ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم و لیست 10 معلم فیزیک خوب خانم

تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم و لیست 10 معلم فیزیک خوب خانم

تدریس خصوصی فیزیک توسط خانم و لیست 10 معلم فیزیک خوب خانم

اگر در جستجوی معلم فیزیک خوب خانم هستید .... اگر می خواهید برای یادگیری بهتر فیزیک با بهترین اساتید فیزیک خانم کلاس داشته باشید .... اگر می خواهید شماره تماس مستقیم بهترین معلم های فیزیک خانم را داشته باشید و کلاس ها را به صورت مستقیم با ایشان هماهنگ کنید .... در هر صورت ادامه این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل معلم های فیزیک بر روی تدریس خصوصی فیزیک و برای مشاهده مدرسین فیزیک خانم بر روی عبارت مدرس خصوصی فیزیک خانم کلیک کنید. مطالعه تدریس خصوصی فیزیک توسط مدرس خانم هم مفید است.

در همین سایت ایران مدرس لیست کامل مدرسین و اساتید تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا ارائه شده است. مزیتی که انتخاب معلم فیزیک خانم از ایران مدرس به نسبت سایت های دیگر دارد این است که در ایران مدرس می توانید شماره تماس مستقیم مدرسین فیزیک خانم را مشاهده نموده و بدون واسطه با خود استاد تماس بگیرید و کلاس را هماهنگ کنید. مدرسین مجرب خانم در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند و در زمینه تدریس خصوصی فیزیک و سایر دروس به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند. برای تمامی اساتید ثبت نامی در ایران مدرس دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی هم نمایش داده شده است. برخی از مدرسین مجرب مدرک تحصیلی و رزومه کاری خودشان را هم ارائه نموده اند. بهتر است با استادی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب و معتبر و ترجیحا در رشته فیزیک فارغ التحصیل شده اند. البته اساتیدی که در رشته های فنی مهندسی و یا سایر رشته های علوم پایه هم درس خوانده اند می توانند فیزیک را خوب درس بدهند. نکته دیگر اینکه، اگر در زمینه قیمت کلاس های خصوصی فیزیک توسط مدرسین خانم در منزل یا آنلاین سوال دارید می توانید مقاله
قیمت تدریس خصوصی فیزیک چقدر است؟ یا هزینه تدریس خصوصی فیزیک را بخوانید. اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس در صفحه خودشان ثبت کرده اند که برای هر ساعت و یا هر جلسه تدریس فیزیک چه قیمتی را در نظر دارند.

پیشنهاد می شود مقاله
کلاس های تدریس خصوصی فیزیک برای یادگیری عمقی و مفهومی فیزیک را بخوانید.

در ادامه لیست 10 معلم فیزیک خوب خانم که در همین سایت ایران مدرس ثبت نام کرده اند را می توانید مشاهده نمائید. برای مشاهده اطلاعات کامل تر برای هر کدام از اساتید زیر وارد بخش تدریس خصوصی همین سایت ایران مدرس شوید و در ادامه اسم مدرس را در بخش جستجو وارد کنید.

1- هدی سرپرست: دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس با معدل 18.70، بیش از 10 سال سابقه تدریس موفق در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی، تدریس ریاضی و فیزیک جهت آمادگی در کنکور نظام قدیم و نظام جدید

2- روح افزا صفری: ۱۳ سال سابقه تدریس در منزل دانش آموز به صورت خصوصی و نیمه خصوصی ، من در کارم بسیار جدی هستم در ضمن اینکه آدم خسته کننده ای هم نیستم و سعی می کنم با برقراری تعادل بین این دو بیشترین نتیجه را از کلاس نصیب دانش آموز خود بکنم.

3- مرضیه رضایی: برای یادگیری مفهومی کافیست یکبار به ما اعتماد کنید . تدریس آنلاین و همزمان پرسش و پاسخ و رفع تمامی مشکلات درسی و امادگی کاملا برای امتحانات . برگزاری کلاس آنلاین برای حل تمرین و نمونه سوالات امتحانی .


4- فاطمه عظیمی: تدریس کلیه پایه های درس فیزیک ، مدرک کارشناسی ارشد فیزیک حالت جامد از دانشگاه علوم تحقیقات تهران ، سابقه تدریس در دبیرستان علوی اسلامی منطقه ۱۲، سابقه تدریس در دبیرستان‌های دولتی منطقه ۲ تهران، کارمند رسمی آموزش و پرورش

مطالعه کنید: شماره تلفن بهترین معلم های تدریس خصوصی فیزیک خانم و آقا

5- پگاه قدیری: یادگیری فیزیک صرفا حفظ فرمول و جایگذاری نیست و کسانی که با این ذهنیت فیزیک میخوانند قادر به حل سوالات متنوع و مفهومی نخواهند بود. با یادگیری مفهومی، نحوه ی مواجه با سوالات را می آموزید و توان تجزیه و تحلیل پیدا می کنید

6- پارمیدا بهرامی (رتبه۸۶ کنکور ریاضی): • با ۹ سال سابقه تدريس در مدارس فرزانگان و تدریس در دانشگاه در زمينه رياضيات و فیزیک كنكور، با رزومه گذراندن دوره ی کنکوری و روشهای طلایی وسرعتی تست زنی زيرنظراساتيد برندو برتر ايران.

7- سوسن نامی: تدریس خصوصی و گروهی فیزیک کنکور و دبیرستان و المپیاد با کیفیت عالی و نتیجه گیری موثر با قیمت مناسب توسط دکترای فیزیک و مدرس دانشگاه در تبریز

8- سحر ربیعی: از اونجایی که در تدریس نظر خیلی از دوستانم رو جلب کرده بودم و عملکرد بالایی داشتم،اونها من رو برای وارد شدن به این کار ترغیب کردند البته باید بگم خودم هم به این شغل علاقه مند بودم :) بنابراین تصمیم گرفتم وارد عرصه تدریس بشم تا همه بتونن از فیزیک لذت ببرن و به خوبی و با خیال راحت اون رو یاد بگیرن.

9- سیده صدیقه هاشمی: اینجانب سیده صدیقه هاشمی دارای مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه شهید بهشتی می‌باشم. در حال حاضر محقق در پژوهشگاه دانشهای بنیادی می‌باشم. سابقه تدریس (حل تمرین) در دانشگاه در دروس دانشگاهی و تدریس خصوصی در ریاضی و فیزیک دبیرستان به مدت 8 سال را دارم.

10- سمیه نصیری: کارشناس ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه خوارزمی با معدل ۱۷.۷۵، انجام آزمون تعیین سطح و آموزش گام به گام و ساده متناسب با سطح دانش آموز، پیگیری و ارتباط تا رسیدن به نتیجه مطلوب، تدریس دروس ریاضی و فیزیک پایه دهم ویازدهم و دوازدهم نظام جدید و نظام قدیم

حتما بخوانید:
بهترین معلم فیزیک خانم در تهران و کرج

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1370 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image