ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس ریاضی خیری
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه فیلم آموزشی دکتر گودرزی درباره چگونه فکر کردن به انگلیسی و بالابردن نمره آیلتس

نمونه فیلم آموزشی دکتر گودرزی درباره چگونه فکر کردن به انگلیسی و بالابردن نمره آیلتس

در این بخش نمونه فیلم آموزشی دکتر گودرزی درباره چگونه فکر کردن به انگلیسی و بالابردن نمره آیلتس IELTS ارائه شده است. از جمله نکاتی که در زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت است ساختن جملات درست و منطبق با فرهنگ انگلیسی است که به اصلاح عامیانه فکر کردن به زبان انگلیسی گفته می شود. از آنجاییکه زبان آموزان متاسفانه به اشتباه جملات را در ذهن خود به زبان فارسی میسازند و بعد ترجمه میکنند، این امر سبب غیر طبیعی بودن جملات میگردد که با دنیای واقعی انگلیسی در تضاد است و باعث از دست رفتن نمره آیلتس می شود که دکتر گودرزی توضیحات جامعی در این خصوص دراین ویدئو ارائه کرده است. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی IELTS، اسپیکینگ آیلتس و ... ارائه شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و گرفتن نمره بالا 6 و 7 از مدرسین برجسته و حرفه ای حاضر در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 4.6 از 10 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 301 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image