ارتباط مستقیم با 30775 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی دکتر گودرزی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس تدریس خصوصی وبلاگ چرا باید برای دانش آموزان اول معلم خصوصی بگیریم؟

چرا باید برای دانش آموزان اول معلم خصوصی بگیریم؟

چرا باید برای دانش آموزان اول معلم خصوصی بگیریم؟


در کلاس های اول دبستان مدارس تعداد زیادی دانش آموز حضور دارد که طبیعتا شیطنت و کنجکاوی اقتضای سنشان است در نتیجه بخش قابل توجهی از دانش آموزان کلاس تمرکز لازم برای یادگیری را ندارد.
استرس در این سن بسیار طبیعی است و باید کنترل شود که اگر نادیده گرفته شود تمرکز دانش آموز در کلاس به حداقل می رسد.
عموما دانش آموزان مقطع ابتدایی از سوال پرسیدن خجالت می کشند و علاوه بر این محدود بودن زمان کلاس ها اصلا اجازه پرسش سوال به همه دانش آموزان را نمی دهد در نتیجه مطالب کامل تفهیم نمی شوند.
روحیه حساس دانش آموزان در این سن باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که بخش مهمی از تعلیم و تربیت در این دوره صورت می گیرد و معلم باید توانایی برقراری تعامل صحیح با دانش آموز را داشته باشد.

پایه اول ابتدایی اساس آموزش و پرورش دانش آموز محسوب می شود مطالب عنوان شده و در این مقطع بسیار حائز اهمیت است و کوچکترین ضعف در این پایه موجب مشکلات عدیده ای در مقاطع بالاتر می گردد.علاوه بر این دانش آموز میل و رغبت به حضور در کلاس درس را از دست داده و موجب عدم اعتماد به نفس در فرد می شود. به همین دلیل بهترین راهکار برای حل مشکل دانش آموز در این مقطع تدریس خصوصی اول توسط دبیران با سابقه و توانمند می باشد. موضوع مهمی که در کلاس های تدریس خصوصی اول در آموزشگاه مدرس خوب به آن توجه شده است استخدام دبیران نمونه و آگاه به مسایل روانشناسی کودک می باشد.
منبع: سایت معلم اول

آمار بازدید: 91 بار