ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله مطالب کلی تدریس خصوصی نحوه تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق با درج تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین موثر

نحوه تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق با درج تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین موثر

نحوه تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق با درج تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین موثر

در این مقاله در رابطه با چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی و همچنین نحوه تبدیل شدن به معلم خصوصی موفق با درج تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین موثر توضیحاتی ارائه می گردد. برای جذب شاگرد یکی از بهترین راهکارها درج تبلیغات تدریس خصوصی آنلاین است.


پیشنهاد ویژه سایت تدریس خصوصی ایران مدرس: 15 نکته برای تدریس خصوصی موفق


عوامل مختلفی روی افزایش بازدهی تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی اثر دارد. از جمله این عوامل می توان به خوب نوشتن عنوان تبلیغ، کامل نوشتن متن اگهی تدریس خصوصی، انتخاب عکس خوب و مناسب، کار کردن مرتب و مداوم روی تبلیغ برای کاملتر شدن آن به مرور زمان، استفاده از نظر شاگردها در متن آگهی، ارائه جزوه و خلاصه جزوه، ویژه کردن تبلیغ، خوب نوشتن کلمات کلیدی و .... اشاره کرد. در سایت های تخصصی مانند همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com و یا سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com تبلیغ خودتان را ثبت کنید و برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید.


مطالب مورد نیاز در متن تبلیغات تدریس خصوصی


برای اینکه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسید باید به این فکر کنید که چه مواردی را در متن تبلیغ خودتان ذکر کنید که بتواند اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی و والدین ایشان را جلب نماید. هر موردی که بتوانید به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان کلاس خصوصی کمک کند و در این راستا مفید باشد می تواند برای موفق شدن تبلیغ تدریس خصوصی شما موثر باشد. به عنوان مثال اگر قبلا در مدارس و دبیرستان های معتبر تهران تدریس کرده اید یا در آموزشگاههای تدریس خصوصی تهران و یا هر جای ایران سابقه تدریس دارید و یا حتی در دانشگاههای دولتی، آزاد، پیام نور و ... تدریس را انجام داده اید با ذکر نام آموزشگاه، مدرسه و یا دانشگاه سوابق تدریس خودتان را ذکر نمائید و اگر حتی مدرکی دارید که نشان می دهد که در آن مرکز مدرس بوده اید در بخش آپلود مدارک و رزومه همین سایت ایران مدرس ارائه کنید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان مستند حرف بزنید. اگر در کنکور یا المپیاد رتبه خوبی کسب کرده اید یا معدل بالایی داشته اید و مثلا دانشجوی نمونه بوده اید در متن تبلیغ به آن اشاره کنید. این هم می تواند خیلی مفید باشد.


افرادی که آگهی شما را می بینند هیچ شناختی از شما ندارند. ممکن است شما به نحوه تدریس خودتان بسیار اطمینان داشته باشید و واقعا شاگردهای شما در کلاسهای گروهی و خصوصی از نحوه تدریس شما بسیار راضی بوده باشند. ولی شخصی که تبلیغ تدریس شما را می بیند هیچ دیدی نسبت به نحوه تدریس شما ندارد. باید در متن آگهی خودتان آنقدر خوب توضیح دهید و رزومه و سوابق کاری عالی ای را ارائه کنید که شخصی که تبلیغ شما را می بیند برای تماس با شما شک به خودش راه ندهد.



عکس آگهی تدریس خصوصی موثر برای جذب شاگرد


برای اینکه کاربران اعتمادشان جلب شود و بتوانند با تبلیغ شما ارتباط بیشتری بگیرند بهتر است یک عکس خوب از خودتان ثبت نمائید. یک عکس پرسنلی با لباس مرتب بسیار مناسب است. شیک ترین عکس خودتان را قرار دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری جذب کنید. عکس مناسب و مرتب همانند عنوان آگهی در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما بسیار موثر است.



مطالعه نمائید: چگونه تدریس خوب و موفق با درآمد بالا داشته باشیم ؟


کلمات کلیدی برای افزایش دیده شدن تبلیغ تدریس


برای تبلیغ خودتان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارت های کلیدی هم ثبت کنید. مثلا اگر مدرس خانم هستید و ریاضی درس می دهید یک عبارت خوب کلیدی "تدریس ریاضی توسط مدرس خانم" است. یا اگر دبیر رسمی هستید می توانید در بخش کلمات کلیدی عبارت دبیر رسمی ریاضی و .... را قرار دهید. کلمات کلیدی هم می تواند در بیشتر دیده شدن تبلیغ شما موثر باشد.


تبلیغات تدریس خصوصی برای جذب شاگرد را جدی بگیرید


اینکه ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت های تخصصی تدریس خصوصی مانند همین سایت ایران مدرس چقدر برای شما بازدهی داشته باشد به مقدار زیادی به این بستگی دارد که شما به چه میزان این روش را جدی بگیرید. اساتید و مدرسینی وجود دارد که در همین سایت ایران مدرس تبلیغ خودشان را که درج می کنند برای عنوان تبلیغ 3 یا 4 کلمه بیشتر ثبت نمی کنند و متن تبلیغ را هم بسیار کوتاه و مختصر می نویسند و برای آن وقت نمی گذارند. یعنی از همان ابتدای کار انگار خودشان می دانند که برای آنها جواب نمی دهد و فقط می خواهند امتحان کرده باشند. باید برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید و عنوان بسیار خوب و جذاب و متن بسیار کاملی را ارائه کنید.



در عنوان آگهی مهمترین دروس را بنویسید و یک قول خوب بدهید.


بعضی از اساتید فقط در عنوان آگهی مثلا می نویسند "تدریس خصوصی" یا "تدریس خصوصی در اصفهان" و ... . به این شکل فایده ای ندارد. در عنوان تبلیغ مثلا اگر شیمی درس می دهید حتما تدریس خصوصی شیمی را بنویسید. در ضمن در عنوان تبلیغ خودتان یک قول خوب بدهید. چیزی که تبلیغ شما را متمایز کند. موارد زیر می تواند مثال هایی از این نوع باشد: جلسه اول رایگان، تدریس تضمینی برای قبولی 100 درصد، تدریس با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی، جلسه اول در صورت عدم رضایت رایگان، پشتیبانی تا شب امتحان و مشاوره خارج از کلاس، ارائه فایل صوتی تدریس بعد از کلاس و ....


اینکه آگهی شما چقدر بازدید می گیرد به عنوان تبلیغ شما بستگی دارد و اینکه چه تعداد از این بازدیدها تبدیل به تماس خواهد شد به متن آگهی شما و اینکه چقدر خوب و متقاعد کننده نوشته شده باشد بستگی دارد. در زمینه کاری خودتان متمایز و منحصر به فرد شوید. سعی کنید تمایزهای مثبتی ایجاد کنید و به گونه ای تدریس کنید که کلاسهای شما منحصر به فرد باشد و کاملا مفید و موثر ظاهر شوید.


در عنوان آگهی و تبلیغات تدریس خودتان هم مهمترین ویژگی خودتان را بنویسید. اگر استاد دانشگاه هستید، دبیر رسمی می باشید، در المپیاد یا کنکور رتبه بسیار خوبی بدست آورده اید و یا هر ویژگی بارزی که دارید را در عنوان آگهی بنویسید. بسیاری از افراد فقط عنوان آگهی را نگاه می کنند و اگر آن را جذاب نوشته باشید بر روی تبلیغ شما کلیک می شود. وقتی کلیک شد اگر متن آگهی متقاعد کننده باشد با شما تماس خواهند گرفت و در نهایت اگر تدریس شما خوب باشد کلاسهای شما ادامه پیدا می کند و پله های موفقیت را به سرعت طی خواهید کرد.


حتما بخوانید: چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟


از شاگردهایی که الان دارید بخواهید نظر مثبت خودشان را در صفحه شما ثبت کنند


در همین سایت ایران مدرس وقتی بر روی آگهی تدریس خودتان و یا سایر اساتید کلیک کنید خواهید دید که در پایین صفحه امکان ثبت نظر برای شاگردهای شما وجود دارد. می توانید از شاگردهای فعلی و یا قبلی خوداتن بخواهید برای شما نظرات مثبت شان را ثبت کنند و شما هم می توانید بعد از ورود به کنترل پنل به این نظرات پاسخ دهید. با نمایش نظرات مثبت شاگردهای قبلی شما در تبلیغات تدریس خصوصی ای که دارید احتمال جذب شاگرد برای شما بیشتر خواهد شد.



مهمترین افتخارات خودتان را در پاراگراف اول متن تبلیغ بنویسید.


متن آگهی تدریس خصوصی هر چه طولانی تر باشد بهتر است. البته در پاراگراف اول مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید تا اگر شخصی کل متن را نخواند مهمترین موارد را دیده باشد. اگر در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید، استاد دانشگاه هستید و .... در پاراگراف اول بیاورید. متن تبلیغ شما می تواند روز به روز تکمیل تر گردد و بازدهی آن افزایش پیدا کند. هر زمان مورد جدیدی به نظرتان رسید به متن تبلیغ اضافه کنید. به هر میزان رزومه کاملتری را ارائه نمائید و نشان دهید که خودتان در درس و تحصیل و در بحث آموزش موفق تر بوده اید اعتماد کاربران را بیشتر جلب کرده و تماس های بیشتری هم با شما گرفته خواهد شد.


درج تبلیغات ویژه تدریس خصوصی در صورت تمایل


در همین سایت ایران مدرس و یا در سایت تدریس ریاضی می توانید به صورت رایگان تبلیغ بدهید. ولی به هر حال امکان ثبت آگهی تدریس ویژه هم وجود دارد. تبلیغات ویژه بالاتر از مدرسین عادی نمایش داده می شود و در تمام صفحات ایران مدرس و یا سایت های تدریس دیگر مدرسین ویژه بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده می شوند. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی تبلیغات تدریس خصوصی قرار گرفتن در میان مدرسین ویژه است (برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا کلیک نمائید).


شاگردهای خودتان را به بهترین نتیجه ممکن برسانید


مهمترین پارامتری که می تواند به شما به موفقیت در این کار کمک کند این است که شاگردهای موفقی داشته باشید. باید در کلاس های خصوصی سعی کنید شاگرد شما حتما نتیجه بگیرد. هنر یک مدرس و معلم خصوصی خوب این است که برای هر کدام از شاگردهایش به تناسب نیاز و به تناسب سطح تحصیلی و سایر عوامل برنامه خوبی ارائه دهد و به گونه ای ایشان را پشتیبانی، هدایت و راهنمایی کند که به نتیجه برسد.


پیشنهاد می شود مطالعه کنید: چگونه تبلیغات تدریس پربازده تری داشته باشیم و بیشتر شاگرد جذب کنیم؟


تدریس خصوصی را با علاقه انجام دهید


افرادی که در زمینه کار تدریس در مدرسه و دانشگاه و یا تدریس خصوصی موفق هستند مطمئنا کاری را که انجام می دهند دوست دارند. ممکن است بگوئید در حال حاضر کار به سختی پیدا می شود و اصلا حرف زدن از علاقه درست نیست. ولی به هر حال شما کاری را شروع می کنید و در طول زندگی با آن درگیر خواهید بود. اگر کاری را انجام دهید که به آن علاقه دارید هم از زندگی خودتان حتی حین انجام کار لذت می برید و هم در کار خودتان موفق تر خواهید بود. تدریس و تدریس خصوصی تنها کاری نیست که شما می توانید انجام دهید و در ضمن هم در کار تدریس و هم در کارهای دیگر افراد موفق و ناموفق داریم. بنابراین باید سراغ علاقه خودتان بروید.


برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید


برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت نمائید. در ایران مدرس از طریق کنترل پنل می توانید برای دروسی که درس می دهید به اسم خودتان جزوه درج کنید. به این ترتیب هم جزوات شما در اینترنت پخش شده و شناخته شده خواهید گردید و هم بازدید صفحه آگهی شما در ایران مدرس افزایش پیدا کرده و در نتیجه احتمال جذب شاگرد شما بیشتر می شود. اگر جزوات خوبی بنویسید که قابلیت بازنشر داشته باشد از وبلاگ ها و سایت های مختلف به صفحه شما لینک داده شده و اعتبار آن پیش گوگل هم افزایش خواهد یافت.


برای موفقیت در تدریس از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید


می توانید در شبکه های اجتماعی که در ایران بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد (مانند تلگرام و اینستاگرام) عضو شده و در زمینه تدریس دروس مورد نظر خودتان تولید محتوا کنید (مثلا اگر زبان انگلیسی درس می دهید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی ویدیو منتشر کنید و یا اصطلاحات زبان را ارائه دهید و ....) و در کنار آن برای جذب شاگرد هم تبلیغ کنید.



در سایت های تبلیغات تدریس خصوصی مشخصات خودتان را ثبت نمائید


برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا ثبت تبلیغ در اینترنت و در سایتهای تخصصی آگهی تدریس خصوصی را از دست ندهید. البته بعضی از سایتها به صورت واسطه در این زمینه فعالیت دارند و شماره تماس شما به صورت مستقیم به متقاضیان تدریس نمایش داده نمی شود. در ایران مدرس وقتی تبلیغات تدریس خودتان را ثبت می کنید مشخصات شما مستقیما توسط متقاضیان تدریس دیده خواهد شد. استفاده از این امکان را برای جذب شاگرد از دست ندهید.


مطالعه این مقاله هم مفید است: نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد


همیشه در اوج امادگی باشید و خصوصا جلسه اول تدریس عالی عمل کنید


حقیقتی که باید آن را بپذیرید این است که در کلاسهای خصوصی (حداقل در جلسات اول تدریس) شما نفوذ و اعتباری که یک مدرس یا معلم در کلاسهای مدرسه و دانشگاه دارد را ندارید. در این کلاسها شما باید به صورت مداوم رضایت شاگردهای خودتان را در نظر داشته باشید. خصوصا در جلسه اول باید عملکرد عالی ای داشته باشید. در کلاسهای خصوصی شاگردهای شما بدون تعارف اگر خوب عمل نکنید معلم دیگری را جایگزین شما خواهند کرد. هم باید خوب تدریس کنید و بر درس به صورت کامل مسلط باشید و هم باید مطالبی را ارائه کنید که برای شاگرد شما مفید باشد.


در کلاسهای تدریس خصوصی جدی باشید


از هر روشی برای هدایت شاگردهایتان در مسیر صحیح درس خواندن استفاده کنید. خودتان کلاسها را جدی بگیرید. به همان نسبت شاگردهای شما هم کلاس را جدی خواهند گرفت. این نکته در کلاسهای مدرسه و دانشگاه هم صادق است. البته در کلاسهای تدریس خصوصی چون هدف شما این است که شاگردهایتان حتما نتیجه بگیرند این جدیت بیشتر لازم است. سر وقت در کلاس حاضر باشید و وقت را هدر ندهید. اگر تمرین یا سوالی را به شاگردهایتان دادید که حل کنند حل ان را با جدیت بخواهید.


تسلط بر دروس تدریسی بسیار مهم است


یکی از مهمترین رموز موفقیت در کار تدریس این است که بر دروس تدریسی خودتان به صورت کامل مسلط باشید. هر چه مسلط تر باشید بهتر است. دقت کنید که فقط بلد بودن نیست اینجا از تسلط حرف زده شده است. نکته دیگر اینکه در طول زمان سعی کنید بهتر و بهتر شوید. اگر مدرسی هستید که چندین سال سابقه تدریس دارید، باز هم سعی کنید به تدریج بهتر و بهتر شوید. توقفی در کار نیست. شما یا بهتر خواهید شد یا بدتر. اگر به همان روند تدریس همیشگی خودتان ادامه دهید و مطالب جدیدی را مطالعه نکنید. اگر روشهای تدریس بهتر و موثرتر را آموزش نبینید و .... به تدریج روشهای شما قدیمی شده و مدرسین جوان و تیز و فرز از شما جلو خواهند زد.


در کلاسهای تدریس و تدریس خصوصی متکلم وحده نباشید


در نظر گرفتن این نکته هم برای موفقیت در تدریس بسیار مهم است. هر چه بیشتر کلاسهای شما دو طرفه باشد و از حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و همه گوش بدهند بیشتر فاصله بگیرد، کلاس فعال تر و پویاتر بوده و برای شاگردهایتان مفیدتر و پربارتر خواهد بود. در حالتی که فقط خودتان حرف بزنید و بخواهید مطالب را به صورت یک طرفه ارائه نمائید، بعد از مدتی کلاس خسته کننده خواهد شد. اما در صورتیکه شاگرد یا شاگردهایتان را در ارائه مطالب مشارکت دهید کلاس جذابتر و مفید تر خواهد بود.


مطالعه نمائید: 22 توصیه کلیدی و مهم برای داشتن بهترین تدریس خصوصی آنلاین


به کار تدریس خصوصی متعهد باشید و نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت قرار دهید


اگر می خواهید در بلند مدت مدرس خصوصی موفقی باشید و واقعا درامدی داشته باشید که واقعا رضایت بخش باشد، نتیجه گرفتن شاگردهایتان را در اولویت اول قرار دهید. همانطور که می دانید در هر کار و تجارتی گفته می شود که حق با مشتری است. در کار تدریس خصوصی مشتریان شما همان شاگردهایتان هستند. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید باید شاگردهای راضی داشته باشید.


جمع بندی و راهکارهای تکمیلی برای موفقیت در تدریس خصوصی


- برای موفق شدن در تدریس خصوصی باید شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید. هر چه شاگردهای شما نمره بهتری بگیرند شما نیز در تدریس موفق تر خواهید بود.


- دروسی را تدریس کنید که خودتان به آن درسها علاقه مند هستید و آن دروس را خوب بلد می باشید و در دوران تحصیل نمرات خوبی در آن درسها گرفته اید.


- قبل از شرکت در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی درس را مرور نمائید. حتی اگر درس را بلد هستید به صورت سطحی نگاهی به آن بیندازید.


- جزوه کلاسی شاگردهایتان را در کلاسهای تدریس خصوصی در اولویت اول قرار دهید. بلاخره قرار است از همان جزوه امتحان گرفته شود.


- کلاسهای خودتان را متنوع برگزار نمائید. هر از چند گاهی استراحت کوتاهی بدهید. گاها به شاگردتان اجازه دهید خودش سوال حل کند یا درس را توضیح دهد.


- جلسات تدریس خصوصی را خیلی طولانی برگزار نکنید. کلاسهای طولانی خسته کننده خواهد بود. اگر لازم است کلاس را چند قسمت کنید و استراحت بدهید.


- به تناسب وضعیت تحصیلی و میزان بلد بودن درس، برای هر کدام از شاگردهایتان برنامه مخصوص خودش را داشته باشید. برای همه نسخه یکسانی نپیچید.


- در کلاسهای تدریس خصوصی کاملا جدی باشید. تکالیف و تمریناتی که داده اید را با جدیت بخواهید. سر درس خواندن شاگردهایتان کوتاه نیائید.


این مقاله خوب را هم بخوانید: تعریف و مفهوم تدریس از دیدگاههای مختلف و روش های نوین و جدید تدریس


منبع: سایت تدریس خصوصی ایران مدرس



آمار بازدید: 596 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image