ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
ایران مدرس تدریس خصوصی فریبرز کچویی (28 سال سابقه - دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش)
مشخصات مدرس
تدریس خصوصی و گروهی زیست شناسی کنکور با 28 سال سابقه - انتخاب رشته تخصصی کنکور

تدریس خصوصی و گروهی زیست شناسی کنکور با 28 سال سابقه - انتخاب رشته تخصصی کنکور

فریبرز کچویی هستم دبیر حرفه ای کنکور زیست شناسی و مراکز سمپاد و آموزشگاه های علمی کشور -برای قبولی در رشته های دندانپزشکی، پزشکی و دارو سازی با هشتاد هزار ساعت تدریس زیست شناسی کنکور در خدمتتون هستم- تدریس تضمینی و کاملا حرفه ای زیست شناسی کنکور به صورت خصوصی گروهی و کلاسی (توسط فریبرز کچویی) دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش انجام میشه . اگر دانش آموز سخت کوشی باشید ، با یک دوره آموزشی به راحتی میتوانید زیست را کنکور بالاتر از هشتاد بزنید . اینجانب طراح کنکورهای آزمایشی (کانون فرهنگی ، تخته سیاه ، سنجش آموزش و پرورش ........) و مولف کنابهای کمک درسی کنکور ( کانون فرهنگی ، تخته سیاه ، نیمکت سبز ، مداد مشکی ، و........) در سالهای گذشته بودم .با بیش از هشتاد هزار ساعت تدریس حرفه ای زیست شناسی کنکور در مدارس استعدادهای درخشان ، آموزشگاه های علمی و مدارس نمونه دولتی و برند کشور که هم اکنون هم ادامه دارد در خدمتتون هستم. با تدریس اینجانب برای قبولی در رشته های دتدانپزشکی ، پزشکی و داروسازی به صورت حضوری در شهر مشهد و به صورت آنلاین در سراسر کشور و خارج از کشور از درس زیست شناسی مطمئن باشید. پس از این آموزش زیست شناسی آسان ترین درس کنکور براتون میشه و به شدت بهش علاقه مند میشین .در ضمن در تدوین و ساخت اولین نرم افزارهای انتخاب رشته در کشور نقش داشتم و افتخار آموزش تعداد زیادی مشاور برای انتخاب رشته را دارم ، چندین مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور و مشاوره کنکور راه اندازی کردم و در این زمینه ( انتخاب رشته کنکور و مشاوره کنکور) تخصص بالایی دارم و همه جوره میتونم کمکتون کنم .البته مثل سالهای گذشته با هماهنگی قبلی برگذاری همایش وکلاسهای فشرده حضوری در هر نقطه از کشور یا خارج از کشور برای تدریس زیست شناسی کنکور انتخاب و انتخاب رشته کنکور وجود دارد . آموزش حرفه ای زیست با جزوه و تست کامل که هر سال به روز میشه . هماهنگی کلاس با شماره مستقیم (تماس بگیرید یا پیامک بدین) شماره هماهنگی کلاس را از زیر ایمیل (نوشته سبز رنگ دریافت کنید).

تماس بگیرید: 09151566121

عبارت های کلیدی: تدریس زیست شناسی تضمینی، با قیمت مناسب و ارزان، تهران (آنلاین و مجازی)، کرج، مشهد حضوری، استاد برتر زیست، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم، کنکوری، تدریس زیست با قیمت مناسب توسط مدرس مجرب، معلم و استاد برتر زیست با قیمت مناسب و کاملا تضمینی، تدریس خصوصی در منزل و تدریس به صورت آنلاین و حضوری کرج و غرب تهران، شرق تهران و شمال تهران، مدرس برتر و حرفه ای زیست، استاد و مدرس با سابقه زیست شناسی در مشهد

فریبرز کچویی (28 سال سابقه - دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش)
رشته تحصیلی: زیست شناسی
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
دانشگاه محل تحصیل: فردوسی مشهد
وضعیت تاهل: متاهل
شهر: مشهد آنلاین کل ایران
هزینه تدریس: هر جلسه نود دقیقه ای چهارصد و پنجاه هزار تومان
سابقه کار: 28 سال
خوب است بدانید:
فریبرز کچویی (28 سال سابقه - دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش)، از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۱ عضو سایت ایران مدرس می باشند و آگهی ایشان 1266 بازدید داشته است.
09151566121
توجه: حین تماس بفرمایید که آگهی را در سایت ایران مدرس دیده اید.
آخرین به روز رسانی ---> ۱۴۰۳/۲/۲
تاریخ ثبت اولین آگهی ویژه ---> ۱۴۰۲/۵/۲۱
بازدید: 1267

رزومه مدرس

جزوه های ثبت شده توسط فریبرز کچویی (28 سال سابقه - دبیر رسمی و با سابقه آموزش و پرورش)

ثبت نظر برای مدرس
Security Image
فایل های ویدیویی/صوتی
تدریس خصوصی عربی
تدریس خصوصی فیزیک
قیمت و هزینه تدریس خصوصی
تدریس خصوصی ریاضی ششم
تدریس خصوصی ریاضی سوم
تدریس خصوصی ریاضی هفتم
تدریس خصوصی ریاضی هشتم
تدریس خصوصی ریاضی نهم
تدریس خصوصی ریاضی دهم
مقالات تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی تری دی مکس
تدریس خصوصی کتیا
تدریس خصوصی اتوکد
تدریس خصوصی زبان انگلیسی
تدریس خصوصی سالیدورک
تدریس خصوصی ریاضی
تدریس خصوصی شیمی
تدریس خصوصی حسابداری
تدریس خصوصی ریاضی تجربی
تدریس خصوصی آمار و احتمال
معلم خصوصی کامپیوتر
تدریس خصوصی اکسل
تدریس خصوصی آیلتس
معلم خصوصی زیست شناسی