ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس ریاضی شاسواری
معلم خصوصی آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس تدریس خصوصی مقاله زبان انگلیسی توصیه های کاربردی برای آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی

توصیه های کاربردی برای آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی

توصیه های کاربردی برای آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی

آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی یکی از بخشهای اصلی در فراگرفتن زبان است. برای آموزش و یادگیری قواعد زبان انگلیسی موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


حتما مطالعه کنید: دانلود رایگان 20 فیلم عالی و بسیار مفید آموزش قواعد و گرامر زبان انگلیسی


1- قواعد و گرامری که در آخر هر درس ارائه شده است را با دقت بخوانید.


در کلاسهای آموزش زبان مدرسه و کلاسهای تدریس زبان انگلیسی در بیرون از مدرسه نیز به مطالب ارائه شده به دقت گوش دهید. در کتاب های زبان انگلیسی متوسطه اول و دوم معمولا در هر درس گرامر جدیدی ارائه می شود.


سعی کنید گرامر را با دقت بخوانید و متوجه شوید. مثال های حل شده را بررسی نمائید. در ادامه تمرینات داده شده را حل کنید. برای یادگیری بهتر قواعد زبان انگلیسی تمرین حل کردن اهمیت زیادی دارد.


در واقع شما باید بخشی از زمان خودتان را به یادگیری اختصاص دهید و بخشی از وقت را برای استفاده از مطالبی که یاد گرفته اید در نظر بگیرید. حین تمرین حل کردن و پاسخ به سوالات اشکالات شما مشخص خواهد شد. بنابراین برای یادگیری بهتر قواعد زبان انگلیسی حتما تمرینات را حل کنید. هر جا اشکال داشتید از معلم زبان انگلیسی خودتان کمک بگیرید.


پیشنهاد می کنیم مطالعه نمائید: آموزش گرامر انگلیسی از پایه تا پیشرفته 100 درصد رایگان


2- مثالها و تمرینهایی که در آخر هر درس ارائه شده است را با دقت حل کنید.



اول نمونه های حل شده را بخوانید و در ادامه سعی کنید تمرینات را خودتان حل کنید. با بررسی مثال های حل شده می توانید به درک درستی از گرامر جدید برسید.


سعی کنید خوب متوجه شوید چگونه مثال ها حل شده اند و در ادامه تمرینات دیگر را حل نمائید. در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com جزوه و مطالب آموزشی بسیار خوبی برای یادگیری بهتر گرامر و قواعد زبان انگلیسی ارائه شده است. جزوات ارائه شده در این سایت به صورت مبحثی ارائه شده است و می توانید قواعد مهم مانند جملات شرطی، افعال کمکی، جمله معلوم و مجهول در زبان انگلیسی، انواع زمان ها در انگلیسی و ... را یاد بگیرید.


کلیک کنید: دانلود رایگان جزوه های آموزش گرامر و قواعد زبان انگلیسی



3- از جزوات آموزشی که در اینترنت برای آموزش قواعد زبان انگلیسی وجود دارد استفاده نمائید.


در همین وب سایت در بخش دانلود عبارت "زبان انگلیسی" را جستجو کنید تا کتابها و جزوات آموزشی قواعد زبان انگلیسی را ببینید. جزوه های آموزشی ارائه شده در این سایت کاملا رایگان ارائه شده است و مبحثی و بسیار مفید است. جزوه های بسیار خوبی در زمینه آموزش قواعد زبان انگلیسی در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. در ضمن، کتاب های مفیدی برای آموزش خودخوان گرامر در این سایت قابل دانلود می باشد. به عنوان مثال کتاب زیر را به صورت رایگان دانلود نمائید.


کلیک کنید: دانلود رایگان کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی Longman English Grammar Practice


4- در صورت لزوم از جلسات تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای آموزش قواعد زبان استفاده نمائید.


لیست مدرسین زبان انگلیسی را در پایین همین مطلب می توانید ببینید. بر روی عکس هر مدرس کلیک نمائید تا توضیحات بیشتر نشان داده شود. برای مشاهده لیست کامل مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت معلم خصوصی زبان انگلیسی کلیک کنید.


با شرکت در کلاس های خصوصی مدرسین برجسته می توانید گرامر زبان انگلیسی را در کمترین زمان ممکن و با سریعترین شیوه ها یاد بگیرید. در واقع استفاده از کلاس های خصوصی به نسبت کتاب و فیلم یا کلاس های گروهی آموزشگاهها بازدهی بیشتری دارد. سعی کنید با یک معلم خصوصی زبان خوب و مجرب کلاس داشته باشید تا گرامر را در کمترین زمان به شما آموزش دهد. اساتید بسیار برجسته ای در همین سایت ایران مدرس حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی گرامر و قواعد زبان فعالیت می کنند. کلاس های خصوصی می تواند به صورت آنلاین و یا حضوری برگزار شود.


مطالعه این مقاله هم مفید است: ضمایر فاعلی و مفعولی در زبان انگلیسی


آمار بازدید: 1117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image