ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی

تاثیر معلم خصوصی در کنکور

تاثیر معلم خصوصی در کنکور

در این مقاله در رابطه با تاثیر معلم خصوصی در کنکور توضیحاتی ارائه می گردد. اگر می خواهید بدانید داشتن معلم خصوصی چقدر می تواند در موفقیت شما در کنکور تاثیر داشته باشد ادامه این مقاله را بخوانید.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور و رزومه کاری و شماره تماس ایشان بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه مقاله 10 راهکار برای گرفتن بهترین نتیجه از تدریس خصوصی کنکور و موفقیت در کنکور هم مفید است.

میزان تاثیر معلم خصوصی در موفقیت در کنکور

میزان تاثیر معلم خصوصی در موفقیت در کنکور به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. نکته بسیار مهم این است که موفق شدن یک شخص در کنکور قبل از هر عامل دیگری به خودش بستگی دارد. شخصی که در مسیر موفقیت قرار گرفته است استفاده از کلاس های خصوصی هم می تواند برای ایشان بسیار مفید باشد. دانش آموزی که نمی داند چگونه باید درس بخواند و مطالعه کند با در کنار داشتن یک معلم خصوصی خوب می تواند در کنکور به نتیجه خوبی برسد. اگر قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی برای موفق شدن در کنکور استفاده کنید حتما باید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان در کنکور بسیار موفق بوده اند. به عنوان مثال اگر می خواهید در کنکور درس ریاضی را بالای 90 درصد بزنید باید با استادی کلاس داشته باشید که خود ایشان قبلا این کار را انجام داده اند و یا شاگردهایی دارند که توانسته اند به این درصد برسند. داشتن کلاس های خصوصی با چنین اساتیدی کاملا موثر است. در همین سایت ایران مدرس و از طریق لینکی که در بالا معرفی شد می توانید لیست کامل مدرسین کنکور را مشاهده نمائید. بنابراین به صورت کلی تاثیر معلم خصوصی در موفقیت در کنکور می تواند بسیار بالا باشد اگر با یک معلم خوب و موفق کلاس داشته باشید و در عین حال به درستی از این کلاس ها استفاده شود. دانش آموز نباید فقط به امید معلم خصوصی و کلاس خصوصی باشد و باید با جدیت زیاد و برنامه دقیق خوب درس بخواند.

مطالعه مقاله
چگونه از کلاسهای خصوصی برای موفقیت در کنکور استفاده کنیم؟ هم پیشنهاد می شود.

نحوه افزایش تاثیر و بازدهی کلاس های تدریس خصوصی کنکور

همانطور که گفته شد، در صورتیکه کلاس های خصوصی به صورت درست و اصولی مورد استفاده قرار بگیرد برای موفقیت در کنکور موثر است. در هر صورت، بازدهی و اثرگذاری این کلاس ها را با روش های مختلفی می توان افزایش داد. در مرحله اول باید تلاش کنید با یک معلم خوب کلاس داشته باشید. کنکور به نسبت امتحانات سرنوشت ساز تر است و در نتیجه باید در انتخاب معلم خودتان دقت کنید. با معلم کلاس داشته باشید که مستند به شما نشان دهد در کنکور موفق بوده است و یا کارنامه شاگردهای قبلی خودش را به شما نشان دهد. در انتخاب معلم دقت کنید و این بسیار مهم است. اگر استاد شما از دانشگاه خوبی فارغ التحصیل شده است و در رشته خوبی درس خوانده است باز هم نکات مثبتی را دارد. در هر صورت، انتخاب استاد خوب شاید مهمترین مرحله برای افزایش اثرگذاری کلاس های خصوصی است. نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود این است که باید به اندازه از این کلاس ها استفاده کرد. هر وقتی که برای کلاس خصوصی در نظر گرفته می شود می توانست به مطالعه و تست زنی اختصاص یابد. در نتیجه باید به اندازه ای از کلاس ها استفاده کرد که لازم باشد. نکته مهم دیگر اینکه، استفاده از کلاس خصوصی و معلم خصوصی مانند هر امکان کمک آموزشی دیگری خوب و موثر است ولی در نهایت به خود دانش آموز بستگی دارد و خود دانش آموز باید برای موفقیت در کنکور انگیزه داشته باشد و تلاش کند. برای کسب موفقیت های بیشتر از معلم و استاد خودتان در زمینه نحوه درس خواندن، چگونگی برنامه ریزی، تست زنی درست و .... مشورت بگیرید.

حتما بخوانید:
دانلود رایگان کتاب کوچک راهکارها و فنون تست زنی صحیح در کنکور


مقایسه تاثیر معلم خصوصی در کنکور با فیلم و کتاب کمک آموزشی

به صورت کلی تاثیر معلم خصوصی در موفقیت در کنکور به نسبت هر عامل دیگری و به نسبت هر امکان کمک آموزشی دیگری می تواند بیشتر باشد. البته باز هم تاکید می شود که باید با یک معلم خوب و مجرب که خود ایشان در کنکور موفق بوده است و شاگردهای موفقی داشته است کلاس داشته باشید. در این حالت یک معلم خصوصی خوب می تواند در حد معجزه برای موفق شدن دانش آموز موثر باشد. البته واضح است که هزینه کلاس خصوصی کنکور به نسبت کتاب کمک آموزشی و فیلم و .... بیشتر است. اما تاثیری که یک معلم می تواند در تغییر نتیجه و موفق شدن دانش آموز داشته باشد قابل مقایسه با فیلم آموزشی و کتاب و .... نیست. به عنوان مثال، در کلاس تدریس خصوصی ریاضی کنکور شاگرد می تواند هر سوالی را بپرسد و اشکالاتی که مثلا در طول یک هفته حین درس خواندن و یا تست زنی یادداشت کرده است را در یک جلسه 1 ساعت و نیمه به صورت کامل پرسیده و مطالب زیادی را یاد بگیرد. علاوه بر این معلم خصوصی خوب با توجه به تجاربی که خودش دارد و با توجه به شاگردهای قبلی و تست های زیادی که مورد بررسی قرار داده است می تواند نکات تکمیلی را هم به شاگرد خودش گوشزد نماید. در بسیاری از موارد دانش آموز در مبحثی عملکرد خوب ندارد و نمی داند از کجا آب می خورد. معلم کنکور این موارد را تشخیص داده و به شاگرد خودش آموزش می دهد. معلم خصوصی کنکور مشاوره می دهد و شاگرد را در مسیر موفقیت نگه می دارد. کتاب آموزشی و فیلم و ... چنین قابلیتی ندارند.

برای دانلود رایگان تست های کنکور رشته های مختلف اینجا کلیک کنید. مطالعه
کلاسها و جلسات تدریس خصوصی و کسب رتبه برتر کنکور هم مفید است.

منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 2931 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image