ارتباط مستقیم با 30757 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست

فرم استخدام معلم خصوصی

فرم استخدام معلم خصوصی

اگر در جستجوی فرم استخدام معلم خصوصی آنلاین و حضوری در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز و یا هر جای دیگر ایران هستید ..... اگر می خواهید به عنوان معلم خصوصی آنلاین استخدام شوید و یا در زمینه تدریس خصوصی در منزل فعالیت داشته باشید و درآمد کسب کنید ..... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: چگونه تدریس آنلاین کنیم و نحوه کسب درآمد بالا از تدریس مجازی


بسیاری از افرادی که می خواهند در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشند و درآمد کسب کنند اولین ایده ای که به ذهنشان می رسد این است که در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی ثبت نام نمایند و استخدام شوند. این افراد تمام سایت های اینترنتی را برای پیدا کردن فرم استخدام معلم خصوصی و آگهی های استخدام تدریس خصوصی جستجو می کنند. قبلا هم در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com توضیح داده شده است که برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی اینکه بخواهید در آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی استخدام شوید و از این طریق شاگرد بگیرید روش خوبی است. اما واضح است که برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی همکاری با آموزشگاهها بهترین روش نمی باشد. می توانید برای کسب تجربه برای استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی اقدام کنید و فرم های مربوطه را تکمیل نموده و با موسسات همکاری داشته باشید. اما واضح است که وقتی قیمت کلاس ها را خودتان مشخص نمی کنید و پارامترهایی که بر روی درآمد شما تاثیرگذار است در کنترل خودتان نیست، در نهایت درآمد شما محدود باقی می ماند. بنابراین برای کسب تجربه استخدام شوید اما روش های خوب دیگر که برای جذب شاگرد وجود دارد را هم مد نظر قرار دهید و خودتان مستقل کار کنید.



در زمینه روش های مختلف جذب شاگرد مطالعه کنید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی


یک راهکار بسیار عالی که به جای و یا در کنار استخدام شدن به عنوان معلم خصوصی می توانید برای جذب شاگرد از آن استفاده کنید این است که در همین سایت ایران مدرس عضو شوید و تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید. در این وب سایت به جای تکمیل فرم استخدام معلم خصوصی کافی است فرم عضویت در سایت را تکمیل کنید.در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و فرم را تکمیل نمائید (کلیک کنید: مشاهده فرم عضویت در سایت برای ثبت نام به عنوان معلم خصوصی). در مرحله بعد وارد پنل کاربری شوید و تبلیغ خودتان را درج کنید. اگر تبلیغ را خوب بنویسید و این روش برای جذب شاگرد را جدی بگیرید به نسبت استخدام شدن در موسسات تدریس خصوصی بازدهی بسیار بیشتری برای شما خواهد داشت.


مطالعه نمائید: 25 نکته فوق العاده کاربردی و مفید برای کسب درآمد زیاد از تدریس خصوصی آنلاین و حضوری



در این وب سایت اساتیدی حضور دارند که چندین سال است از این روش شاگرد جذب می کنند. در نظر داشته باشید که شماره تماس مستقیم شما در این وب سایت نمایش داده شده و می توانید بدون واسطه شاگرد جذب نمائید. البته همانطور که گفته شد، شرطی که برای موثر بودن این روش وجود دارد این است که آن را جدی بگیرید و رزومه کاملی ارائه کنید. شما اگر بخواهید در یک آموزشگاه استخدام شوید شاید چند رزو برای تهیه رزومه خودتان وقت در نظر بگیرید و تمام تلاش خودتان را به کار می بندید تا رزومه عالی نوشته شود و به این ترتیب بتوانید استخدام شوید. یا اگر فرم استخدامی را تکمیل می کنید سعی می کنید با دقت تمام حتی اگر زمان زیادی از شما بگیرد آن را خوب تکمیل کنید تا مورد توجه مدیر آموزشگاه قرار گیرد و شما را جذب نماید. برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان هم همین روند را در پیش بگیرید. باید صادقانه رزومه عالی ارائه کنید تا متقاضیان کلاس خصوصی یا والدین ایشان متقاعد شوند برای کلاس خصوصی با شما تماس بگیرند. اینجا ارتباط شما با دانش آموز و دانشجو مستقیم و بدون واسطه است. اگر خوب تبلیغ خودتان را بنویسید (مثل همان حالتی که سعی می کردید فرم استخدام معلم خصوصی را عالی و بدون نقص تکمیل نمائید) مطمئن باشید شاگردهای زیاد جذب خواهید کرد و در کار خودتان بسیار موفق خواهید بود.


حتما بخوانید: بهترین متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی



به عنوان جمع بندی می توان گفت، شما به جای اینکه توسط موسسات تدریس خصوصی استخدام شوید و با واسطه شاگرد به شما معرفی گردد، با تکمیل فرم عضویت در سایت و درج اگهی تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم توسط خود والدین استخدام شوید و به متقاضیان تدریس خصوصی درس را ارائه دهید. در این روش خودتان قیمت کلاس ها را مشخص خواهید کرد و لازم نیست هر جلسه به آموزشگاه درصدی از حق التدریس را پرداخت کنید. البته با افزایش کیفیت کلاس ها و بهتر شدن رزومه شما، می توانید به تدریج نرخ کلاس ها و تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و به درآمدهای بالا برسید.


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 1920 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image