ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی تدریس زبان انگلیسی آنلاین ساعتی و جلسه ای چقدر هزینه دارد؟

تدریس زبان انگلیسی آنلاین ساعتی و جلسه ای چقدر هزینه دارد؟

تدریس زبان انگلیسی آنلاین ساعتی و جلسه ای چقدر هزینه دارد؟

در این مقاله در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های تدریس زبان انگلیسی آنلاین توضیح داده می شود. زبان انگلیسی جزو دروس پرمتقاضی برای کلاس خصوصی می باشد و در کلاس های آنلاین به نسبت کلاس حضوری با قیمت مناسب تری می توان مکالمه و گرامر را تقویت نمود.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی آنلاین، شماره تماس مستقیم اساتید و نرخ درخواستی ایشان بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی آنلاین کلیک کنید.


هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال استادی که در دانشگاه تهران و یا دانشگاههای معتبر خارج از ایران درس خوانده است مسلما برای هر جلسه یا هر ساعت تدریس زبان انگلیسی به نسبت استادی که در دانشگاه درجه چندم درس خوانده است قیمت بالاتری را مد نظر قرار دارد. واضح است که استادی که در دانشگاه معتبر درس خوانده است توانایی بیشتری دارد و تسلط ایشان هم بر مباحث تدریسی بیشتر می باشد و در نتیجه پرداخت هزینه بالاتر برای کلاس های ایشان منطقی است. کلیک کنید: مشاهده بهترین مدرسین زبان انگلیسی و 18 استاد برتر زبان



نکته بعدی این که اگر شما در حد یکی دو جلسه کلاس آنلاین برای رفع اشکال بخواهید، نرخی که استاد زبان به شما می دهد به نسبت حالتی که مثلا 10 یا 20 جلسه کلاس لازم داشته باشید بالاتر است. برای تعداد جلسات بیشتر اساتید خوب زبان انگلیسی معمولا تخفیف 10 تا 20 درصدی در نظر می گیرند. بنابراین اگر پیش بینی می کنید جلسات زیادی را لازم داشته باشید از استاد زبان انگلیسی خودتان تخفیف بخواهید. به صورت کلی نرخ کلاس های مجازی به نسبت کلاس حضوری و تدریس خصوصی در منزل پایین تر است. بنابراین اگر هزینه مناسب برای کلاس ها از نظر شما مهم است بهتر است از کلاس مجازی و اینترنتی استفاده کنید و با کیفیت بسیار خوب و در زمان کم زبان انگلیسی خودتان را تقویت نمائید.


مطالعه مقاله قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی هم مفید است.


پارامترهای دیگری هم بر قیمت و هزینه کلاس های زبان انگلیسی آنلاین اثر می گذارد. به عنوان مثال هزینه کلاس خصوصی آیلتس به نسبت تدریس زبان انگلیسی متوسطه بیشتر است. همچنین، کلاس هایی که برای آموزش زبان کنکور توسط اساتید معتبر و برند برگزار می شود به نسبت کلاس های معمولی مکالمه و گرامر نرخ بالاتری دارد. نکته بعدی این که اساتید با سابقه بالا برای کلاس های خودشان نرخ بیشتری در نظر می گیرند و اگر برگزاری کلاس با یک استاد با تجربه را مد نظر دارید باید حاضر باشید هزینه بیشتری هم پرداخت کنید.


مقایسه قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین با کلاس خصوصی حضوری


همانطور که گفته شد، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین به نسبت کلاس حضوری کمتر می باشد. اساتید زبان از 20 تا 50 درصد تخفیف برای کلاس های آنلاین به نسبت کلاس حضوری در نظر می گیرند. به عنوان مثال اگر هزینه 1 جلسه تدریس خصوصی آیلتس توسط استاد مجرب به صورت حضوری در منزل 400 هزار تومان باشد، به احتمال زیاد ایشان با نرخ 300 هزار تومان برای هر جلسه کلاس آنلاین هم موافقت خواهند کرد. بنابراین کلاس خصوصی آنلاین از جنبه های مختلفی مزیت دارد. اولین مزیت آن این است که به نسبت کلاس های حضوری ارزان تر تمام می شود. نکته بعدی این که این کلاس ها در هر زمان از روز قابل برگزاری است و محدودیت کلاس های حضوری را ندارد. می توان ساعت 10 شب هم کلاس آنلاین زبان برگزار نمود در حالیکه تدریس خصوصی در منزل در شب باعث ایجاد مزاحمت برای خانواده می شود و اصلا مناسب نیست. نکته دیگر اینکه کلاس آنلاین را می توان با هر استادی از هر جای جهان برگزار نمود و حتی می توان از خدمات تدریس توسط اساتید نیتیو زبان انگلیسی بهره برد. در کلاس های مجازی چون وقت استاد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نمی شود، خود اساتید هم از این کلاس ها بیشتر استقبال می کنند و حاضر هستند حتی با نرخ کمتری هم تدریس را انجام دهند.





کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی زبان انگلیسی


محدوده قیمت تدریس زبان انگلیسی مجازی توسط اساتید مجرب


همانطور که گفته شد، نرخ کلاس های خصوصی آنلاین زبان به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و بازه قیمت این کلاس ها بسیار وسیع است. به عنوان مثال می توان گفت که نرخ کلاس های مجازی زبان انگلیسی برای یک جلسه از 100 هزار تومان تا 1 میلیون تومان و شاید بیشتر متغیر می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت درخواستی اساتید را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید. استادی که سابقه کاری بالا دارد، مدرک آیلتس با نمره بالای 8 دارد، مدرک TTC دارد و در رشته زبان انگلیسی از بهترین دانشگاههای ایران و جهان فارغ التحصیل شده است مسلما نرخ بالایی برای کلاس های خودش در نظر می گیرد.  در هر صورت، در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین رزومه کار و سوابق تدریس و همچنین قیمت کلاس ها ارائه شده است و می توانید یک استاد فوق العاده زبان با نرخ مناسب انتخاب کنید.


راهکاری که همیشه پیشنهاد می شود این است که ابتدا بدون توجه به نرخ درخواستی اساتید 7 استاد خوب برای خودتان انتخاب نمائید. در ادامه از بین اساتیدی که انتخاب کرده اید با استادی که قیمت مناسب تری درخواست نموده است تماس بگیرید. در همین سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین شماره تماس مستقیم ایشان ارائه شده است و می توانید بدون واسطه با خود اساتید در ارتباط باشید.



حتما بخوانید: قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین


نحوه هماهنگ کردن کلاس زبان با نرخ مناسب و قیمت ارزان


واضح است که برای تمام زبان آموزان این که بتوانند کلاس های زبان را با قیمت مناسب تر و ارزان تری داشته باشند بسیار مهم است. البته باز هم تاکید می شود که کیفیت کلاس ها را در اولویت اول قرار دهید و 5 جلسه کلاس با یک استاد عالی به نسبت 10 جلسه کلاس با یک معلم زبان معمولی نتیجه بهتری می دهد. نکته دیگر اینکه کلاس های خصوصی به نسبت کلاس گروهی بازدهی بهتری دارد و طبیعی است که هزینه آن هم بالاتر باشد.


برای داشتن یک معلم زبان فوق العاده با نرخ مناسب لیست اساتید را در همین سایت ایران مدرس بررسی کنید (کلیک کنید: مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی). اساتید بسیار مجرب و خوبی در همین سایت حضور دارند و این اساتید با نرخ مناسبی هم تدریس را انجام می دهند. در جستجوی قیمت خیلی پایین نباشید چرا که کار با کیفیت هزینه مشخصی دارد. اما می توانید انتظار داشته باشید قیمت کلاس ها مناسب باشد. می توانید با یکی از دوستان خودتان در کلاس شرکت کنید و هزینه کلاس را با هم پرداخت نمائید. در کنار شرکت در کلاس های آنلاین زبان خودتان هم خوب درس بخوانید و مباحث را مرور نمائید تا تعداد جلسات بدون دلیل افزایش پیدا نکند و زودتر به نتیجه برسید. به این ترتیب در کل هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد. همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راهکارها برای پرداخت هزینه کمتر استفاده از کلاس های خصوصی آنلاین به جای کلاس حضوری است و کلاس مجازی ارزان تر تمام خواهد شد.


مطالعه نمائید: بهترین معلم های خصوصی زبان انگلیسی در تهران


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 891 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image