.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی بر روی عبارت معلم خصوصی شیمی آنلاین کلیک نمائید.




کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی شیمی


مدرسین بسیار خوب شیمی خانم که در ادامه تعدادی از این اساتید معرفی می شوند به کار خودشان متعهد هستند و شاگردهای خودشان را تا شب امتحان و حتی بعد از آن و هنگام اعلام نتایج هم پشتیبانی و حمایت می کنند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید مشخصات کامل، سوابق تدریس، قیمت کلاس خصوصی شیمی درخواستی هر استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس مدرسین، رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل استاد و اطلاعات کامل دیگری هم ارائه شده است و می توانید شماره تماس اساتید را هم مشاهده نموده و بدون واسطه با مدرسین در ارتباط باشید.


بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان که به فکر آینده تحصیلی خودشان نیستند در جستجو معلم شیمی برای امتحان و استاد شیمی برای تقلب در امتحان هستند. اما در هر صورت، اگر کمی قبل از شروع امتحانات با یک استاد خوب شیمی کلاس داشته باشید هم می توانید درس را به خوبی یاد بگیرید و هم اینکه در امتحان نمره خوبی گرفته و در کنکور هم برای درس شیمی درصد بالایی بزنید. در ادامه 9 استاد خانم عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه معرفی خواهند شد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی در همین سایت ایران مدرس، نرخ درخواستی اساتید برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس خصوصی آنلاین یا حضوری شیمی، شماره تماس مستقیم مدرسین، سوابق تدریس اساتید و ... بر روی لینک هایی که در بالا ارائه شد کلیک نمائید. نرخ کلاس های آنلاین شیمی به نسبت کلاس های حضوری کمتر است.


حتما بخوانید: بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 16 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


9 استاد عالی آنلاین شیمی کنکور و متوسطه


در ادامه 9 مدرس مجرب و فوق العاده شیمی خانم که کلاس های شیمی را به صورت مجازی یا حضوری و در منزل برگزار می کنند معرفی خواهند شد. اساتید معرفی شده در این مقاله جزو بهترین مدرسین شیمی تهران و کل ایران هستند و به صورت آنلاین و حضوری شیمی را در تمامی مقاطع به شما درس می دهند. برای موفقیت در درس شیمی این که یکی از برترین مدرسین شیمی که سواد و تجربه بالایی دارد را در کنار خودتان داشته باشید بسیار مهم، مفید و موثر است. البته حتما مطالعه و حل تمرین خودتان هم لازم است.


1- استاد باسواد و مجرب خانم اعظم میرزایی



مولف و ویراستار کتاب های شیمی مبتکران با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب، دکتری شیمی از دانشگاه امیرکبیر - دبیر رسمی و نمونه شیمی و کسب رتبه اول در جشنواره الگوهای برتر تدریس - مولف شیمی بیش از 40 کتاب در زمینه شیمی و دریافت 30 لوح تقدیر ور آموزش و پرورش مدارس برتر و المپیاد از پایه تا کنکور و دانشگاه - طراح سوالات کنکور کنکور مبتکران و نشانه و گزینشگر سنجش، چاپ ٢٤ مقاله در ژورنال هاى معتبر علمى - بیش از ٤٠ کتاب تخصصى در زمینه مهندسى شیمى و شیمى کنکور - بیش از ١٠ مصاحبه تلویزیونى و رادیویی به صورت زنده


مشاهده پروفایل اعظم میرزایی


2- معلم خوب شیمی خانم عاطفه بختیاری



سلام من عاطفه بختیاری مدیریت آموزشگاه علمی آوای اموزش هستم - فارغ التحصیل دکتری شیمی آلی از بهترین دانشگاه های دولتی ایران که سه سال سابقه تدریس در دانشگاه و ده سال سابقه تدریس در دبیرستان را دارم و میتوانم تمام دروس شیمی آلی را در سطح لیسانس و ارشد و دکتری تدریس کنم - از جمله شیمی عمومی 1 و 2 آزمایشگاه شیمی عمومی 1و2 شیمی آلی 1، آزمایشگاه شیمی آلی 1، شیمی آلی 2، آزمایشگاه شیمی آلی 2، شیمی آلی 3، آزمایشگاه شیمی آلی 3، کاربرد طیف سنجی، طیف سنجی NMR، طیف سنجی IR، مدرس برجسته شیمی


مشاهده پروفایل عاطفه بختیاری


3- یکی از بهترین اساتید شیمی دکتر غلامی



رشته تحصیلی: شیمی، مدرک تحصیلی: دکتری، دانشگاه محل تحصیل: تهران، سابقه 8 سال تدریس پیاپی در مدارس سلام، مولف کتابهای راه اندیشه، استاد پروازی کلانشهرهای ایران، برگزاری همایشهای کنکور در تهران اصفهان شیراز مشهد رشت ساری تبریز اردبیل اهواز، رتبه 980 کنکور سراسری، رتبه 40 کنکور ارشد و رتبه 8 کنکور دکتری، سابقه 4 سال تدریس در دانشگاه الزهرا، سابقه 9 سال تدریس در دانشگاه علم و صنعت، برگزار کننده همایشهای متوالی از سال 94 در دانشگاه الزهرا و علم و صنعت


مشاهده پروفایل و شماره تماس دکتر غلامی


4- استاد مجرب شیمی خانم سمیه رحمتی



دانشجوی دکتری شیمی تربیت مدرس، گذراندن دوره صلاحیت مدرسی در دانشگاه تربیت مدرس، فقط مخصوص دانش آموزان خانم.با کمترین هزینه تدریس و بهترین نتیجه. شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم به صورت تقویتی و یا کنکوری. همراه با حل مسائل داخل کتاب درسی شامل تمرینهای کلی و خود را بیازمایید و حل تست های مفهومی از آسان به دشوار.


مشاهده پروفایل سمیه رحمتی


5- یکی از بهترین مدرسین شیمی خانم سارا بلك



۱۰ سال سابقه تدریس حضوری و آنلاین. کلاس های آنلاین با استفاده از قلم نوری و تخته دیجیتال و نت پر سرعت برگزار می شود. بازدهی کلاسهای آنلاین مطابق کلاس حضوریست. - برنده ی دو تندیس افتخار به عنوان معلم شیمی برگزیده ی سال از طرف سایت های آموزشی معتبر - دارای جزوه تعاملي شيمي مختص دانش آموزان سارا بلك. پيگييري مستمر درسي دانش آموز در طول دوره آموزش - کارشناس ارشد شیمی آلی از دانشگاه تهران - عضو انجمن شیمی ایران - دارای چندین مقاله ISI - عضو انجمن کنترل کیفیت صنایع شیمیایی ایران✔️ مشاوره اداره استاندارد ایران، 10 سال سابقه تدریس شیمی به طور تخصصی - برگزاری همایشهای گروهی شیمی.


مشاهده پروفایل و شماره تماس سارا بلك


حتما بخوانید: بهترین اساتید شیمی کنکور ایران - ویژگی ها و لیست 20 استاد برتر شیمی کنکوری



6- معلم خوب و با سواد شیمی دکتر مریم نایب زاده



تدریس خصوصی شیمی در تمامی مقاطع تحصیلی شیمی اول دبیرستان، شیمی دوم دبیرستان، شیمی پایه تا کنکور، شیمی سوم و پیش دانشگاهی، تضمینی، یادگیری شیمی به روش فهم مطالب و بدون نیاز به حفظ کردن موضوعات - توسط دکتری شیمی فیزیک و عضو انجمن شیمی ایران با 10 سال سابقه - تدریس به صورت مفهومی، با حل مثال‌های متنوع و با هدف یادگیری کامل و کسب نتیجه مطلوب در امتحانات انجام می‌شود. بنا بر تقاضای دانشجویان، کلاس‌ها می‌تواند به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی برگزار گردد. تدریس با استفاده از جزوه دانشگاه دانشجویان و به کمک کتب مرجع معرفی شده به آن‌ها انجام می‌شود. در صورت نیاز به تدریس مبحث یا مباحث خاصی در درس مورد نظر، تنها همان مبحث یا ‏مباحث تدریس می‌شود.


مشاهده پروفایل دکتر مریم نایب زاده



7- یکی از برترین اساتید شیمی نرگس محمدی



تدریس خصوصی شیمی عمومی دانشگاهی و شیمی آلی ، طیف سنجی شیمی آلی و نرم افزار MestreNova MNova مسترنوا توسط دانشجوی دکتری دانشگاه تهران - تدریس مجازی آنلاین شیمی دانشگاه (شیمی عمومی کلیه رشته های مهندسی) مدرس با سابقه بیش از 5 سال تدریس در دانشگاه های تهران - تدریس شیمی برای دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاهی



مشاهده پروفایل نرگس محمدی


مطالعه نمائید: بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران



عبارت های کلیدی: بهترین و مجرب ترین اساتید شیمی در تهران و کل ایران، اساتید بی نظیر شیمی خانم، بیش از 10 سال سابقه تدریس تضمینی کاملا تخصصی، حرفه ای و و به روز در دروس شیمی معدنی 1 و 2. دروس تخصصی شیمی معدنی تا مقطع دکتری (نظریه گروه- شیمی آلی فلزی - شیمی کوئوردیناسیون، طیف سنجی معدنی، سنتیک و مکانیسم واکنش های معدنی طیف های الکترونی) کلاس های تدریس آنلاین، کلاس حل تمرین و رفع اشکال شیمی ویژه دانشجویان و دانش آموزان داخل و خارج کشور. آمادگی کنکور ارشد و دکتری شیمی به شیوه کاملا تکنیکی، سریع و مفهومی



8- معلم متعهد خانم سولماز خراشادی زاده



تدریس مفهومی و کنکوری شیمی تدریس تقویتی درقالب کلاسهای خصوصی و گروهی جهت ارتقاء معدل با مناسب ترین قیمت کارشناس ارشد شیمی از تهران * تدریس شیمی به دانش آموزان کالج های آمریکا و کانادا *تدریس آنلاین شیمی در ایران و خارج از ایران *بدلیل تسلط کامل به مکالمه زبان انگلیسی در حال حاضر مشغول تدریس بین المللی شیمی به تمام نقاط دنیا هستم.



مشاهده پروفایل سولماز خراشادی زاده


9- دبیر خصوصی عالی خانم بیتا گرشاسبی



دانشجوی شیمی محض دانشگاه سراسری قزوین. دانش آموز المپیادی مدرسه فرزانگان 1 کرج. سابقه ی سه سال تدریس شیمی به صورت خصوصی و نیمه گروهی و گروهی. تدریس کنکور و المپیاد دانش آموزی. نحوه تدریس به صورت خلاقانه است به طوری که دانش آموز کاملا مفاهیم را یاد گرفته و صرفا مجبور به حفظ کردن نباشد. دانش اموز یاد میگیرد که در درس شیمی چگونه میتوان با یادگیری فرمول های کمتر, حل مسئله بهتری داشته و درصد بالاتری کسب کند. همچنین دیدگاه حل مسئله آموزش داده میشود به طوریکه دانش اموز مانند طراح سوال فکر کند.



مشاهده پروفایل بیتا گرشاسبی



کلام آخر


در این مقاله تعدادی از بهترین مدرسین و اساتید مجرب شیمی خانم را معرفی نمودیم. این اساتید تجربه بالایی دارند و برای تدریس شیمی به صورت آنلاین یا حضوری می توانند به شما خدمات ارائه دهند. برای مشاهده لیست کامل اساتید شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. اساتید بسیار خوب دیگری هم که در زمینه تدریس شیمی فعالیت دارند در همین سایت ایران مدرس حضور دارند. برای تمامی مدرسین اطلاعات بسیار کاملی از جمله شماره تماس معلم ها و قیمت درخواستی ایشان هم در همین سایت IranModares.com ثبت شده است و می توانید با آگاهی کامل و بدون واسطه استاد مد نظر خودتان را انتخاب نموده و با ایشان تماس بگیرید.



منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 3544 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image