ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین فیلم آموزشی و نمونه تدریس IELTS - آیا با لهجه بریتیش می تونید نمره آیلتس بالاتری بگیرید؟

فیلم آموزشی و نمونه تدریس IELTS - آیا با لهجه بریتیش می تونید نمره آیلتس بالاتری بگیرید؟

در این بخش فیلم آموزشی و نمونه تدریس IELTS با عنوان آیا با لهجه بریتیش می تونید نمره آیلتس بالاتری بگیرید؟ ارائه شده است. یکی از سوالات همیشگی زبان آموزان تاثیر لهجه در نمره اسپیکینگ آیلتس می باشد و این سوتفاهم که آیا لهجه بریتیش باعث بالا رفتن نمره آیلتس می شود یا خیر . دکتر گودرزی در این ویدئو به این سوال جواب داده است که لهجه زبان آموز تاثیری در نمره آیلتس ندارد و افراد با لهجه های متفاوت می توانند نمره کامل کسب کنند. در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی آیلتس ارائه شده است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالای 6 و 7 در آن از مدرسین مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
امتیاز داده شده کل: 5 از 1 نظر
ثبت فیلم توسط: دکتر مازیار گودرزی (دکترای زبان از امریکا با 24 سال سابقه تدریس مکالمه و آیلتس) (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی آیلتس، تافل و مکالمه زبان انگلیسی توسط استاد native با آیلتس 9 و تنها مدرس بین المللی آیلتس در ایران (دارای بالاترین مدرک جهانی تخصصی تدریس آیلتس از کالج لندن)
آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image