ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
آموزش زبان یوسفی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی سوالات متداول در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی

سوالات متداول در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی

سوالات متداول در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی

در این بخش سعی شده است به تعدادی از سوالات متداول در زمینه تدریس خصوصی و فعالیت به عنوان معلم خصوصی پاسخ داده شود. اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید به عنوان یک معلم موفق کسب درآمد نمائید ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 8 نمونه آگهی تدریس خصوصی موفق و فوق العاده برای جذب شاگرد بیشتر


1- لیسانس الکترونیک هستم و تمایل به تدریس خصوصی الکترونیک 1،2 دارم. چگونه باید اقدام نمایم؟


برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی الکترونیک و یا هر درس دیگری ابتدا باید در همین سایت ایران مدرس عضو شوید. بعد از عضویت در سایت و ثبت نام کردن در ایران مدرس وارد پنل کاربری شوید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را ثبت نمائید. بعد از درج تبلیغ و تایید مدیریت سایت، آگهی و مشخصات شما در ایران مدرس نمایش داده شده و متقاضیان تدریس خصوصی می تونند به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشند. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی الکترونیک فعالیت داشته باشید باید حتما در عنوان یا متن تبلیغ کلمه الکترونیک وجود داشته باشد تا تبلیغ شما به متقاضیان تدریس خصوصی این درس نمایش داده شود. در نظر داشته باشید به هر میزان متن تبلیغ را کاملتر بنویسید در نهایت نتیجه بهتری می گیرید. اگر علاوه بر درس الکترونیک سایر دروس مهندسی برق یا ریاضی و فیزیک را هم تدریس می کنید آن دروس را هم در متن تبلیغ بنویسید. شما برای دروسی به متقاضیان تدریس خصوصی پیشنهاد داده می شوید که آن درس ها را در متن تبلیغ خودتان نوشته باشید.


2- سلام ببخشید می خواستم بپرسم که برای سایت شما انجام پروژه های درسی دانشجویی، پایان نامه و یا حل تمرین پیشنهاد میشه که من بتونم در انجامش شراکت داشته باشم؟


سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارد. اما در هر صورت، شما به عنوان معلم و استاد در این وب سایت ثبت نام می کنید و مسلما توانایی انجام پروژه های مرتبط با رشته خودتان را دارید. در این وب سایت در موارد زیادی اساتید جذب پروژه و پایان نامه برای مشاوره را هم دارند. بنابراین جواب مثبت است و می توانید در کنار تبلیغ برای جذب شاگرد و انجام تدریس خصوصی برای جذب پروژه و حل تمرین هم تبلیغ کنید و در متن تبلیغ خودتان بنویسید که در این زمینه ها هم فعالیت دارید. دانش آموزان و دانشجویانی که برای یک درس خاص تمرین یا پروژه دارند و به کمک نیاز دارند مسلما در جستجوی یک استاد خوب هستند و شما را پیدا خواهند کرد.


حتما بخوانید: حداکثر درآمد مدرسین تدریس خصوصی چقدر است؟


3- مهندس کامپیوتر نرم افزار هستم مایل به همکاری برای تدریس مهارت های کامیپوتری هستم. چگونه باید اقدام کنم؟



فعالیت در زمینه آموزش خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی برنامه نویسی و ... می تواند بسیار درآمد خوبی برای شما ایجاد نماید. اتفاقا برای یادگیری کامپیوتر و انواع نرم افزار متقاضیان زیادی وجود دارد. همانطور که در سطرهای بالا گفته شد کافی است در همین سایت عضو شده، وارد پنل کاربری شوید و تبلیغ خودتان را درج نمائید. برای حصول بازدهی بیشتر آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. همانطور که گفته شد، برای اینکه بتوانید جذب شاگرد خوبی داشته باشید حتما تبلیغ را خوب و کامل بنویسید و این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید.


4- بنده برای تدریس عضو شدم ولی در لیست مدرسین قرار نگرفتم؟


بعد از عضویت در ایران مدرس و درج تبلیغات تدریس خصوصی، برای اینکه آگهی شما در سایت نمایش داده شود باید تایید توسط مدیریت سایت هم انجام گردد. انجام این کار معمولا یکی دو ساعت زمان می برد. البته اگر می خواهید در صفحه اصلی سایت تبلیغ شما نمایش داده شود باید آگهی خودتان را ویژه نمائید. تبلیغات ویژه در جایگاه بالاتری به نسبت تبلیغات سایر مدرسین نمایش داده شده، بیشتر دیده می شود و شانس جذب شاگرد بالاتری دارد.


5- سلام برای تدریس در زمینه ی برنامه نویسی (تخصصی) چه طور باید ثبت نام کرد و رزومه داد؟


همانطور که گفته شد، در هر زمینه ای که قصد دارید به عنوان معلم خصوصی آنلاین یا حضوری فعالیت داشته باشید، کاری که باید انجام دهید این است که در همین سایت ایران مدرس عضو شده و تبلیغ خودتان را درج نمائید. در این وب سایت شماره تماس مستقیم اساتید نمایش داده شده و متقاضیان کلاس خصوصی مستقیم با شما تماس خواهند گرفت. در زمینه تدریس برنامه نویسی، سعی کنید اسم تمام زبان های برنامه نویسی مورد نظرتان را در متن تبلیغ بنویسید تا بازدهی بیشتر شود.


مطالعه کنید: 20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده


6- بنده لیسانس مدیریت صنعتی دارم و یک سال هم سابقه تدریس تحت نظرآموزش و پرورش دارم و کلاس های ضمن خدمت را تا ششم ابتدایی گذرانده ام. می توانم در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشم؟


با هر توانایی و سابقه کاری می توانید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت کنید. اینکه در آموزش و پرورش سابقه تدریس دارید خودش یک نکته مثبت به حساب می آید. می توانید برای شروع کار در زمینه تدریس خصوصی دروس ابتدایی و دبستان فعالیت داشته باشید و در ادامه که تسلط شما بیشتر شد سراغ سایر دروس و مقاطع بروید. می توانید دروس تخصصی رشته خودتان را هم تدریس کنید.


7- با سلام مراحل درج آگهی تدریس در سایت شما چگونه است؟


الف - در بالای صفحه اصلی ایران مدرس بر روی کلید عضویت در سایت کلیک نمائید.


ب - ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری شوید.


ج- تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.


د- در صورت تمایل تبلیغ خودتان را ویژه نمائید.


ه - منتظر تایید مدیریت سایت بمانید.


8- مراحل استخدام برای تدریس خصوصی چیست؟


وب سایت ایران مدرس www.IranModares.com (همین سایت) سایت تبلیغات تدریس خصوصی است و در این وب سایت اساتید و مدرسین استخدام نمی شوند. اما اگر تبلیغات خودتان را خوب و کامل بنویسید و این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید، از استخدام شدن در هر آموزشگاهی می تواند برای شما بازدهی بیشتری داشته باشد.


مطالعه کنید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی


9- با سلام مدرس دانشگاه هستم مايل به اشتراک گذاشتن جزوه درسي خودم براي علاقمندان به رايگان می باشم. چگونه اقدام نمایم؟


بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری بشید و در پنل کاربری امکان ثبت جزوه و خلاصه جزوه وجود دارد. اگر به عنوان معلم خصوصی در این وب سایت ثبت نام کنید، ثبت جزوه و خلاصه جزوه می تواند به افزایش بازدهی تبلیغ شما کمک کند.


10- با سلام اینجانب دانشجوی ترم چهارم دانشگاه پیام نور رشته کامپیوتر هستم و خواهان همکاری جهت تدریس در درس ریاضی هستم. امکانش وجود دارد؟


همانطور که توضیح داده شد، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در همین سایت عضو شوید و تبلیغ خودتان را ثبت کنید. برای افزایش بازدهی تبلیغ و جذب شاگرد به عنوان معلم ریاضی سعی کنید اسم تمام پایه ها (ششم، هفتم، هشتم و ....) را بنویسید. رزومه خوب و قوی ارائه کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.


11- بنده 6 سال سابقه تدریس در زمینه کامپیوتر در بیش از 15 آموزشگاه را دارم. همچنین دروس زبان و ریاضی را نیز در سابقه تدریس دارم. از آن موسسه محترم تقاضای همکاری و برگزاری کلاس های آموزشی را دارم. چگونه اقدام نمایم؟


برای جذب شاگرد در همین سایت ایران مدرس عضو شده و تبلیغات تدریس خودتان را ثبت کنید. سوابق تدریس و دروس تدریسی خودتان را کامل بنویسید.


پیشنهاد می شود بخوانید: روش های تبلیغ تدریس خصوصی و جذب شاگرد


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 515 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image