ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت های تدریس خصوصی چگونه محاسبه می شود؟

در این مقاله در رابطه با نحوه محاسبه قیمت و هزینه کلاس های تدریس خصوصی توضیحاتی ارائه می شود. اگر در زمینه قیمت کلاس های تدریس خصوصی سوال دارید این مقاله را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: نکاتی در رابطه با قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی


نحوه محاسبه قیمت تدریس خصوصی


در محاسبه قیمت کلاس های تدریس خصوصی عوامل و پارامترهای زیادی دخیل هستند. در همین سایت ایران مدرس، مدرسین و اساتید تدریس خصوصی خودشان قیمت هایی که برای کلاس ها در نظر دارند را محاسبه و تعیین می کنند. اساتید تدریس خصوصی به نسبت سوابق تدریس و سطح دروسی که تدریس می کنند قیمت کلاس ها را در نظر می گیرند و شما با هر هزینه و قیمتی که در نظر دارید در همین سایت ایران مدرس می توانید یک معلم و استاد خوب را برای خودتان هماهنگ نمائید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی در ایران مدرس بر روی عبارت مشاهده لیست معلم های خصوصی کلیک کنید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی ، هزینه کلاس خصوصی را هم پیشنهاد می کنیم.


1- عوامل مختلف موثر بر قیمت تدریس خصوصی


اگر در رابطه با نحوه محاسبه قیمت کلاس های خصوصی سوال دارید در ادامه توضیحات تکمیلی ارائه می شود. قیمت کلاس های خصوصی محاسبات خیلی پیچیده ای ندارد ولی عوامل مختلفی بر قیمت این کلاس ها اثر می گذارد. به عنوان مثال به هر میزان درس و یا نرم افزاری که شما می خواهید یاد بگیرید سخت تر و سطح بالاتر باشد و مدرسین کمتری بتوانند این درس یا نرم افزار را تدریس کنند کمتر باشند مسلما قیمت کلاس های آن هم بالاتر خواهد بود.


مطالعه نمائید: چرا تدریس خصوصی برای دانش آموزان و دانشجویان مهم است؟



2- نرخ کلاس خصوصی نرم افزارهای خاص


پس اگر نرم افزار خاصی را در نظر دارید و یا به عنوان مثال در مقطع ارشد و دکتری قصد دارید معلم خصوصی داشته باشید باید انتظار داشته باشید قیمت کلاس ها بالا باشد. نکته دیگر اینکه میزان تجربه و سابقه مدرس تدریس خصوصی هم روی قیمت کلاس های خصوصی موثر است و باید در محاسبات آن را هم در نظر بگیرید. اساتید با تجربه تر معمولا در زمان کمتری اشکالات شما را برطرف می نمایند و با تجربیاتی که دارند می توانند راهنمای بهتری باشند. البته این به خودتان هم بستگی دارد و ممکن است ترجیح بدهید با یک استاد تازه کار و پرانرژی کلاس داشته باشید.


مطالعه مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی هم مفید است.


3- اثر تعداد جلسات بر نرخ کلاس خصوصی


در محاسبه قیمت کلاس های تدریس خصوصی پارامترهای دیگری هم مهم و تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال بسیاری از مدرسین در تعیین قیمت کلاس های خصوصی تعداد جلسات را هم به عنوان یک پارامتر در نظر می گیرند. مثلا اگر برای رفع اشکال بخواهید دو جلسه کلاس با یک استاد داشته باشید ممکن است هر جلسه را 500 هزار تومان در نظر بگیرند ولی اگر برای یادگیری پایه ای درس مثلا 10 جلسه کلاس لازم داشته باشید ممکن است هر جلسه را 400 هزار تومان هم برای شما لحاظ کند. بنابراین در محاسبه قیمت کلاس های تدریس خصوصی تعداد جلسات هم از نظر اساتید مهم است و اگر تعداد جلسات بالایی لازم دارید می توانید با اشاره به آن از اساتید تقاضای تخفیف کنید. حتی می توانید چند درس را با یک استاد هماهنگ کنید و یا شاگرد جدیدی را به استاد معرفی نمائید و تقاضای تخفیف بیشتری هم بکنید. با معرفی شاگرد جدید از همکلاسی ها و یا دوستانتان به استاد خصوصی خودتان می توانید محاسبات را به صورت کلی به هم بریزید و از همیشه ارزان تر کلاس داشته باشید.


این مقاله هم پیشنهاد می شود: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی


4- اثر شهر محل تدریس بر نرخ کلاس ها


پارامترهای دیگری هم در محاسبه هزینه کلاس های تدریس خصوصی مهم است. از جمله اینکه شهر محل تدریس هم می تواند روی قیمت این کلاس ها اثر بگذارد. نکته دیگر اینکه حضوری و یا آنلاین برگزار کردن کلاس ها هم موثر است. کلاس های آنلاین چون وقت کمتری از استاد می گیرد معمولا حدود 20 درصد ارزانتر تمام می شود. بنابراین در تعیین قیمت کلاس های خصوصی این حالت که کلاس حضوری است و یا اینترنتی هم باید در نظر گرفته شود. درسی که قرار است تدریس شود، زمان برگزاری کلاس ها (ایام امتحانات و یا طول ترم)، نحوه برگزاری کلاس ها (در منزل، در آموزشگاه و یا به صورت مجازی و آنلاین) و بسیاری از پارامترهای دیگر هم روی قیمت کلاس های خصوصی اثر می گذارد.


سخن آخر


در همین سایت ایران مدرس اساتید تدریس خصوصی در کنار ارائه رزومه کامل و سوابق تدریس خودشان قیمتی که برای کلاس های خصوصی در نظر دارند را هم ذکر نموده اند. در نتیجه با آگاهی کامل و بدون واسطه می توانید معلم مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب هماهنگ کنید. قیمت تعیین شده توسط اساتید برای کلاس های خصوصی را در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان باید ببینید و خودتان قضاوت کنید که آیا محاسبه قیمت درست انجام شده است یا نه. مسلما اساتید خوب و با تجربه برای کلاس های خودشان قیمت های بالاتری را در نظر دارند و اغلب ارزشش را دارد که هزینه بالاتری پرداخت کنید و از نتیجه گرفتن خودتان مطمئن باشید.


مطالعه مقاله نحوه انتخاب معلم خصوصی و استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی با قیمت مناسب هم مفید است.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 5750 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image