ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

در این مقاله تعدادی از بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران معرفی می شود. اگر برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی، موفقیت در امتحان و یا کنکور زبان، آموزش مکالمه، قبولی در آیلتس و تافل و ... در جستجوی یک آموزشگاه و یا معلم خصوصی خوب زبان انگلیسی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس:
بهترین مدرسین زبان انگلیسی، لیست 10 استاد برتر زبان انگلیسی

ویژگی های بهترین آموزشگاهها و معلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران

بهترین آموزشگاههای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و یا هر جای دیگر ایران سعی می کنند استاد و معلم خوبی را با بهترین نرخ به متقاضیان کلاس خصوصی معرفی نمایند. در واقع بهترین آموزشگاهها همواره تلاش می کنند بهترین استاد با مناسب ترین نرخ را معرفی نمایند. البته نباید انتظار داشت کلاس خصوصی زبان انگلیسی با یک استاد مجرب و نیتیو خیلی ارزان تمام شود. خدمات با کیفیت بالا نرخ مشخصی دارد. در همین سایت ایران مدرس تعدادی از بهترین آموزشگاههای زبان معرفی شده اند و در ادامه لیست برخی از بهترین موسسات زبان را مشاهده خواهید کرد. در ادامه در رابطه با ویژگی های بهترین معلم های زبان انگلیسی هم توضیح داده می شود. بهترین اساتید زبان انگلیسی معمولا در رشته زبان انگلیسی تحصیل نموده اند و مدرک خودشان را هم از یک دانشگاه معتبر گرفته اند. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و آموزشگاههای زبان و سایر دروس مشخصات کامل از جمله سوابق تدریس و مدرک تحصیلی ارائه شده است و می توانید با آگاهی کامل بهترین معلم زبان را برای خودتان انتخاب نمائید. اگر می خواهید بدون واسطه استاد انتخاب کنید با مدرسین تماس بگیرید و اگر انتخاب برای خودتان سخت است و ترجیح می دهید آموزشگاه استادی را برای شما هماهنگ نماید که از کار ایشان اطمینان دارد با بهترین آموزشگاههایی که در ادامه معرفی می شود تماس بگیرید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی و آموزشگاهها و موسسات زبان تهران در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید. برای مطالعه در زمینه نرخ کلاس های خصوصی زبان مقاله
قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی را بخوانید.



معرفی بهترین اساتید و آموزشگاههای تدریس خصوصی زبان انگلیسی تهران

در این بخش تعدادی از بهترین آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی و بهترین مدرسین زبان در تهران معرفی خواهند شد.

1- موسسه زبان کارینو

موسسه بین المللی زبان های خارجه کارینو در تهرانپارس و عباس آباد شعبه دارد و در زمینه آموزش زبان انگلیسی و آموزش بیش از 15 زبان زنده دنیا فعالیت می کند. گستره فعالیت اساتید کارینو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میباشد. این موسسه در زمینه برگزاری دوره های TTC همراه با ارائه ی مدرک معتبر و ارائه ی خدمات آموزشی به ارگان ها و شرکت های مختلف با تخفیف های ویژه هم فعالیت دارد.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر موسسه زبان کارینو

2- استاد زبان مریم محصل

ایشان فارغ التحصیل دانشگاه علامه در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس می باشند و یکی از بهترین مدرسین زبان هستند. زمینه های کاری ایشان شامل این موارد است: تدریس زبان انگلیسی در سعادت آباد و غرب تهران، شهرک غرب و ... آیلتس تضمینی 7 بدون آزمون - بهترین معلم خصوصی آیلتس در تهران، بهترین مدرسان و اساتید آیلتس تهران

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر مریم محصل

3- استاد زبان در حد نیتیو كاوه ميرزاخاني

ایشان در زمینه تدريس خصوصي زبان انگليسي پايه با تجربه زندگي در انگلستان به مدت ١١ سال فعالیت دارند. این استاد داراي مدرك آيلتس با نمره ٨ بوده و به صورت توافقی تدریس می کنند. در ضمن جلسه اول را رایگان برگزار می کنند.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر كاوه ميرزاخاني

مطالعه مقاله
بهترین مدرسان آیلتس هم مفید است.

4- معلم خوب و مجرب زبان انگلیسی سجاد فرامرزی

ایشان دکتری زبان انگلیسی دارند و تدریس دوره های مکالمه زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفته بصورت آنلاین و حضوری انجام می دهند. همچنین کلاس خصوصی و آنلاین آمادگی آزمونهای SAT تافل آیلتس SSAT GRE PTE CPE ACT ISEE PSAT NMSQT را برگزار می کنند. ایشان بخشی از رزومه خودشان را به این ترتیب بیان کرده اند: بالاترین نمره اخذ شده آیلتس آکادمیک دانشجویانم=8 - بالاترین نمره تافل دانشجویانم= 110 - بالاترین نمره SAT دانشجویانم=1520

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر سجاد فرامرزی




5- معلم خوب زبان انگلیسی در اصفهان علی حلوایی

ایشان در اصفهان کار تدریس خصوصی زبان را انجام می دهند البته به صورت آنلاین هم ممکن است تدریس زبان را برای تهرانی ها انجام دهند. هزینه کلاس های خودشان را به این ترتیب ذکر نموده اند: هزینه تدریس: general English جلسه ای 60 الی 70 تومان / IELTS&TOEFL جلسه ای 160 تومان / کنکور ۱۰۰ تومان (این هزینه ها مربوط به سال 99 است) - ایشان سابقه تدریس بین المللی اینترنتی (برای مثال گروهی از مهندسین در شانگهای و ژوهانسبورگ) را داشته اند.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر علی حلوایی

عبارت های کلیدی: لیست بهترین مدرسین زبان انگلیسی، برترین اموزشگاههای زبان تهران، شماره معلم خوب زبان انگلیسی، بهترین اساتید با تجربه و با سابقه زبان انگلیسی تهران

6- استاد با تجربه زبان انگلیسی علی استوار

علی استوار یکی از اساتید مجرب و با سابقه ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس است. ایشان مدرک دکتری زبان انگلیسی دارند. این استاد، مدرس رسمی ایلتس - تافل -GRE - SAT- آزمون دولینگو (duolingo) کنکور- مکالمه - زبان بازرگانی - دوره فشرده ایلتس و تافل با تضمین پیشرفت نمره هستند. علی استوار امکان برگزاری کلاسهای انلاین و غیرحضوری را هم دارند.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر علی استوار

حتما بخوانید:
شماره تلفن معلم خوب زبان انگلیسی (خانم و آقا)

7- سلماز آقازاده

خانم آقازاده در زمینه تدریس آنلاین مکالمه و گرامر زبان انگلیسی از مقدماتی تا پیشرفته برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، تدریس تخصصی IELTS و TOEFL، زبان عمومی و تخصصی کنکور سراسری و کارشناسی ارشد، TOLIMO و MSRT و .... فعالیت دارند. ایشان دارای مدرک دکتری آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی بوده و دارای مدرک ایلتس 8.5 می باشند و در حال حاضر مشغول به تدریس در دانشگاه شهید بهشتی و کانون زبان ایران است.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر سلماز آقازاده

8- یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی محمد تاری

محمد تاری یکی از بهترین اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس است. تعدادی فیلم نمونه تدریس خصوصی زبان انگلیسی هم در صفحه ایشان قابل مشاهده است و می توانید نحوه تدریس ایشان را ببینید. ایشان دارای بالاترین درجه در آزمون بین‌المللی (EFSET). معادل نمره ۸.۵ آیلتس و نمره ۱۱۰ تا ۱۲۰ تافل هستند. محمد تاری عضو بنیاد ملی نخبگان هم می باشد. یکی از نکاتی که ایشان ذکر کرده اند: بر خلاف تصور خیلی‌ها اسپیکینگ صحیح و نزدیک به native speakers بسیار مهم است و در کار و زندگی و هر گونه ارتباط بین‌المللی تعیین کننده است.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر محمد تاری




9- معلم خوب زبان علیرضا طاری

علیرضا طاری هم یکی دیگر از اساتید خوب زبان در همین سایت ایران مدرس است. ایشان دارای مدرک آیلتس 8.5 و تافل 110 و همچنین دارای مدرک TTC می باشند. از جمله سوابق خوب دیگر ایشان می توان به 10 سال سابقه تدریس حرفه ای، مدرس موسسه قطب راوندی و بیش از 1000 ساعت تدریس خصوصی اشاره کرد. این استاد خوب زبان در زمینه تدریس مکالمه با تضمین fluency و accuracy هم فعالیت دارند.

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر علیرضا طاری

پیشنهاد می شود مطالعه کنید:
بهترین تدریس خصوصی زبان

10- سیمین وطن دوست (تدریس آنلاین زبان انگلیسی)

خانم وطن دوست هم یکی از برترین اساتید زبان ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس است. ایشان مدارک بین المللی دوره های تخصصی TTC را دارند و دارای مدرک آیلتس هم می باشند. مطلبی که ایشان ذکر کرده اند: معلم نقش مهمی را در مشتاق کردن زبان آموز به یادگیری زبان دوم ایفا می کند و اینکه چه طور بتواند ارتباط موثری بین "زبان" و "زبان آموز" ایجاد کند. با من همراه باشید تا لذت داشتن چنین تجربه ای را داشته باشید!

کلیک کنید: مشاهده پروفایل و اطلاعات بیشتر سیمین وطن دوست

عبارت های کلیدی: شماره تماس بهترین موسسات زبان در تهران، سایت مدرسین خوب زبان انگلیسی نیتیو، آدرس و شماره تماس آموزشگاههای خوب زبان انگلیسی در تهران

برای مشاهده لیست کامل اساتید خوب زبان انگلیسی و لیست کامل آموزشگاهها و موسسات زبان در تهران و کل ایران در همین سایت ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 1760 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image