ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ دانلود رایگان بیش از 400 ساعت تدریس دکتر بهنام اسدی

دانلود رایگان بیش از 400 ساعت تدریس دکتر بهنام اسدی

با سلام خدمت حقوقدانان، وکلا، داوطلبان آزمون های حقوقی و تمامی دانشجویان رشته حقوق
همانطور که مستحضر هستید موسسه قانون یار به عنوان اولین و تنها موسسه آموزشی حقوقی، تمامی جلسات تدریس دکتر بهنام اسدی را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا همگان از تدریس های فوق العاده روان و منحصر به فرد این استاد بهره مند شوند و پول و وقات ارزشمند خود را صرف کلاس های موسسات دیگر که اکثراً با اخذ هزینه های بسیار بالا جیب داوطلبان را خالی می کنند ننمایند. (به والله رمز موفقیت رفتن به کلاس های حضوری و پرداخت هزینه های سنگین نیست) رتبه های تک رقمی بسیاری داشته ایم که صرفا با استفاده از تدریس های دکتر بهنام اسدی رتبه زیر 10 کسب کرده اند که می توانید این ادعا را در مصاحبه با قبول شدگان ادوار پیشین و فایل تطبیق سوالات آزمون با جلسات تدریس و کتب دکتر بهنام اسدی مشاهده نمایید.
حداقل چند جلسه از جلسات جدول زیر را دانلود کنید و گوش دهید، اگر این تدریس ها به درد شما نخورد آنگاه برای هدر دادن پول خود اقدام نمایید چراکه اکثر داوطلبانی که در کلاس های حضوری برخی موسسات هزینه می کنند، رتبه بالای دو هزار کسب می کنند که این امر فقط مایه تاسف و سرخوردگی است.
هدف موسسه قانون یار فقط و فقط خدمت به شماست . دانلود جلسات رایگان دکتر اسدی که حدود 300 ساعت تدریس است هیچ نفع و سود مالی برای ایشان و موسسه قانون یار ندارد و خدا می داند که این حرکت و خدمت دکتر اسدی فقط و فقط جنبه خدمت به خلق دارد و برای همیشه رایگان خواهد ماند. البته بسیاری از داوطلبان خواهان دی وی دی تدریس دکتر بهنام اسدی هستند که موسسه هزینه بسیار ناچیزی (حدود صد هزار تومان) من باب هزینه تکثیر و بسته بندی و هزینه پستی از داوطلبان اخذ می نماید و به همراه دی وی دی، یک کتاب هدیه نیز ارسال می کنیم. به هر حال تدریس ها و بخش هایی از کتب و محصولات موسسه قانون یار را صرفا در حد یک ساعت با دیگر کتب و منابع موجود در بازار مقایسه کنید، آنگاه نسبت به تهیه منابع اقدام نمایید. این مرحله از زندگی شما مرحله بسایر حساسی است. مواظب باشید در دام کسانی نیفتید که جزوات و کتب و محصولات خود را که فاقد ارزش علمی آنچنانی هستند به شما میفروشند. خیلی دقت کنید. حداقل به خاطر آینده خودتان هم که شده با دقت از این مرحله گذر کنید. گول تبلیغات واهی را نخورید. کتب و محصولات را دقیق بررسی کنید. در خرید کتب عجله نکنید. محتوای کتاب و بار علمی آن و همچنین توضیحاتی که در کتاب آمده را مورد مداقه قرار دهید. اصولاً استادی که کتاب تالیفی دارد و از طرفی دیگر کلاس های حضوری خود را برای دوره یک ماهه میلیون ها تومان از داوطلب می گیرد، همه چیز را در آن کتاب نیاورده است. بسیاری از نکات کلیدی و مهم را برای کلاس های حضوری اش گذاشته است. (البته ان شالله که اینطور نباشد اما عقل سلیم می گوید وقتی همه چیز را در کتاب گفته ای دیگر چه لزومی به پرداخت هزینه میلیونی برای چند جلسه است؟)

آمار بازدید: 79 بار