ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله ریاضی بهترین معلم خصوصی ریاضی کیست؟

بهترین معلم خصوصی ریاضی کیست؟


در این مقاله در پاسخ به سوال بهترین معلم خصوصی ریاضی کیست و اینکه بهترین معلم خصوصی ریاضی چه ویژگی های دارد توضیحات کاملی ارائه می نماییم.


کلیک کنید: مشاهده لیست بهترین معلم های ریاضی تهران


علاقه مند به درس ریاضی و گرفتن نمره بالا در دوران تحصیل


بهترین مدرسین ریاضی خودشان به درس ریاضی علاقه دارند و به همین دلیل در ایام تحصیل هم نمرات بالایی در ریاضی گرفته اند. این اساتید چون با عشق و علاقه ریاضی را درس می دهند شاگردهای علاقه مند و موفقی هم دارند. در واقع هر شخصی وقتی می تواند در کار خودش بهترین باشد که به کار خودش علاقه داشته باشد. یک معلم ریاضی خوب وقتی به کارش علاقه دارد خلاقیت هم به خرج می دهد و از روش های نوین و خلاقانه تدریس هم استفاده می نماید. در نتیجه شاگردهای ایشان بهتر درس را یاد می گیرند و معلم خصوصی هم در کارش موفق تر خواهد بود.



تسلط بر درس ریاضی و تلاش برای یادگیری مداوم و افزایش تسلط


بهترین معلم خصوصی ریاضی بر مهمترین مباحث ریاضی مسلط است و به صورت مداوم تسلط خودش را با مطالعه بیشتر و حل تمرینات بیشتر افزایش می دهد. از مهمترین مباحث ریاضی می توان به مجموعه، الگو و دنباله، هندسه تحلیلی و جبر، تابع، اتحاد، معادله درجه دوم، مثلثات و فرمول های مثلثاتی، هندسه، توان‌های گویا و عبارات جبری، حد بی‌نهایت و حد در بی‌نهایت، معادله‌ها و نامعادله‌ها، مشتق، کاربرد مشتق، توابع نمایی و لگاریتمی، شمارش بدون شمردن، حد و پیوستگی، آمار و احتمال و ... اشاره نمود.


مباحث مهم دیگری در ریاضی وجود دارند که از جمله آن مباحث انتگرال معین و نامعین، انتگرال دوگانه و سه گانه، تغییر متغیر، رسم نمودار تابع، قاعده هوپیتال، تعیین علامت و .... است. بهترین معلم خصوصی ریاضی یادگیری را متوقف نمی کند و همواره در حال آموزش دیدن است. در واقع در این دنیا توقفی در کار نیست و اگر مدرسین ریاضی و سایر دروس همواره در حال بهبود توانایی ها و افزایش تسلط خودشان نباشند اطلاعات ایشان قدیمی شده و از قافله عقب می مانند. در نتیجه در کنار تدریس ریاضی، مدرسین خوب همواره خودشان هم آموزش می بینند.



برای مشاهده لیست کامل اساتید ریاضی بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید.


دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته ریاضی یا رشته های مرتبط


اساتید برجسته و مدرسین خصوصی ریاضی فوق العاده مدرک ارشد یا دکتری دارند و از دانشگاههای معتبر و عالی مانند دانشکده ریاضی دانشگاه تهران https://science.ut.ac.ir/web/math، دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت http://math.iust.ac.ir/، دانشگاه امیرکبیر، شریف، خواجه نصیر الدین طوسی و ... فارغ التحصیل شده اند. این مدرسین الگوهای موفقی مانند مریم میرزاخانی، فیثاغورث، اقلیدوس، کارل فردریش گاوس و ... دارند.


مسلما استادی که از دانشگاه عالی فارغ التحصیل شده است و تا مقطع ارشد و دکتری درس را ادامه داده است سطح سواد، دانش و توانایی بالایی دارد و کلاس های خصوصی ایشان می تواند بسیار مفید باشد. بهترین مدرسین ریاضی چون به درس و تحصیل علاقه دارند تا مقاطع بالا درس را ادامه داده اند و توانسته اند در دانشگاههای عالی هم پذیرش بگیرند.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل چقدر است؟ (ساعتی و جلسه ای)


دارای مقاله علمی و پژوهشی و ISI در ژورنال های معتبر و تألیف و ترجمه کتاب


اساتید و معلم های خصوصی ریاضی برجسته و با سواد در ژورنال های معتبر ISI مانند Journal Of Mathematical Psychology، ژورنال The Journal Of Mathematical Behavior، Discrete Applied Mathematics و ... مقاله علمی چاپ نموده اند. داشتن کتاب تالیفی و ترجمه کتاب هم از ویژگی های دیگر مدرسین برجسته ریاضی است.



 


در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com برای تمامی مدرسین ریاضی و سایر دروس سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ثبت شده است و می توانید مشاهده کنید که کدام اساتید رزومه قوی تر و پر بارتری دارند. بهترین مدرسین ریاضی دوباره به دلیل همان علاقه به درس و تحصیل و همچنین چون توانایی و تسلط بالایی دارند توانسته اند کارهای علمی مهمی را هم انجام دهند.


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: بهترین مدرسین ریاضی، لیست 16 استاد برتر ریاضی در تهران و کل ایران


تعهد به کار و تلاش برای به نتیجه رساندن شاگرد تا شب امتحان


بهترین معلم خصوصی ریاضی فقط به تدریس و درس دادن بسنده نمی کند. چنین استادی به کار خودش متعهد است و از شاگردهای خودش تا شب امتحان حمایت می نماید. اساتید برتر ریاضی در فاصله زمانی بین کلاس ها هم به شاگردهای خودشان برای رفع اشکال کمک می کنند. در حقیقت مدرسین و اساتید موفق ریاضی و سایر دروس به خوبی می دانند که موفقیت و درآمد بالای ایشان در گرو موفقیت شاگردهای ایشان است و در نتیجه از هیچ تلاشی برای خوب نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان دریغ نمی نمایند.


تمرکز بر روی تدریس خصوصی ریاضی و اجتناب از تدریس دروس متعدد


در هر کار و حرفه ای شخصی که به کار خودش علاقه دارد و در کنار آن روی کار خودش تمرکز دارد می تواند بسیار موفق شوید. بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی درس های زیادی را تدریس نمی کنند بلکه فقط روی تدریس خصوصی ریاضی متمرکز هستند. این تمرکز باعث می شود تسلط و توانایی ایشان هر روز بیشتر شود. همین الان در گوگل سرچ کنید و مدرسین برتر و برند ریاضی تهران و کل ایران را پیدا کنید. امکان ندارد شخصی به عنوان معلم ریاضی برند و برجسته شناخته شده باشد و درس دیگری مانند شیمی یا فیزیک را هم تدریس نماید. بنابراین تمرکز هم یکی از مهمترین عوامل موفقیت است.



مطالعه این مقاله هم مفید است: بهترین معلم خصوصی ریاضی، لیست 31 معلم برتر ریاضی تهران و کل ایران


ارائه قیمت منصفانه و مناسب برای کلاس های خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری


مدرسین برتر ریاضی برای کلاس های خودشان قیمت مناسبی در نظر می گیرند. این اساتید کلاس های خصوصی ریاضی آنلاین را با نرخ کمتری به نسبت کلاس خصوصی در منزل برگزار می نمایند و در کل برای کلاس های حضوری هم قیمتی منصفانه و مناسب در نظر می گیرند. البته مدرسینی که در کار خودشان بسیار موفق هستند با نرخ خیلی ارزان تدریس نمی کنند و این منطقی است که کیفیت بالای خدمات هزینه مشخصی دارد. اما در هر صورت، این اساتید نرخ منصفانه ای برای کلاس های خودشان در نظر می گیرند.


حتما بخوانید: بهترین معلم ریاضی خانم، لیست 20 استاد و مدرس خصوصی ریاضی برتر خانم در تهران و کل ایران


به روز بودن و داشتن آمادگی لازم برای برگزاری کلاس خصوصی مجازی


اساتید و مدرسین برتر تدریس خصوصی ریاضی با سایتها و نرم افزارهای مهم برگزاری کلاس آنلاین مانند فراروم، اسکای روم، نرم افزار Zoom، نرم افزار Adobe Connect، نرم افزار Blackboard Collaborate، نرم افزار WizIQ، گوگل میت و ... به صورت کامل آشنا هستند و کلاس ریاضی آنلاین را عالی برگزار می نمایند. BigBlueButton هم برای برگزاری کلاس خصوصی آنلاین ریاضی بسیار مفید است.


بهترین معلم خصوصی ریاضی سعی می کند از بهترین امکانات مانند قلم نوری و اینترنت پرسرعت در کلاس های خودش استفاده نماید و کلاس های آنلاین و مجازی این مدرسین برتر تقریبا به اندازه کلاس های حضوری بازدهی دارد.


کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی ریاضی


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس


آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image