ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
آموزش زبان یوسفی
تدریس خصوصی زبان بهرامی
ایران مدرس تدریس خصوصی ویدیوهای آموزشی مدرسین نمونه ویدئوی آموزشی و فیلم تدریس زیست توسط معلم خصوصی مجرب مبحث دستگاه گلژی

نمونه ویدئوی آموزشی و فیلم تدریس زیست توسط معلم خصوصی مجرب مبحث دستگاه گلژی

در این بخش نمونه ویدئوی آموزشی و فیلم تدریس زیست توسط معلم خصوصی مجرب مبحث دستگاه گلژی ارائه شده است. دستگاه گلژی از مجموعه ي كيسه هاي پهن تشكيل شده كه به آنها سيسترنا گفته مي شود. از جمله وظايف دستگاه گلژي بسته بندي و پردازش پروتئينها است بطوريكه پروتئينهايي كه در ساخت اندامكهايي مثل ليزوزوم نقش دارند يا براي ترشح به خارج از سلول ساخته شده اند در گلژي بسته بندي مي شوند. به عبارت دیگر، دستگاه گُلژی یکی از اندامک‌های سیتوپلاسم است که به دو صورت پراکنده یا متمرکز وجود دارد و محتوی لیپوپروتئین است و در سنتز و ترشح یاخته فعالیت دارد. شاهده دستگاه گلژی با میکروسکوب الکترونی تشخیص سه بخش را امکان‌پذیر می‌سازد: ساکول‌ها، دیکتیوزوم‌ها و مجموعه آن‌ها. اندامک گلژی همچنین محصولات شبکه آندوپلاسمی‌ را به شکل نهایی آن‌ها تغییر می‌دهد. دستگاه گلژی از مجموعه‌ای از کیسه‌های مسطح تشکیل شده است که از شبکه آندوپلاسمی ‌منشعب شده و امتداد می‌یابند. - عبارت های کلیدی: Golgi Apparatus، cisterna - در پایین این مطلب فیلم های بیشتری در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه شده است. اگر در این مباثح اشکال دارید از مدرسین مجرب زیست حاضر در همین سایت ایران مدرس کمک بگیرید.

برای مشاهده ویدیوهای مشابه روی لینک های زیر کلیک کنید.
به این ویدیو امتیاز دهید.
ثبت فیلم توسط: دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران (مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
آمار بازدید: 152 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image